سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » اینترنت در دو هفته اخیر کند نشد، اختلال هم نداشت!...

اینترنت در دو هفته اخیر کند نشد، اختلال هم نداشت!

چکیده :مدیركل مهندسی عملیات و هماهنگی شبكه دیتای شركت ارتباطات زیرساخت در شرایطی کند شدن سرعت اینترنت و اختلال در دسترسی ها را پنهان می کند که طی هفته های اخیر تمام رسانه ها از سرعت پایین اینترنت و قطع شدن آن در برخی مناطق خبر میدادند. شهروندان و کاربران اینترنت در هفته های اخیر از باز نشدن جی میل، گوگل ریدر و دیگر سایت های اطلاع رسانی و شبکه ای شکایت داشته...


در حالی که کاربران اینترنت در ایران به طور گسترده از کندی سرعت اینترنت در دو هفته اخیر شکایت می‌کردند، یک مقام شرکت مخابرات، گفت: در دو سه هفته اخیر هیچگونه اتفاق غیرعادی در شبکه اینترنت کشور نداشتیم که بگوییم سرعت اینترنت به این دلیل کاهش پیدا کرده است. وی طرح موضوع کند شدن سرعت اینترنت را یک هجمه رسانه ای خواند!

حسن کریمی، مدیرکل مهندسی عملیات و هماهنگی شبکه دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت، در مورد کند شدن و اختلال سرعت اینترنت طی هفته های اخیر به خبرگزاری مهر گفت: در این دو هفته اخیر یک هجمه ای انجام شده که سرعت اینترنت پایین آمده و شرکت ارتباطات زیرساخت باید پاسخگو باشد. اما باید گفت که اینترنت فقط به یک نقطه یا یک شرکت محدود نمی شود که بخواهیم همه مشکلات را از این سمت بدانیم.

وی در ادامه افزود: میزان توزیع پهنای باند اگر از استاندارد ضریب شیرینگ بیشتر باشد ممکن است در برخی ساعات پیک ترافیک برای کاربرانی که به طور همزمان از آن پهنای باند استفاده می کنند کندی سرعت به وجود آورد که این موضوع مربوط به سرویس دهنده است و به شرکت ارتباطات زیرساخت مربوط نمی شود.

مدیرکل مهندسی عملیات و هماهنگی شبکه دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت در شرایطی کند شدن سرعت اینترنت و اختلال در دسترسی ها را پنهان می کند که طی هفته های اخیر تمام رسانه ها از سرعت پایین اینترنت و قطع شدن آن در برخی مناطق خبر میدادند.

این اختلال که به اعتقاد کارشناسان، آگاهانه و متاثر از حضور مردم در روزهای ۲۵ بهمن و اول اسفند در راهپیمایی بوده است جهت جلوگیری از اطلاع رسانی های لازم قبل و پس از این دو روز شدت گرفته بود.

شهروندان و کاربران اینترنت در هفته های اخیر از کندی سرعت اینترنت و باز نشدن جی میل، گوگل ریدر و دیگر سایت های اطلاع رسانی و شبکه ای شکایت داشته اند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.