سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » اعلام دلایل قطعی اینترنت: قطعی کابل در خلیج فارس و آتش سوزی در روسیه...

اعلام دلایل قطعی اینترنت: قطعی کابل در خلیج فارس و آتش سوزی در روسیه

چکیده :این روزها اینترنت به معضلی ملی تبدیل شده و سرعت آن بسیار کاهش یافته است؛ اما وزیر می گوید فقط نصف روز اینترنت مشکل داشت. ...


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قطعی کابل در خلیج فارس و آتش‌ سوزی در مسیر روسیه را علت کاهش سرعت اینترنت اعلام کرد.

این روزها اینترنت به معضلی ملی تبدیل شده و سرعت آن بسیار کاهش یافته است؛ اما وزیر می گوید فقط نصف روز اینترنت مشکل داشت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رضا تقی ‌پور پس از نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره کاهش سرعت اینترنت در روزهای اخیر گفت‌: برخی موارد کاهش سرعت‌، مقطعی و بر اثر قطعی کابل در خلیج فارس بود که در نصف روز وصل شد.
وی علت قطعی کابل را در خلیج فارس برخورد کشتی‌ها دانست و افزود: عکس‌هایی از کابل‌های پاره شده در زیر آب را به رسانه‌ها دادیم.

تقی پور گفت: همچنین در مسیر شمال یعنی سمت روسیه، آتش‌سوزی روی داد که این مشکل هم در یک روز رفع شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ‌اکنون بیش از۱۳ درگاه برای پهنای باند داریم و سعی می‌کنیم کسری موجود از منابع و مسیرهای دیگر جبران شود.

وی گفت: از نظر زیرساخت مشکلی نداریم اما در واگذاری پهنای باندی که توزیع شد با بعضی شکایات مواجه شدیم که به اپراتورها اعلام و آنان را موظف کردیم پاسخگوی مشتریان خود باشند.

در حال حاضر راه اندازی اینترنت پاک در حال بررسی است و پیش بینی می شود که مشکلات کاربران همچنان ادامه داشته باشد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۸ پاسخ به “اعلام دلایل قطعی اینترنت: قطعی کابل در خلیج فارس و آتش سوزی در روسیه”

  1. ناشناس گفت:

    دیدیم و باورمان شد!!!!!!!ورکوداقتصاد اروپا وامریکا هم میتونه باشه!

  2. ناشناس گفت:

    آقای وزیر حرف مفت نزن
    همه چی تحت کنترل سپاه است و شما هیچکاره هستید مگر یادتان رفته سپاه ۵۱ % سهام شمارا رسما خریده؟ شما امر برید و آنها امر ده

  3. گیلانی گفت:

    بازم دروغ؟! آخه این چیه که واسش دروغ میگی آقای وزیر؟ چقد مسخره شده همه چیز براتون!

  4. ناشناس گفت:

    اینها ….. که اینها می بافند وگرنهضرب یعنی زد نصر یعنی یاری کرد پس به همین دلیل علی جانشین پیامبراست؟ اینها بهتر است دلایل بهتر پیدا کنند. پس چرا اینترنت در روسیه و کشورهای اطراف خلیج فارس مختل نشده است وکمانه کرده آمده سراغ جمهوری اسلامی بدبخت؟؟

  5. میکائیل گفت:

    طبق اخبار واصله آگاهان سیاسی قطع اینترنت و پایین امدن سرعت ان بدلیل بدلیل مانور نظامی ایراند ر خلیج فارس بوده که اشتباها کابل منفجر شده است

  6. ناشناس گفت:

    فکر می کنم رکود جشنهای سال نو در اروپا و امریکا هم بی تاثیر نباشد آقای وزیر

  7. ناشناس گفت:

    …… به شقیقه چه ربطی داره?

  8. ناشناس گفت:

    فریاد آقای گودرزی چه ارتباطی به شقیقه آقای شقایقی دارد. بروید دنبال یک بهانه دیگر. اصلا شما بی آبروها برای کارهای خلاف اخلاق و قانون و انسانیت و حقوق بشر کن می کنید چرا دنبال دلیل می گردید. همه کارهایتان خلاف است و بی منطق. تا یادم نرفته هم انتخابات و هم جشنوار فجر تحریم است. از واژه های عربی هم استفاده نمی کنیم. آیه های قرآن را هم اگر لازم به نقل باشد، به زبان فارسی می آوریم که هم فهم باشد.