سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » راکعی: فرهنگ سیاسی‌ باید ریشه‌ای درمان شود...

راکعی: فرهنگ سیاسی‌ باید ریشه‌ای درمان شود

چکیده : از سويي شرايط موجود عملا امكان فعاليت سياسي را از ما سلب كرده است اما از سوي ديگر به اين مساله باور دارم كه وجود حتي يك صداي اصلاح‌طلب نيز در مجلس مغتنم است....


یکی از نمایندگان مجلس ششم خود را گرفتار وضعیت متناقضی در عرصه سیاست دانست.

فاطمه راکعی با بیان اینکه دغدغه وی در چند روز مانده به انتخابات مجلس تنها نوشتن و تدوین کتاب است، اظهارکرد: به نظر من در کشوری که برای حذف رقیب به هر ابزاری متوسل می‌شوند، انسان عاقل کار سیاسی نمی‌کند و تا زمانی که شرایط اصلاح نشود باید به این رویه ادامه داد تا فرهنگ سیاسی ما به صورت ریشه‌ای درمان شود.

به گزارش خبر آنلاین، نماینده مجلس ششم با تاکید دوباره بر اینکه من نسبت به شرایط موجود بی‌تفاوت نیستم، تاکید کرد: امیدوارم که افراد با صلاحیت در انتخابات تایید شده و به مجلس راه یابند. اینها می‌توانند مانند آقای مطهری افرادی باشند که در عین اصولگرا بودن، وظیفه نمایندگی خود را به خوبی ایفا کنند.

راکعی در پاسخ به این سوال که آقای مطهری گفته‌اند که فهرست صدای ملت در صورت مشارکت بالا در انتخابات تهران پیروز می‌شود و عدم شرکت شما پیروزی این فهرست را به تعویق می‌اندازد، اظهار کرد: من به این دلیل سکوت پیشه کردم که فکر می‌کنم فعالیت سیاسی من به صورت منسجم فایده‌ای ندارد. در این فضا فعالیت سیاسی من به عنوان شخص حقیقی انجام می‌شود البته در مورد رای دادن یا ندادن اجازه بدهید این حق برای من محفوظ بماند که اعلام نکنم.

وی تصریح کرد: وضعیت من در شرایط کنونی بسیار متناقض است. از سویی شرایط موجود عملا امکان فعالیت سیاسی را از ما سلب کرده است اما از سوی دیگر به این مساله باور دارم که وجود حتی یک صدای اصلاح‌طلب نیز در مجلس مغتنم است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “راکعی: فرهنگ سیاسی‌ باید ریشه‌ای درمان شود”

  1. ناشناس گفت:

    خانم محترم تنها راه تحریم انتخابات است بهتر است با مردم صادق باشید