سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » عظمت بی‌رقیب خداوند را به رخ خودکامگان می‌کشیم؛ الله اکبر...

عظمت بی‌رقیب خداوند را به رخ خودکامگان می‌کشیم؛ الله اکبر

چکیده :هم عکس العمل مردم ستیزانه همراه با بی تفاوتی دولتیان در قبال حادثه دلخراش زمین لرزه آذربایجان، و هم انتقال میرحسین موسوی به بیمارستان، عزم ها را جزم تر کرده است. در فضای مجازی و نیز گفتگوهای چهره به چهره، پیشنهادهای زیادی برای نوع کنش متناسب در این مقطع زمانی پیشنهاد شده است. به نظر می رسد با توجه به جو امنیتی حاکم بر تهران، پیشنهادهای کم هزینه ای مانند پوشیدن لباس سبز، تکثیر و ترسیم نشانه قلب سبز، و تکبیر شبانه در دو شب آخر اجلاس، مناسب ترین پیشنهادها باشد. این البته منافاتی با کنش های جمعی دیگر ندارد، اما فریاد تکبیر هم به گوش اکثریت میهمانان آشناست، هم امکان جلوگیری از آن نیست، و هم با هویت دینی- ملی اکثریت همراهان جنبش سبز سازگار است. عظمت بی رقیب خداوند را به رخ خودکامگان می کشیم و تا یادآوری قدرت کبریائی و مهر عالم گستر او به خودمان، در همراهی همراهان استوارقدممان، استوارتر گام برداریم. ...


کلمه – سید کاظم قمی:

در پی انتشار خبر ضایعه قلبی همراه صمیمی و استوار جنبش سبز، که حالا دیگر چه خود بخواهد و چه نخواهد نام او در کنار مهدی کروبی و زهرا رهنورد به عنوان رهبران جنبش آورده می شود، شاهد بازتاب گسترده آن در میان اقشار گوناگون مردم در مناطق مختلف کشور بوده ایم.

اگر چه پیش از آن هم از همراهان جنبش سبز دعوت به عمل آمده بود که از فرصت برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد برای رساندن پیام حق خواهی مردم مظلوم ایران استفاده شود، اما به نظر می رسد هم عکس العمل مردم ستیزانه همراه با بی تفاوتی دولتیان در قبال حادثه دلخراش زمین لرزه آذربایجان، و هم انتقال میرحسین موسوی به بیمارستان، عزم ها را جزم تر کرده است. در فضای مجازی و نیز گفتگوهای چهره به چهره، پیشنهادهای زیادی برای نوع کنش متناسب در این مقطع زمانی پیشنهاد شده است.

به نظر می رسد با توجه به جو امنیتی حاکم بر تهران، پیشنهادهای کم هزینه ای مانند پوشیدن لباس سبز، تکثیر و ترسیم نشانه قلب سبز، و تکبیر شبانه در دو شب آخر اجلاس، مناسب ترین پیشنهادها باشد. این البته منافاتی با کنش های جمعی دیگر ندارد، اما فریاد تکبیر هم به گوش اکثریت میهمانان آشناست، هم امکان جلوگیری از آن نیست، و هم با هویت دینی- ملی اکثریت همراهان جنبش سبز سازگار است.

عظمت بی رقیب خداوند را به رخ خودکامگان می کشیم و تا یادآوری قدرت کبریائی و مهر عالم گستر او به خودمان، در همراهی همراهان استوارقدممان، استوارتر گام برداریم. صدای تکبیرمان فضای شهر را پر خواهد کرد تا به آنها که دین را بازیچه قدرت طلبی خود کرده اند با صدای بلند اعلام کنیم که ما دینمان را از شما نگرفته ایم که به خاطر دین فروشی های ریاکارانه و بی محتوایتان آن را به کناری نهیم. دین ما دین آزادگی است و این را هم از حسین(ع) آموخته ایم و هم از فرزندش میرحسین.

فراخوان رسانه‌های سبز برای الله اکبر شبانه در چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۰ شب

فراخوان جوانان اصلاح طلب برای فریاد شبانه بر پشت بام ها



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۵۵ پاسخ به “عظمت بی‌رقیب خداوند را به رخ خودکامگان می‌کشیم؛ الله اکبر”

  1. اهل سنت سبز گفت:

    همه تکبیرمیگوییم تااریشه استبدادینی بخشکد
    همه مااین راازبزرگان صدراسلام آموختیم حضرت ابوبکرحضرت عمرفاروق حضرت عثمان وحضرت علی وحضرت حسین که حق گرفتنیست ودادنی نیست

  2. سعید گفت:

    بچه گانه بود

  3. ابراهیم گفت:

    امشب و فردا شب باید فریادهای الله اکبر ما را باید آقای بان کی مون و موسوی بشنود.

  4. Yekta گفت:

    این پیشنهاد رو الان کی میده؟!!کدوم تشکل؟کدوم شخص؟
    نه که پیشنهاد تکبیر گفتن بد باشه ولی اینکه نمیشه هر روز یکی یه پیشنهاد از خودش ابداع کنه…

    کلمه: لینک های مربوط زیر خبر اضافه شدند.

  5. ناشناس گفت:

    ما اماده الله اکبر هستیم تا لرزه به دل استبداد و فاشیست های مذهبی بیندازیم

  6. شیرازی گفت:

    ما دینمان را از شما نگرفته ایم که به خاطر دین فروشی های ریاکارانه و بی محتوایتان آن را به کناری نهیم.

    متاسفانه بعد از عاشورای ۸۸ آخرین نمازمو خوندم و دینمو گذاشتم کنار ، خامنه ای مقصر اصلی این بی دینیست …

  7. ناشناس گفت:

    الله اکبر مرگ بر دیکتاتور

  8. إيراني سبز گفت:

    همه یکصدا فریاد ؛ الله اکبر…الله اکبر … موسوی رهبر

  9. ناشناس گفت:

    مثل مطالب همیشه خواندنی این نویسنده عزیز نبود

  10. محمد گفت:

    چشم منو امر ولی
    جان منو سیدعلی
    تا کور بشه چشمه هر کی که نمیتونه عزت ایرانو ببینه

  11. محمد گفت:

    ۱) ” الله اکبر” یعنی : ” الله اکبر من کل الشیء! ” “خداوند از هر چیزی بالاتر است!” قدرت او از هر قدرتی بالا تر است! قدرت عادله ی او بر سوء قدرت ظالمان چیره است! و به لطف عدالتش انها را در هم می شکند! فرقی نمیکند ظالم فرعون نمرود معاویه هارون صدام بشار قذافی باشد یا خامنه ای! “شکستن” و “فرود امدن ” سرنوشت محتوم همه ی انهاست! ۲) “الله اکبر ” یعنی : ” الله اکبر من ان یوصف ! ” ” خداوند بزرگتر از ان است توصیف شود! ” قدرت خداوند” قابل توصیف و مقایسه با هیچ قدرتی نیست! او بالاتر و والاتر از این حرفهاست! قدرت او بر همه چیز چیره است! قدرت عادله ی او سوء قدرت ظالمان را میشکند! و درد دردمندان را دوا میکند! ۳) “الله اکبر” در لغت و تفسیر بیشتر به همین دو معنا امده است! و من قدری انرا توسعه دادم! ۴) مطمئنا اگر نترسیم ! و قدرتمان را از خداوند بگیریم! بر ظالم چیره خواهیم شد! و این وعده تخلف ناپذیر است که : ” الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم! ” اندکی صبر سحر نزدیک است!

  12. ناشناس گفت:

    چرا طرح هایی را می دهید که دیگر استقبال نمیشه؟
    مردم ایران دیگه بی بخار شدند.
    بی خیال این طرح ها بابا.
    به فکر درآوردن مهندس موسوی و خانم رهنورد و آقای کروبی از حصر باشید.

  13. ناشناس گفت:

    البته من هم میگویم الله اکبر.
    ولی به نظر شما چند درصد مردم از این طرح حمایت می کنند؟

  14. لادن گفت:

    محمد به تو بگم که فعلا چشم تو کور که یک ملت می خواهی فدای یک نفر اون هم رهبرت بکنی. با ید بدانی با این کشتن و زندانی و اطاعت کور کورانه نمی توانی جلوی ازادی و سربلندی ملت را بگیری.
    جا ن تو فدای رهبرت و جان من فدای ملت ستم دیده و مظلوم ایران. شما ها روزی جواب گو خواهید بود. دنیا بسرعت باد در حال تعقیر است.

  15. بهرام گفت:

    عظمت بی‌رقیب خداوند را به رخ خودکامگان می‌کشیم؛ الله اکبر؟؟؟!!!
    بهتر است دست از عوام فریبی بردارید و بیجهت مردم را دوباره به همان راهی که در این سی و چند سال بارها امتحان شده و شکست خورده هدایت نکنید. در بزرگی و عظمت خداوند شکی نیست ولی چرا ما انسانها برای حل مسائل دنیوی خود چپ و راست دست به دامان او شویم؟ آیا جز این است که از این طریق نهضت آزادی خواهانه مردم را به اسلام بچسبانید و خود را بعد از ۳۴ سال از شکست مفتضحانه تجربه حکومت دینی دوباره بر موج خروشان آزادی خواهی ملت ایران سوار کنید تا بلکه کشتی شکسته ج.ا. را از غرق شدن حتمی نجات دهید. مگر ج.ا. از دل همان تکبیر گفتن های شبانه سال ۵۷ در نیامد؟ ملت ایران یک بار به شما اعتماد کرد و سزای آنرا دید… مردم ایران از هر نژاد و با هر اعتقادی در یک چیز مشترکند و آن ایرانی بودنشان است. اگر واقعاً دلتان برای مردم ایران (نه تنها مذهبیون هم کیشتان) میسوزد از شعارهای ملی استفاده کنید. پاینده باد ایران؛ استقلال-آزادی-جمهوری ایرانی، نه غزه-نه لبنان-جانم فدای ایران…

  16. نادر گفت:

    اگر قدرتتان را از خدا می گیرید به این نکته توجه کرده اید که : چرا دشمنان واضح دین خدا (دولت های غربی و آمریکا) از شما حمایت می کنند ؟

  17. hamid گفت:

    الله اکبر

  18. نادر گفت:

    خیلی نفهمی می خواهد ، امام خامنه ای را در کنار قذافی قرار دادن. خدا را شکر که دشمنان ما را از میان جاهلان انتخاب کرد.

    فاتحه شما زمانی خوانده شد که خاتمی در انتخابات مجلس شرکت کرد.

  19. بهرام گفت:

    بس کنید بابا بعد از سه سال خسته نشدین از این بچه بازیا؟ بابا ما انقلاب کردیم شهید دادیم و به راحتی دست از انقلابمون برنمیداریم.
    الله اکبر خمینی رهبر

  20. ناشناس گفت:

    یان کی مون رفته تهران. پس کی قراره نامه رو براش بفرستید؟‌؟

  21. شاهد گفت:

    دوستان به اصطلاح سبز!
    من یکی از کسانی هستم که اعتقاد عمیق به اصلاحات دارم ولی روش شما را برای اصلاح طلبی و یا حتی مقابله با رژیم به هیچ وجه نمی پسندم
    آخه یکی باید به شما بگه که دعوت مردم به گفتن تکبیر را چه کسی به شما یاد داده؟؟ تا حالا چند بار این کار را کرده اید و جواب نگرفته اید؟!
    استفاده از یک ابزاری ناکارآمد که البته در زمان خودش موثر بوده ولی الان ۳۰ سال گذشته ودیگر این ابزار تاثیری ندارد. دیدگاه ها و علایق نسل جدید نیز عوض شده است. چرا به تکرار یک خطای استراتژیک اصرار می کنید؟!
    فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازید

  22. حسین گفت:

    قران سر نیزه کردن رو خوب یاد گرفتید.

  23. ناشناس گفت:

    با این اتفاقات روحانیت و دستگاه سرکوبش سپاه و بسیج چنان خودکشی جانانه ای کردند که هرگز دیگر آن نخواهند شد که بودند. روحانیت در تمامی تجاوز ها در زندانها و سرکوب ها و جنایتها فرمانده و فتوا دهنده بوده٬ مگر چند نفری کل روحانیت در تمامی این جنایات سهیم بوده است. تمامی جان سختی و سرکوبهای مضاعف همه و همه بخاطر بن بستی ست که روحانیت در آن گرفتار آمده. هیچ راه برونرفتی برای خودش متصور نیت! اگر تمامی ملت ایران به او امان نامه بدهد او و آنها بخاطر کثرت جنایاتشان باوری به این امان نامه ندارند. مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر دستگاه دیکتاتوری! مرگتان حتمی نیست! چرا که دیری ست مرده اید در دلها و در اجتماع! تنها ما باید با رشادت و شجاعت شما ناپاکان را به خاک بسپاریم و اینکار را خواهیم کرد. اما ما می خواهیم این خاک سپاری معنوی باشد و نه فیزیکی٬ چرا که خواهان ریختن حتا یک قطره از خون شما پاکان نیستیم. مرگ بر فاشیسم! مرگ بر فاشیستهایی که میهن ما را این چنین به فساد و تباهی کشیده اند. مرگ!!

  24. علی گفت:

    آقای شاهد ؛ این طرح که به نظر شما جواب نمیده بر می گرده به دروغ هایی که ۳ سال پیش گفته شد . همونجایی که سعی کردند افراد بد حجاب رو نمازخون جلوه بدن و پسران …. رو عاشق امام حسین ! کاری به قیامت و روز حساب نداریم ، شما خودت قضاوت کن که واقعا اون مردم چقدر اهل اینجور حرف ها بودند ؟ و حالا عده ای برای اینکه ماهیت اصلیشون و دروغی که ۳ سال پیش به مردم مومن کشورمون گفتند برملا نشه مجبورند هر از گاهی یک ماجرای الله اکبر راه بیاندازند تا بگویند بله ما به این مسائل معتقدیم ! ولی خب دیدگاه شما و همینطور نواهای طنین انداز الله اکبر در سطح شهر !!!!!!!!!!!!!!! خودش بهترین پاسخ به این دروغگویانه !

  25. ناشناس گفت:

    شما چرادر فضای مجازی حرف مفت میزنید قبول کنید که شکست خوردید

  26. میر حسین گفت:

    بابا ول کنید این بچه بازی ها رو کشوری که بخواد با یه الله اکبر از هم بپاشه دیگه کشور نیست .درود بر خامنه ای

  27. سهیل گفت:

    دوستان عزیز بهتون بر نخوره من به این نتیجه رسیدم لیاقت مردم ایران همین حکومت حتی ما ایرانیان امروز از همه ی قشر جامعه حتی از عرب ها هم پایین تریم در تونس یک نفر خود کوشی کرد انقلاب شد در مصر هم وقتی عده ایی سرکوب شدن انقلاب شد ولی متا سفانه در ایران بعد از انتخابات ۸۸ چند نفر در تهران در انظار عمومی خود کوشی کردن رهبر جنبش رو به زندان انداختن چندین نفر را اعدام کردن هزاران نفر رو به زندان وشکنجه کردن حدود ۱۰۰ نفر از یاران جنبش را شهید کردن …با سیاست های غلت و ماجرا جویانه در بدست آوردن بمب اتم باعث تورم بیش از ۵۰% فقر افزایش خودکشی،انزوای ایران در جهان شدن وهزارارن مشکلات عدیده دیگر که خود هموطنان عزیز با خبر هستن ولی اکثریت ما خود خواه هستی وتا زمانی که منافع ما در خطر نباشد کاری انجام نمی دیم ما همان یاران خیانت کار امام حسین در قضیه کربلا هستیم تاریخ دو باره تکرار می شه ما حتما منتطر شخصی مانند عمر مختار هستیم تا بیاید علیه یزید زمان دست به جهاد بزنیم چرا مشاور آقای موسوی سکوت کردن زندگی در اروپا خیلی لذت بخشه ؟ همه ی ما که اعدادی پوشالی از میر حسین وجنبش سبز می کردیم وای بر ما منافقین میر حسین هستیم! وای بر ما ! وای بر آقای امیر ارجمند! وای خودم ! وای کسانی که از میر حسین سو استفاده کردن !

  28. ناشناس گفت:

    اگر خا منه ای امام است اقای مزدور وای بر شما ها و ان امام تان که رفتارش روی یزید و همه دیکتا تورها را سپید کرده است

  29. ناشناس گفت:

    نادر کا منت بالا .امام که دروغ نمی گوید رانت به مزدورانش نمی دهد شکنجه گر ندارد فریب کار نیست .سر کوب گر نیست .زندانی سیاسی کدام امام داشته است که این امام سیزدهم شما دارد .امام خود شیفته نبوده است امام مشکل روانی ندارد و کدام امام دستش به خون انسان های ازاده الوده شده بود ه .کدام امام کسی برایش نامه نوشته بعد مزدورانش نامه نویس را به ده سال زندان یا بیشتر محکو م کرده است این امام شما بیشتر به یزید و مزدورانش به شمر و همه ضد انسان ها می ماند باشد که در محشر با او محشور شوید

  30. سبز گفت:

    دوست عزیزم سهیل تجربه مردم ایران با مردم عرب بسیار متفاوت است .مردم ما همه اسیب دیده اند و در هر خانواده یا شهید جنگ یا شهید انقلاب یا ترور یا عدام و هزاران مشکلات دیگر ناشی از انقلاب و خشونت دارند کاری که انها می کنند ما سی جهار سال پیش کردیم .حا لا می خواهیم خسارت کمتر بدهیم .و گرنه مردم ما در انقلاب و جنگ و.. نشان دادند که بسیار شجاع و نترس هستند وفقط ما به اندازه عمر انقلا بمان تجربه
    متفا وت داریم و می خواهیم با کمترین هزینه دگر گونی انجام دهیم نه انقلاب .که خسارت انقلاب را یک بار به لحاظ جانی و مالی دیده ایم

  31. ناشناس گفت:

    آقای سهیل شما درست میگی! ولی همه ی بدبختی ملت ما حکومت نیست ما تا کنون یک ترمز بزرگ داشته ایم بنام اصلاحطلبان و در راس آنها خاتمی. همین سایت کلمه اگر کسی گفته بالای چشم آخوند ابروست به عنوان یک طبقه ی از ما بهترون ٬ کلمه آنرا منتشر نکرده است. اما گویا امروز کم کم همه به این نتیجه زسیده اند که در این نظام هیچ اصلاحی ممکن نیست. خامنه ای تا همین دیروز در سایت کلمه داری نیروی قدسیه بود٬ حتا اگر سانسورگر در باطنش ضد این فاشیستمدار بوده باشد. تنهای راستگوی همه ی اینها موسوی بوده و حالا هم هست. درود بر او. شما فکرش را بکنید که گروهی که جرسی نام گرفته اند مثلا مهاجرانی حتا یک نقطه خاکستری هم در کارنامه خامنه ای نمی بیند و یا کدیور شعار مردم ایران را با اینهمه رادیو و تلویزیون جعل می کند و باز هم خودشان مخالف نشان می دهند. اینان که ساکنین انگلستان و اروپا و آمریکا هستند اصلاحطلبند. بزرگترین اختلال در امور جنبش را حکومت سرکوبگر ایجاد نکرد اصلاحطلبان ایجاد کردند. آنها پیوسته با خامنه ای لاس زده اند. خامنه ای توی سرشان زده و آنها و خصوصا خاتمی از او تشکر کرده اند. عجیب است که خاتمی سروکله اش در نشست عدم تعهد پیدا نیست! شاید هم در حال کارچاق کنی ست! حتما باید همین طور باشد. و اما خبر دست اول اینکه بعد آنی که چند دقیقه پیش مرسی حساب اسدیان سوریه ای را رسید و گفت این نظام سرکوبکر باید برود٬ و این یعنی نظام اسلامی ایران و خامنه ای هم باید برود٬ هیئت سوریه ای اجلاس را ترک کرد. مرگ بر دیکتاتور زنده باد آزادی. کلمه اگر این نظر را منتشر نکنی فردا پشیمان می شوی٬ چرا که از بابت انتشار ندادن نظرات سابق حتما پشیمانی. مرگ بر دیکتاتور

  32. محمد گفت:

    در جواب منتقدین طرح شعار “الله اکبر” : ۱)دوستان اگر از ارتش سایبری نباشند! به تنوع دید گاهاشون احترام میزارم! چون سایبری ها در قالب موافق و مخالف سعی در اختلاف انداختن میان سبزها را دارند! ۲) شکی نیست که سیزها متنوعند! از گرایشهای ملی تا ملی و مذهبی ! و اتفاقا این تنوع از زیبایهای این جنبش است! ۳) ما باید به جای زیز سوال بردن همدیگر با نقد دلسوزانه در طرح دیدگاها و راهبردها به همدیگر کمک کنیم! علتها را کشف و تنها به معلولها و امور سطحی بسنده نکنیم! ۴) هویت بخش عظیمی از سبزها ملی و مذهبی است! واتفاقا اقتدار گراهای حاکم با اگاهی از این مسئله است که به شدت احساس خطر میکنند! انان به خوبی میدانند این قشرند که طرفند های فریبکارنه ی دینی انها را خنثی میکنند! روشنگری دینی برخی از سبزها میتواند باعث ریزش در میان مذهبیهای بی اطلاع باشد! که تا کنون اینچنین بوده است! و این روند باید ادامه پیدا کند ! با ور مند شدن مذهبیها به تفکیک نهاد قدرت از نهاد دیانت به استقرار دموکراسی و جامعه ی متکثر کمک شایانی خواهد کرد!! ۵) اتفاقا شعار “الله اکبر” در ان روزهای اولیه ی جنبش تاثیر فراوانی گذاشت و حاکمیت را به شدت نگران کرد! حاکمیت دوست دارند لایه های ملی مذهبی جنبش را نفی و انکار کند! و مخالفینش را یک عده جوان لا ابالی و بی بند و بار معرفی کند! با اینکه اینچنین نیست! و برخی از این جوانان با اینکه شاید گرایش مذهبی نداشته باشند اما از بهترین و متعهد ترین جوانان این کشورند! خلاصه اینکه مشکل و افول جنبش از شعار “الله اکبر” نبود و نیست ! بلکه از سرکوب و خشونت سازمان یافته ی حکومت و بدنبال ان حصر شجاعان ” میر .و شیخ عزیز” بود! ما باید تللاش کنیم اب رفته را به جوی باز گردانیم! ۶) ما با نظر داشت به تنوع گرایشها و دیدگاها در جنبش ضمن وحدت مستحکم میتوانیم در این مبارزه ی بی خشونت شعارهای متنوعی داشته باشیم! ” الله اکبر” میتواند یکی از این شعارها باشد و ……! البته در طرح شعارها باید مواظب سوء استفاده ی حاکمیت جور باشیم! اندکی صبر سحر نزدیک است!

  33. محمد گفت:

    در جواب منتقدین طرح شعار “الله اکبر” : ۱)دوستان اگر از ارتش سایبری نباشند! به تنوع دید گاهاشون احترام میزارم! چون سایبری ها در قالب موافق و مخالف سعی در اختلاف انداختن میان سبزها را دارند! ۲) شکی نیست که سیزها متنوعند! از گرایشهای ملی تا ملی و مذهبی ! و اتفاقا این تنوع از زیبایهای این جنبش است! ۳) ما باید به جای زیز سوال بردن همدیگر با نقد دلسوزانه در طرح دیدگاها و راهبردها به همدیگر کمک کنیم! علتها را کشف و تنها به معلولها و امور سطحی بسنده نکنیم! ۴) هویت بخش عظیمی از سبزها ملی و مذهبی است! واتفاقا اقتدار گراهای حاکم با اگاهی از این مسئله است که به شدت احساس خطر میکنند! انان به خوبی میدانند این قشرند که طرفند های فریبکارنه ی دینی انها را خنثی میکنند! روشنگری دینی برخی از سبزها میتواند باعث ریزش در میان مذهبیهای بی اطلاع باشد! که تا کنون اینچنین بوده است! و این روند باید ادامه پیدا کند ! با ور مند شدن مذهبیها به تفکیک نهاد قدرت از نهاد دیانت به استقرار دموکراسی و جامعه ی متکثر کمک شایانی خواهد کرد!! ۵) اتفاقا شعار “الله اکبر” در ان روزهای اولیه ی جنبش تاثیر فراوانی گذاشت و حاکمیت را به شدت نگران کرد! حاکمیت سعی دارد لایه های ملی مذهبی جنبش را نفی و انکار کند! و مخالفینش را یک عده جوان لا ابالی و بی بند و بار معرفی کند! با اینکه اینچنین نیست! و برخی از این جوانان با اینکه شاید گرایش مذهبی نداشته باشند اما از بهترین و متعهد ترین جوانان این کشورند! خلاصه اینکه مشکل و افول جنبش از شعار “الله اکبر” نبود و نیست ! بلکه از سرکوب و خشونت سازمان یافته ی حکومت و بدنبال ان حصر شجاعان ” میر .و شیخ عزیز” بود! ما باید تللاش کنیم اب رفته را به جوی باز گردانیم! ۶) ما با نظر داشت به تنوع گرایشها و دیدگاها در جنبش ضمن وحدت مستحکم میتوانیم در این مبارزه ی بی خشونت شعارهای متنوعی داشته باشیم! ” الله اکبر” میتواند یکی از این شعارها باشد و ……! البته در طرح شعارها باید مواظب سوء استفاده ی حاکمیت جور باشیم! اندکی صبر سحر نزدیک است!

  34. ناشناس گفت:

    دوست عزیز آقای محمد شما انگاری یادتان رفته است که این نظام نظامی کافر ساز است. ماشین ضد مذهب سازی این نظام در جهان بینظیر است. خب ماشاالله شما هم که می فرمایید آنها که با شعر الله اکبر موافق نیستند حتما باید از ارتش سایبری باشند. نه خیر آقاجان بیدینی و لاابالی گری فقط مترادفی هستند که از مغز های معیوبی چون مغز داریوش سجادی تراوش می کنند. او در آن روزهای سخت طرفداران موسوی را این چنین و اینچنین تر معرفی می کرد. اگر اینطور بود که بیدینی و بیمذهبی با لاابلی گری متردف باشد اینترنت و تمامی وسایلی که در خانه ی سرکار و خانواده هست همگی ساخت طلبه های مومن حوزه های قم و تهران و مشهد بود. نه برادر اینطور نیست. بنده در حین احترام به الله اکبر تو با آن مخالفم و از ارتش سایبری هم نیستم و میگویم مرگ بر دیکتاتور. بنده معتقدم که با الله اکبر که شعاری مبهم است ما از یک دیکتاتوری به یک دیکتاتوری دیگر می رویم. در ضمن باید به ایرانین آموزش دهیم که الله اکبر دینیشان را با امور سیاسی و اجتماعی قاطی نکنند. ملی مذهبی ها باید و لازمه حیاتیشان است که ملیشان را از مذهبیشان تفکیک کنند. راه دیگری برای حیات نه «ملی» وجود دارد و نه «مذهبی»!

  35. ناشناس گفت:

    الله اکبر
    مرگ بر دیکتاتور

  36. حجت گفت:

    الله اکبر

  37. حجت گفت:

    مرگ بر دیکتاتور

  38. حجت گفت:

    الله اکبر به معنای بزرگ دانستن خداست از هر قدرت و حکومتی
    یعنی از دست این حکومت فقط و فقط به خدا پناه می بریم و به دامان هیچ ابر قدرت دیگری فرار نمی کنیم

  39. ehsan گفت:

    هرچه فریاد داریم بر سر مستبدین و ظالمان خواهیم و الله و اکبر را فریاد میزنیم تا بدانند کوچکتر از آن هستند تا در مقابل اراده خدا و ملت باستند

  40. محمد گفت:

    در جواب ناشناس عزیز که در انتقاد از من کامنت گزاشته : ۱) من هیچ عزیزی را متهم به سایبری بودن نمیکنم! اگر احساس جسارت میکنید معذرت میخوام! خواستم از فعالیت سایبریها هشداری داده باشم! ۲) دوستان عزیز سبز هر نقد سازنده ای به من داشته باشند به دیده ی منت قبول میکنم! هیچ کداممون از خطا مصون نیستیم! ۳) من با این حرف شما موافقم که نهاد قدرت از نهاد دیانت جدا باشد! و مفید به حال هر دو نهاد! اتفاقا توی کامنتهام همیشه روی این نکته تاکید دارم! اما سیاست را از دیانت جدا نمیدانم! خب یک دیندار شعارش همین است! “الله اکبر” ! یک لاییک میتواند شعارش چیزی دیگر باشد! اینم اشکالی ندارد! هر دو به یک سان محترمند! با این نظرداشت! ” الله اکبر” ما را به یک دیکتاتوری دیگر منتقل نمیکند! کما اینکه شعار دیگر دین را مهجور نمیکند! این شعارها همه در یک منظومه اند! نفی استبداد و دیکتاتوری!

  41. jafar گفت:

    محمد جان تو خودتو فدایه اون رهبرت کن اگه پول مردم این مملکت نبود تو هم فدایی نبودی. حالا جنگ بشه میبینیم کی فدا میشه. معترضین خوده مردم هستن بی خود حرفی نزن که خودتم نفهمی چی گفتی.

  42. محمد گفت:

    ۱)دوستان عزیز کلمه کامنت اخری که بعد از کامنت من منتشر شده در جواب محمد حامی خامنه ای است! و در جواب من نیست! ۲) خوانندگان عزیز به اشتباه نیفتند!

  43. ناصر گفت:

    دقت دقت دقت

    توجه مرم بوشهر به حذف نیروگاه اتمی در بوشهر که مردم بوشهر با ان مخالفند حکومت را نگران کرده است و در این زمینه به اقدامات امنیتی شدید
    دست زده تا از طریق رسانه ها علنی نگردد و چالشی بزرگ برایش بوجود نیاید

  44. نداي آزادي گفت:

    هرکه طاوس خواهد جور هندوستان کشد . یا نابرده رنج گنج میسر نمی شود . واقعا از خودمون متعجب هستم حکومت دمکراسی دوست داریم آزادی میخواهیم طالب رعایت حقوق مدنی هستیم ولی حاضر به انجام کمترین حرکتی نیستیم . واقعا ما ملت امام زمانیم ما منتظر معجزه هستیم حیف از امثال آیت الله منتظری و میر حسین موسوی ” تاج زاده ” سعید حجاریان … که با طناب پوسیده ما اهل کوفه تو چاه رفتن از یه رو پشت بوم رفتن میترسیم واسه یه الله اکبر گفتن هزارتا اگر و اما میاریم که میشه یا نمیشه ” فایده داره یا نداره . بابا یک کلام بگیم از هزینه دادن میترسیم این که دیگه این همه صغرا و کبرا چیدن نداره . وقتی قران میخونیم می بینیم در صدر اسلام و حتی قبل از اونم ملتها و امتهای مثل ما فراون بودن که موقع جهاد واسه در رفتن از زیر بار ادعای تکلیف برای جضرت رسول بهانه می آوردن که فصل برداشت ” بجه ام مریض ” اصلا چرا باید بریم جنگ نمیشه با مذاکره حلش کنیم . دقیقا ما مصداق اون آیه شریفه هستیم که خداوند مثل مارو کذاب و منافق خطاب کرد. خلاصه ما همه چیزای خوب دوست داریم ولی میخوایم برامون بیارن درب منزل ” غذای خوب دوست داریم ولی حوصله طبخ نداریم ” آزادی میخواهیم ولی به شرط این که برامون کادو پیچ شده بیارن درب منزل و در پایان باهم تکرار میکنیم کلام گوهر با حضرت امیر ” هر ملتی شایسته اون حکومتی که بهش حکومت میکنه و برای ما هم همین حکومت جابر و کذاب شایستس به امید روزی که همه باهم برای آزادی . دمکراسی . برابری حقوق زن و مرد . برابری حقوق مسلمان و یهودی و مسیحی …. تلاش کنیم . الله و اکبر

  45. ناشناس گفت:

    در هر دوشب ۱۰ مرتبه الله اکبر گفتم…اما متاسفانه پژواک صدایم را نشنیدم.(تهران- سعادت آباد)
    الله اکبر

  46. محمد گفت:

    ۱) همه ی ما خواب بودیم تا اینکه کسالت اقای موسوی و اجلاس غیر متعدها پیش اومد! چشمهامون رو باز کردیم! خوب بود! اما دیر بود! ۲) شورای هماهنگی سبز امید و دیگر افراد موثر این ایراد بر انها وارد است که قدری به خواب رفته اند! و از خود سلب مسئولیت کرده اند! انها باید حد اقل یک ماه قبل خودشان را برای این اجلاس اماده و اطلاع رسانی میکردند! این فرصتها کم بدست می اید! در پی گمانه زنیهای بی حاصل انتخاباتی این مهم پر حاصل به فراموشی سپرده شد! ۳) راستی چر ا تلوزیون رسا دو باره راه اندازی نمیشود! تا کی میخواهید دست روی دست بگذارید؟!!

  47. يزدي صفاييه گفت:

    New Page 1

    سلام
    خون خودتونو کثیف نکنین
    فشار اقتصادی
    بدجوری دهن ملت رو سرویس کرده

    باش تا صبح دولتت بدمد
    مملکت به لحظات انفجار
    توده های فقیر جامعه نزدیک میشود

  48. mitra گفت:

    من هم خواهم گفت الله اکبر
    ولی اینبار گفتن این کلمه والا و گرانقدر رو تنها به دلیل این به زبان دل اوردم که آخه آدم این همه بی فکر و بی منطق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
    چرا اینقدر بی خرد فکر میکنید ؟
    چرا میخواهید از یک سوراخ هزاران بار گزیده بشید؟
    چر اهل عبرت و بیداری نیستید؟
    مکتزی که خواندنش اینقدر بی مبنا و بی ریشه است که به خاطر مخالفت با یک عالم دینی کنارگذاشته بشه به نظر بنده نخواندنش بهتره
    خواهش میکنم عاقلانه تر و عالمانه تر صبحت کنید
    برای خودتون بده

  49. سیدمیر حسین موسوی گفت:

    سلام…طرحی سبز به سایته کلمه:عزیزان کمتر از یک سال به انتخابات مونده…شما از طرفه جنبشه سبز اعلام کنید و فراخوان دهید سبز ها و سبز اندیشان شعار نویسی برای جنبشه سبز کنند…روی دیوار…روی پول و…ولی پیشنهاده من روی دیواره…روی پول هم خوبه ومطمئن باشید تاثیره زیادی دارد…یا حق

  50. احمد گفت:

    خطاب به سایته کلمه:چیزی دیگر به انتخابات نمونده شما هم بی خیال هستید…انگار نه انگار…کاری بکنید