سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » تشکیل شورای عالی برای اینترنت کشور...

تشکیل شورای عالی برای اینترنت کشور

چکیده :در پی بالا گرفتن بحث های در مورد استفاده از اینترنت و راه اندازی اینترنت ملی، رهبری با تشكيل شوراي عالي فضاي مجازي به رياست احمدی نژاد، اعضاي حقوقي و حقيقي اين شورا را تعيين كرد....


در پی بالا گرفتن بحث های در مورد استفاده از اینترنت و راه اندازی اینترنت ملی، رهبری با تشکیل شورای عالی فضای مجازی به ریاست احمدی نژاد، اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را تعیین کرد.

از وظایف این شورا “تصمیم‌گیری نسبت به نحوه مواجهه فعال و خردمندانه کشور با این موضوع از حیث سخت افزاری، نرم افزاری و محتوایی در چارچوب مصوبات شورای عالی و نظارت بر اجرای دقیق تصمیمات در همه سطوح تحقق یابد.”

رییس مجلس ، رییس قوه قضائیه، رییس صداوسیمای، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارشاد، وزیر علوم، وزیر اطلاعات، فرمانده سپاه پاسداران و فرمانده نیروی انتظامی ایران بعنوان اعضای حقوقی و حمید شهریاری، سیدجواد مظلومی، مسعود ابوطالبی، کامیار ثقفی، دکتر رسول جلیلی، محمد سرافراز و علیرضا شاه میرزایی اعضای حقیقی می‌باشند که برای مدت سه سال تعیین شدند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.