سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » عدم رسیدگی به بیماری شنوایی محسن جوادی افضلی، فعال فرهنگی دربند...

عدم رسیدگی به بیماری شنوایی محسن جوادی افضلی، فعال فرهنگی دربند

چکیده :محسن جوادی افضلی از فعالان فرهنگی بازداشت شده در جریان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری و در روز عاشورای ۱۳۸۸ است که به مدت ۲ هفته در سلول های انفرادی بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات زیر فشار بازجویی ها بوده است....


محسن جوادی افضلی زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین به شدت از بیماری شنوایی رنج می برد.

به گزارش خبرنگار کلمه، محسن جوادی افضلی از فعالان فرهنگی بازداشت شده در جریان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری و در روز عاشورای ۱۳۸۸ است که به مدت ۲ هفته در سلول های انفرادی بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات زیر فشار بازجویی ها بوده است.

این فعال فرهنگی که دارای یک فرزند ۲ ساله است در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیرعباسی به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اخلال در نظم عمومی و اقدام علیه امنیت کشور به ۲ سال و ۳ ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شده بود. وی در تاریخ ۱۳۹۰/۵/۸ به زندان اوین احضار شد تا دوران محکومیت خود را بگذراند.

محسن جوادی افضلی در زمینه حفظ آثار تاریخی فرهنگی نیز فعالیت داشته است. وی پیش از این در تارخ ۱۳۹۰/۹/۱۷ در اعتراض به وضعیت پزشکی بند ۳۵۰ و عدم رسیدگی به بیماری شنوایی خویش دست به اعتصاب غذا زده بود.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.