سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » اهالی اخراجی های ۳ و قلاده های طلا در میهمانی احمدی نژاد، هنرمندان سینما در میان مر...
» دو گردهمایی سینماگران در یک هفته؛

اهالی اخراجی های ۳ و قلاده های طلا در میهمانی احمدی نژاد، هنرمندان سینما در میان مردم

چکیده :گروهی به دیدار مرادشان رفتند تا نداشته هایشان را طلب کنند و گروهی با همه داشته هایشان به دیداری طولانی تر رفتند تا مراد دیگرانی که از زیر خروارها خاک جان به در برده اند را برآورده سازند و نشان دهند چیزی بیش از بازی در وجودشان نهفته است و قلب و دلشان برای هموطنانشان می تپد اما بازنده حقیقی کدام گروه بودند؟!...


آخر هفته ای که سپری شد یک تداخل بزرگ رخ داد و آن هم چیزی نبود جز حضور دو گروه از اهالی سینمای این مملکت در دو نقطه مختلف از مملکت با دو هدف کاملاً متفاوت که عیار هریک را مشخص می سازد؛ گروهی به دیدار مرادشان رفتند تا نداشته هایشان را طلب کنند و گروهی با همه داشته هایشان به دیداری طولانی تر رفتند تا مراد دیگرانی که از زیر خروارها خاک جان به در برده اند را برآورده سازند و نشان دهند چیزی بیش از بازی در وجودشان نهفته است و قلب و دلشان برای هموطنانشان می تپد اما بازنده حقیقی کدام گروه بودند؟!

به گزارش بازتاب، پنجشنبه و جمعه روز انتخاب بود؛ می توان راهی افطار آقای احمدی نژاد شد و از آقای دکتر طلب مسکن و بیمه و کمک بلاعوض کرد یا می توان به سمت سینما آزادی رفت و در کنار دیگر هنرمندان برای مردم زلزله زده آذربایجان کمک جمع کرد. پای انتخاب سهل و ممتنعی در میان بود و در این میان قابل پیش بینی بود که کدامیک راه پاستور را در پیش می گیرند و کدامیک به نبش وزرا می روند و در نهایت نیز چنین شد که انتظار می رفت و وزن هر گروه نشان می داد جایگاه هنرمند واقعی در این بزنگاه کجا بود.

در غروبی که برخی از اهالی متوسط سینما به اسم جامعه سینمای کشور با رئیس دولت دهم دیدار کرده و افطار را صرف نمودند و از بیمه، بازنشستگی، مسکن و مالیات شان سخن به میان آوردند، بلندقامتان و چهره های اثرگذار سینمای مملکت مان راهی سینما آزادی شدند، پشت میز نشستند، بابت دریافت کمک های نقدی به شهروندان با امضایشان رسید و گل سرخ دادند و در حد توانشان برای کمک به مردم شمال غرب کشور مددرسانی نمودند.

در این سو پرویز پرستویی، رضا کیانیان، مسعود رایگان، حبیب رضایی، مانی حقیقی، نگار جواهریان، صابر ابر، رضا عطاران، حامد بهداد، کمال تبریزی، باران کوثری، رضا میرکریمی، پوران درخشنده، مهدی عسگرپور، فرهاد توحیدی، طناز طباطبایی، فاطمه معتمدآریا، جعفر پناهی، همایون اسعدیان، منوچهر محمدی و… بودند که بر دست مردمی که برای کمک راهی درب آزادی شده بودند بوسه می زدند، گل می دادند، عکس یادگاری می گرفتند و با دست خط هایشان رسیدهایی به یادگاری مطابق با رقم کمک ها می دادند و لحظات ارزشمندی را در تاریخ ثبت می کردند.

در آن سو احمد نجفی، حبیب‌الله کاسه‌ساز، محسن علی‌اکبری، محمدحسین فرح‌بخش، عبدالله علیخانی، مهران رجبی، نسرین مقانلو، روناک یونسی، حسین محب‌اهری، رضا ایرانمنش، مسعود اطیابی، محمد خزاعی، عباس بابویهی، مرتضی شایسته، میلاد کی‌مرام، جهانبخش سلطانی، جعفر دهقان، جهانگیر الماسی، سیروس مقدم، سیدضیاء هاشمی، امین حیایی، کامران قدکچیان، مجیدحاجی‌زاده، بهنوش بختیاری، مسعود ده‌نمکی، داریوش اسدزاده، پروانه معصومی، مجید مشیری، محمود فلاح، صبا کمالی، رز رضوی، الناز شاکردوست، نیوشا ضیغمی، ماه‌چهره خلیلی، سید جمال ساداتیان، حبیب کاوش بودند که به دیدار رئیس دولت رفته بودند تا درخواست هایشان را در میان بگذارند و از مسکن و بیمه و نظایر اینها سخن به میان آورند.

انتظارات کاملاً برآورده شد؛ نه پرستویی و کیانیان و نصیریان و انتظامی و تبریزی و جواهریان به میهمانی رفتند که دوستان دل در گرو دولت رفته بودند و نه شاکردوست و ضیغمی و حیایی و ده نمکی و فرح بخش به مهمانی هنرمندان با زلزله زدگان رفتند و روز خوبی بود برای هویدا شدن چهره هنرمندان واقعی. از میهمانی با آقای رئیس که پشت درهای بسته برگزار شد تاکنون یک تصویر نیز منتشر نشده اما از مهمانی دوم تصاویر متعددی منتشر شده که سند افتخار این گروه خواهد بود و مردم بی شک فراموش نخواهند کرد این هنرمندان را که در این مقطع حساس فراموش شان نکردند و اعتبار و محبوبیت شان را در کف دست گذاشته و برایشان آستین بالا زدند.


در روزگاری که ده نمکی و کاسه ساز با شاکردوست و ضغیمی محشور شده و با بهنوش بختیاری و روناک یونسی جامعه هنری کشور را تشکیل می دهند، بزرگ ترین هنر ایستادن در سر در سینما آزادی و جمع آوری کمک برای مردم آواره آذربایجان است؛ آخر هفته ای که سپری شده مردم این دیار هنرمندان واقعی نو بی هنران مدعی را دیدند و همیشه به خاطر خواهند سپرد چه کسانی پر کردن سفره نیازمندان را به نشستن بر سر خان صاحب قدرت فعلی ترجیح دادند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۶۴ پاسخ به “اهالی اخراجی های ۳ و قلاده های طلا در میهمانی احمدی نژاد، هنرمندان سینما در میان مردم”

  1. سبز گفت:

    آفرین بر این هنرمندان واقعی

  2. ناشناس گفت:

    عالی بود … آفرین به هنرمندان واقعی

  3. ناشناس گفت:

    آفرین بر این هنرمندان عزیز

  4. ارمان گفت:

    شما ها هنرمند نیستید شما ادای هنرمندان را در می اورید باریتان بد نخورد شما به خاطر مال دنیا و کسب شهرت کذایی مزدور شده اید ور راهی قدم گذاشته اید که راه کج و معوج می باشد ادم شرمش می اید اسم احمدی نژاد را بر زبان بیاورد ولی متاسفانه در افطاری شخصی که از جبیب مردم هزینه می کنند شرکت کرده اید این عمل شما به هنر و هنرمند لطمه می زند هنر مند واقعی انهایی هستند که با مردم هستند و برای زلزله زدگان اذربایجان کمک جمع می کنند خدا شاهد است اگر شما این کار را می کردید کسی به شما اهمیت نمی داد چون مردم انهایی را که به حکومت هستند قبول ندارند .

  5. بلبل خاموش گفت:

    درود بر هنر مندان مردمی و ننگ و ذلت ابدی برای هنرمندان جیره خوار

  6. لقمان گفت:

    به خدا این جداسازی ها عاقبت ندارد . آزادی سیاسی یعنی این که هر کسی میخواهد از هر گروه سیاسی حمایت کند.حتی اگر ما با آن ها مخالف باشیم. به عنوان برادر کوچک تر می گویم:دست بردارید از ادبیات “کیهان”ی .نباید دشمن تراشی کرد.می دانم درد کشیده هستید. مثل همه ما. اما آیا باید هر کسی را با مخالف ما – بگویید دیکتاتور- دیدار کرد لجن مال کنیم .ما مدارا با رقیب را از مهندس موسوی یاد گرفته ایم.ما تبدیل معاند به مخالف و مخالف به رقیب را از خاتمی یاد گرفته ایم.از سایت کلمه می خواهم با آبروی این بزرگ مرد-مهندس میرحسین موسوی- بازی نکند.مردم شما را صدای میرحسین می دانند. اگر قرار است شما هم کارهای امثال حسین شریعتمداری را تکرار کنید پس چه فرقی با او خواهید داشت .پس ما به چه کسی اعتماد کنیم؟؟!!

  7. قلم فرانسه گفت:

    خدا بیامرزد خانوم جونم را همیشه می گفت : هر هنرمندی می تونه آکتور بشه ولی هر آکتوری نمی تونه هنرمند بشه بعضی وقت ها هنر گند میشه !

    این ماجرا برمی گرده به خیلی سال پیش اون وقت هائی که قلاده طلا به گردن بعضی هنر گند ها آویزون نشده بود !

    اجازه بفرمائید این خبر را که عینا از سایت آفتاب نیوز منتقل می کنم مرور نمائیم :

    “آفتاب: سایت روزنامه ایران نوشت: دیداری که در آخر هفته گذشته مابین گروهی از سینماگران و رئیس جمهور برگزار شد فارغ از حرف و حدیث‌های جدی مطرح شده در آن حاوی پیشنهادی هم بود که از سوی مهران رجبی بازیگر طناز سینما و تلویزیون برای کمک به سینماگران ارائه شد.

    رجبی در این دیدار به رئیس جمهور پیشنهاد داد که به هر کدام از سینماگران مشکل‌دار ۵۰۰ میلیون بدهد. برای آگاهی از چند و چون ارائه چنین پیشنهادی و البته جزییات دیدار رییس جمهور با سینماگران با خود رجبی گپی زدیم که بخش‌هایی آن را در ادامه می خوانید. ”

    ” فرج الله سلحشور ” ای راهزن ادبی , ای دزد سناریو افتخار کن این است آن سینمائی که سنگش را به سینه می زنی ! تا دلت بخواهد لنپن هائی مانند شریفی نیا , ده نمکی و امین حیائی ها !

    حالا چشم کورت را باز کن و هنرمندان با غیرت , عزت و شرف ایرانی را ببین که چگونه دست انسانهائی را که به هموطنان زلزله زده کمک می نمایند بوسه می زنند !

    خلاصه کلام مردم منتظرند به هر مناسبتی ثابت نمایند که از مردم هستند و با مردم خواهند بود و نامردمی ها را با نامردمان به حال خویش می گذارند که ” کام از یکدگر گیرند و خون یکدگر ریزند ” ! قلم فرانسه

  8. دلتنگ مهندس موسوی گفت:

    من امروز این تخیلی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران رو البته نه تا آخر, اتفاقی از شبکه دیدار دیدم و آفرین به سالی تاک که همچین لقبی رو برای این فیلم گذاشت… به نظر من مردم فهیم ما فیلمهای این بازیگرا و کارگرداناشون رو باید تحریم کنن…

  9. ناشناس گفت:

    هنرمندایی که میلیاری دست مزد می گیرن شدن مردمی؟

  10. ناشناس گفت:

    اگه اینا جیره خوار نیستن پس چرا آرزشون اینه که ۲۴ ساعته تو تلویزیون باشن؟

  11. ناشناس گفت:

    فقط یک چیز درود به شرفتون………..

  12. ناشناس گفت:

    هزاران.هزاران آفرین بر هنر مندان دلسوز و مردمی گشور

  13. soheil گفت:

    درود بر هنرمندانی خود را به زرو زور و تزویر نفروختند وبر عهد خود باخداوند استوار ماندند

  14. اولادپیغمبر گفت:

    خانمها و اقایان به اصطلاح هنرمند که به دیدار یک چهره شاخص ضد هنری رفتید . شرمتان باد ای اپورتونیستهای هنر نما . شما میدانید ظرافت هنری یعنی چه ؟ شما با خون و خار و شقایق اشنائی دارید ؟ شما طراوت وطربناکی رامیفهمید ؟ راستی شما ندا را میشناسید ؟ ایا شما تا بحال پرواز پرنده را دیده اید ؟ایا شما از ظرافت هنر چیزی میدانید ؟ بقول شاعری نه چندان دور ” ادیب پیشاوری ” مرغان بساتین را منقار بریدند _ گاوان شکم خواره به گلزار چریدند

  15. ali گفت:

    دست یکایکشون در نکنه به اینها میگن هنرمند مردمی ومردم دوست

  16. ناشناس گفت:

    هنر وقتی به ابتذال کشیده میشه که در اختیار صاحبان زور و زر باشه. و چطور برادران دولتی و همقطارهاشون میگن سینمای ما به ابتذال کشیده شده اما از راه اون ده نمکی ها به نان و نوایی میرسند…..

  17. masoud گفت:

    کمترین کاری که ما میتونیم انجام بدیم تحریم فیلم هایست که ازین پس این هنربندان بازی میکنند

  18. کامی گفت:

    درود بر هنر مندان مردمی و ننگ و ذلت ابدی برای هنرمندان جیره خوار درباری

  19. مهدي گفت:

    درود بر هنرمندان واقعی و همراه همیشگی مردم

  20. ناشناس گفت:

    خدایا شکرت که ده نمکی به سینما آزادی و در جمع هنرمندان و کارگردانهای واقعی حضور نیافت .

  21. علی گفت:

    گزارش خوبی نبود.شاید اون هایی که به دیدن احمدی نژاد رفتند هم برای کمک به زلزله زده ها کارهایی انجام داده باشند.

  22. شیراز سبز گفت:

    رخشان بنی اعتماد . حسن پور شیرازی و رویا تیموریان هم بودن

  23. ناشناس گفت:

    کلمه عزیز؛ نتیجه گیری رو لطفا بذار به عهده خود خواننده. لطفا به حقوق خواننده هات بیشتر احترام بذار. این که شما به این شدت تو خبراتون جهت دهی و جهت گیری می کنین درسته؟
    اینکه خبراتونو یه جوری می نویسین که تو بخش نظرات کلی فحش و لعنت باشه درسته؟
    این که شد همون قاعده ی مرگ بر این، مرگ بر اون. . .
    این شد همون دسته بندیه (یا با ما ، یا بر ما)!
    در آخر منم دست اون هنرمندای عزیزو می بوسم که تو سینما آزادی حماسه آفریدند.
    درود بر فطرت پاکشون.

  24. شایسته گفت:

    من با نظر لقمان موافقم. البته خودم به سینما آزادی رفتم و واقعا لذت بردم و به هنرمندای عزیزمون هم به خاطر کار زیباشون تبریک گفتم. اما سایت کلمه محبوب و مردمی نباید درباره کسی قضاوت کنه باید اونرو بر عهده مردم بذاره . منم با کار اونایی که رفتن پیش احمدی نژاد مخالفم چون ما هنوز اونرو بعنوان رییس جمهور به رسمیت نمیشناسیم!اما در عین حال معتقد به دموکراسی و آزادی فکر نیز هستم. بیاید با هم دموکراسی رو تمرین کنیم…

  25. مامرده شمازنده... گفت:

    من نه این طرفبم نه اون طرفی، اما می بینم که مسیرتان تا حد حرفها ودعواهای بچه گانه تغییر پیدامی کند. یارکشی بچه ها دربازی هاویادعواهای بچه گانه یادم می افتد.

    دراین مملکت وانفسا، که اداره کنندگانش دائم برطبل افتراق ،دعواومرافعه وجنگ می کوبندوبه واسطه آن حکومت خودرامستحکم ترمی کنند، مردم نباید خودراآلوده این بازیهای نیرنگ گونه یا بچه گانه بکنند.وبه قول آن هموطن محترم، نباید مثل شریعتمداری کیهان، کام خودرا با کلمات ناپخته آلوده کنند.تمام این آدمهای اهل سینما، دربطن یک جامعه ایرانی زاده شده ورشد کرده اند، هرچه هستند مردم آنهارا به این صورت پشتیبانی کرده اند. آنها تصویری ازخودملتند،ونهایتا” آلوده همین سریال “رازبقایی” هستند که همه کشوررادرگیرکرده است.اگر همین طوربخواهید ادامه دهید، تصویرآینده کشور با تصویر فعلی عراق، افغانستان…برابرخواهدبود.می گویید خیر؟!مامرده شمازنده…

  26. سبزه قبای بصیر گفت:

    درود بر محمود بصیری هنرپیشه ای که به خاطر اینکه اسمش محمود است و بصیر است و شکل احمدی نژاد است. و البته حالا خبرگزاری فارس هم اعتراف کرده به خاطر این شباهت از نان خوردن افتاده و نمیتواند بازی کند. ما که آمار دومیلیون بیکار تازه شاغل شده رییس جمهور را ندیدیم ولی دیدیم یک نفر را بیکار کرده. من اگر جای ستنماگران بودم حتما از این هنرمند برای بازی در فیلم دیکتاتور کوچک بازی میگرفتم

  27. مهدی گفت:

    درود به هنرمندان با شرف و مردمی, از سایت کلمه به خاطر این مطلب زیبا متشکرم و از تقلای سایبری ها که سعی میکنند خود را پشت کلمات پنهان کنند مشخص است که دست روی نکته درستی گذاشته اید.خدا خیرتان بدهد. درود به مردم آزادی خواه و وطن دوست ایران.

  28. مادرسبز گفت:

    هنرمندی که آشنا به درد مردم نباشه خود به خود از این قافله جا می مونه حالا چه سایت ها بگن چه نگن !

  29. ناظر گفت:

    ارزشمند تر از هنرشان ، ایرانی ماندنشان است . ایرانی بمانیم با همه رنجی که میبریم . رنج بردنش هم دلنشین است . کاش این تعداد انیرانی نداشتیم .

  30. حسین جعفری گفت:

    بد نبود حال که عکس هنرمندان را منتشر کرده اید، عکس آن عده ای را هم که به خدمت احمدی نژاد رسیده بودند، همراه با … هایشان می انداختید که این کلکسیون عکس ها کامل می شد. یادم می آید که در گذشته و حال بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان بودند که بسیار خوش رقصی ها کردند و رفتند حتی یکی ازآنها با چهل درجه تب نیز به دیدار عشق معنوی و راهبر خود آمده بود که از قافله عقب نیفتد. اما امروزه تمام آن نام ها از ذهن وزبان مردم محو شده و رفته اند. اما نام تختی بزرگ مرد مردمی و پهلوان پهلوانان به سبب نیکی هایش و به سبب بی اعتنایی اش به حکام وقت و یاری به زلزله زدگان بوئین زهرا همواره در تارک صفحات تاریخ ایران میدرخشد. یادش گرامی باد و امیدوارم شیوه و رویه این جهان پهلوان بلند آوازه، راه و روشی باشد برای ورزشکاران و هنرمندان عزیز ما. مدال گرفتن کاری سخت است اما انسان بودن و با مردم زیستن وبا مردم بودن و پشت با به جیفه دنیوی زدن، بسیار کف نفس می خواهد. روزهای سیاه و تاریک زمستانی میروند و روسیاهی بر نان به نرخ روز خوران باقی می ماند. چو افسانه می شود بخرد، افسانه نیک شو

  31. سامان گفت:

    دوستان عزیز
    بسیاری از آنهائی که به دیدار احمدی نژاد رفتند به خاطر مسائلی که گفتنش جایز نیست رفتند و از روی اجبار بوده است.لطفا تحمل بیشتری داشته باشید چون وقتی خود آن دوستان دلیل رفتنشان را بگویند خواهید دید که واقعا ناچار بودند.البته آن تعدادی که نان را به نرخ روز میخورند و با دشمن ملت از روی ارادت و چاپلوسی هم کاسه میشوند حسابشان جداست و مردم هم میشناسندشان.

  32. نکیسا سامی گفت:

    ۱-درود بی پایان بر هنر مندانی که به جای رفتن به مهمانی دیکتاتورها به یاری هموطنان مصیبت زده خود شتافتند. این عزیزان مطمئن باشند بیش از پیش در قلب مردم خواهند بود.
    ۲- ننگ بر هنر پیشه نماهااز قبیل پروانه معصومی که با حمایت مردم به آلاف واولوف رسیدند وحال پشت به مردم کرده ومجیز کسی را می گویند که جوانان غیور این مرز وبوم را به خاک وخون کشانده . یقین بدانید حتی مردم اگر ذره ای به برخی از شما توجه داشتند بااین حرکت خط بطلان بر آن کشیدید.
    ۳- نون بری انواع واقسام دارد از جمله اینکه نان کسی را که کمی به کودتاگر شبیه است آجر کنند.این از جمله قوانین من درآوردی اقتدارگرایان است .

  33. ناشناس گفت:

    عکس سید شهاب الدین عزیز را که رفته بود برای کمک زلزله زده ها کنار سینما یادتان رفت بگذارید

  34. فرزان گفت:

    انسانی که نتواند از منافع شخصی به خاطر ملتش بگذرد از یاد ها خواهد رفت. زنده باد این هنرمندان واقعی

  35. ناشناس گفت:

    این کارهاست که به یادمی مونه.زیارتشون مبارک

  36. شهاب گفت:

    سلام به صدیقین راه حق و حقیقت و نفرین بر خود فروختگان و عاشقان عمر دوروزه و ابروی بر باد رفتشان

    عشق یا حقیقیست یا مجازی

    اما عشق حقیقی که سیر طریق الی الله است در اعمال روزه مره انسان متجلی میشود و این تجلی بقدری

    عیان و اشکار است که عاشق را در میان بندگان خدا به مقام قربش میرساند

    اما عشق مجازی که همان عشق شیطانیست انسان را گاهی در قعر بدبختی و پستی و هم نشین بودن با شیاطین

    به ظاهر مقدس ماب میکشاند

    حسودیم میشود به عشق عاشقان نشسته در سینما ازادی

    نفرین میکنم به همنشینان شیاطین زمان

  37. محمد گفت:

    کارتون و ادبیاتتون اصلا مناسب نیست..
    …با…محشور شدند؟؟!!!
    واقا که این نوع رفتار نه اخلاقى است نه خیرخواهانه.
    شما صداى میر ما هستین که میگفت:ادب مرد به ز دولت اوست!
    باتشکر از لقمان عزیز که مدار اخلاق را یاداور مى شود.
    خواهشمندم سایت کلمه هم عذرخواهى کند

  38. ناشناس گفت:

    نمیدانم چرا فقط اسم شریفی نیا بد در رفت این همه بی اخلاق بی ادب را ندیده میگیریم درست که شریفی نیا بد است اما هر کس که مردم را ندیده گرفت و عافیت پیشه کرد و پشت به مردم کرد باید مردود شود

  39. ناشناس گفت:

    منهم با تخریب هنرمندان مخالفم ولی هر عملی عکس العملی دارد. وقتی هنرمندانی اینگونه با احساسات مردم بازی میکنند نمیشه از مردم توقع داشت احساسات خود را پنهان کنند

  40. سینا گفت:

    ]ندان فرقی با ادبیات کیهان شریعتمداری نداشت.واقعا زننده است که شما هم برای تحقیر و لجن مال کردن افراد به سراغ همان روش قدیمی کیهان یعنی ترور شخصیت میروید.به نظر من بهتر است رفتار افراد مورد نقد قرار بگیرد نه شخصیت آنها.به شما چه ربطی دارد کدام بازیگر سینما با چه کسی محشور می شود یا نمی شود.یادبگیریم حریم خصوصی مخالفان را هم محترم بشماریم.عکس این خانم ها را با ژستهایی خاص انتخاب کرده اید و در کنار متن طوری قرار داده اید که احساسات مردم را تحریک کند و بدترین دشنام های جنسی در ذهن مخاطب تداعی شود.زشت است واقعا این حرکت. کار این افراد در نظر مردم زشت است احتیاجی نیست شما هم چنین روش سخیفی را در مورد آنها بکار ببرید.از کوزه همان برون تراود که در اوست.امیدوارم ادب و احترام حتی نسبت به دشمن و مخالف سرلوحه ی کارمان باشد.

  41. ناشناس گفت:

    اونها که به دیدار احمدی نژاد رفتند شاید درد دنیا داشتند و البته نوع فیلمهای آنها بیز خود گویاست ولی هنرمندان بزرگواری چون آقا رضا کیانیان و پرویز خان پرستویی و کمال تبریزی همیشه درد فرهنگ و آبروی مردم را دارند و این را از نوع فیلمهایشان هم میتوان فهمید

  42. ناشناس گفت:

    این کسانی که به مام هنر مند دارند افطار می کنند و نان حرام می خورند مزدورانی هستند که مردم از ان ها بی زار هستند این ها عمله ارتجاع و استبداد هستند نه هنر مند

  43. ناشناس گفت:

    ننگ بر این … هائی که خود را هنر مند می دانند

  44. ناشناس گفت:

    اقا سینا اگر به مردم مربوط نیست که در باره رفتار هنر مندان نظر بدهند حتما به ارشاد با ان وزیر و معاون مرتجعش و مزدور استبدادش مربوط است!!!!!!!!!!

  45. ناشناس گفت:

    کبوتر با کبوتر باز با باز کند همچنس با همجنس پرواز

  46. هموطن گفت:

    ممنون از لقمان.
    با نظر محمد عزیز موافقم.
    به نظر منم کلمه باید عذر خواهی کنه.
    دوستان با این تنفری که شما دارین نشون میدین فکر می کنم اگه قدرتی که تو دست حکومتی هاست دست شما بود تفنگ بدست می رفتین تو خیابونا و همه n نفر طرفدار احمدی نژادو حکومتو می کشتین.

  47. balak گفت:

    honarmande vagee hamine hamine

  48. عباس گفت:

    معلوم بود که دغدغه هر کی چیه .
    عده ای تمام وقتشون برای قوام و دوام سلطنتشونه و عده ای برای ظلم دیده گان از این سلاطین.

    راستی کسی میدونه خانه های مسکن مهر برای کدوم روستا ساخته شده ؟ پول حوادث غیر مترقبه کجا رفته ک مردم باید همیشه خودشون به هم کمک کنن ؟ پول نقت و مالیات خرج کجا میشه ؟ چند تا ۳ هزار میلیار تومن تا حالا در رفته و یا هنوز داخله کشوره ؟ واقعا من جون ایرانی به اندازه بشار اسد و فلسطینا از حکومت خودم حق ندارم ؟ بخدا مردم من به امانت اینا در رساندن کمکهای مردم به زلزله زدگان بم و آذربایجان مشکوکم !

  49. mostafa گفت:

    درود بر شرفتان پاینده باشید

  50. ناشناس گفت:

    یه مشت ادم مسخره
    برا مردم میخواید کار کنید باشید بجای عکس گرفت برید اونجا
    با حقوقای میلیونی نشستن پول از مردم میگیرند .خسته نشید یهو
    شما هم بعد از ۲ سال از خودتون مسخره تر پیدا نکردید؟ واقعا افسردگی نمیگیرید از این روش زندگیتون
    ؟
    واقعا یکم شبا تو تاریکی فکر کنید