سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » افطار روزه سیاسی خانواده های زندانیان سیاسی...

افطار روزه سیاسی خانواده های زندانیان سیاسی

چکیده :به گفته این خانواده ها روزه های سیاسی یک شنبه ها تا رفع ممنوعیت ها و محدودیت های غیرقانونی برای زندانیان از جمله ملاقات و تماس تلفنی ادامه...


مراسم افطار روزه سیاسی این هفته خانواده های زندانیان سیاسی نیز در منزل یکی از آنان برگزار شد.

به گزارش تحول سبز، در این مراسم که در فضایی روحانی برگزار شد شرکت کنندگان از وضعیت زنان زندانی خصوصا دختران، زنان و مادرانی که هنوز برخلاف موازین شرعی در انفرادی به سر می برند و شب و روز توسط بازجوهای مرد و تحت فشارهای روانی بازجویی می شوند و نیز آنان که در شرایطی به مراتب بدتر از مردان در متادون نگهداری می شوند و نیز زندانیان رجائی شهر که در معرض بیماری های واگیر قرار دارند و دیگر عزیزان زندانی به ویژه آنان که در دوران گذران دوره محکومیت به سلول انفرادی منتقل شده یا در قرنطینه نگهداری می شوند، به شدت ابراز نگرانی کردند.

پس از افطار با خواندن دعای توسل و دعای فرج و ختم امن یجیب برای گشایش امور و رهایی هرچه سریع تر زندانیان سیاسی از بند ستم به ائمه اطهار و اولیاء الله متوسل شدند. و از درگاه ذوالجلال طلب اجابت دعاهایشان را کردند. به گفته این خانواده ها روزه های سیاسی یک شنبه ها تا رفع ممنوعیت ها و محدودیت های غیرقانونی برای زندانیان از جمله ملاقات و تماس تلفنی ادامه دارد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲ پاسخ به “افطار روزه سیاسی خانواده های زندانیان سیاسی”

  1. بندگان لایق خدا(روح سبز) گفت:

    برای رستگاری و سلامتی اسیران سبز , صلوات بفرستیم.

  2. سبز گفت:

    دوستان سبز پیشنهاد میکنم برای اینکه مرهمی روی زخم خانواده ها بگذاریم و کمتر شرمنده آنها باشیم ما هم هر یک شنبه روزه سیاسی بگیریرم و بر سر سفره افطار برای زندانیان دعا کنیم. قطعا نیروی معنوی حاصل از این حرکت امید بخش خواهد بود.
    چه قدر شیرین است آن یک شنبه ای که ببینیم بسیاری از اطرافیانمان نیز روزه اند.
    صبر تا صبح ظفر