سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » دولت مصر ۳۴ نفر از زندانیان سیاسی را آزاد کرد...

دولت مصر ۳۴ نفر از زندانیان سیاسی را آزاد کرد

چکیده :دولت مصر 34 نفر از زندانیان سیاسی را آزاد کرده است. این نخستین گروه از زندانیان سیاسی‌اند که در پی اعتراضات سه هفته گذشته، آزاد...


دولت مصر روز سه شنبه اعلام کرد که ۳۴ نفر از زندانیان سیاسی را آزاد کرده است.

به گزارش دویچه وله به نقل از خبرگزاری دولتی مصر، “مِنا”، این نخستین گروه از زندانیان سیاسی‌اند که در پی اعتراضات سه هفته گذشته، آزاد شده‌اند.

در جریان ناآرامی‌های مصر، در چند زندان این کشور زندانیان شورش کردند و خود را به بیرون رساندند.

بر پایه این گزارش، برخی از زندانیان خود را به پاسگاه‌های پلیس معرفی کرده‌اند. گروه‌های حقوق بشری میگویند که شمار زندانیان سیاسی در مصر، روشن نیست و دولت نیز در این زمینه اطلاعاتی منتشر نکرده است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۵ پاسخ به “دولت مصر ۳۴ نفر از زندانیان سیاسی را آزاد کرد”

  1. 2011 گفت:

    انشاالله نظام اسلامی هم به مبارکه ایام الله ۲۲بهمن تمام زندانیان بعد از انتخابات را ازاد نمایید تا در این ایام مبارک و یوم الله اغوش خانوادهای این عزیزان با وجود انها انس بگیرد.

  2. ناشناس گفت:

    در روز ۲۵ بهمن نظام نمی تواند دست به سرکوب زشتی که در ۲۵ خرداد و ۱۸ تیر انجام داد بزند. چون همین آقای مبارک که او را دیکتاتور می خوانند چنین کاری را نمی کند. بعید است که نظام اسلامی آقایان این بار بخواهد از روشهای کهریزکی و ساندیس باتونی و دمکراسی موتوری استفاده کند.

  3. تحول سبز گفت:

    حداقل این بود که مبارک قبول داشت که زندانی سیاسی دارد. در اینجا همه زندانیان سیاسی را امنیتی می نامند تا به این بهانه بتوانند هر ظلم مضاعفی را که می خواهند به آنها و خانواده هایشان روا دارند.

  4. خطبه هاشمی گفت:

    مبارک صدای خطبه های هاشمی را شنید و رهبران ایران نشنیدند!!

  5. ناشناس گفت:

    ۲۲بهمن برای مصریها هم روز انقلاب شد…………..