سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » سفر استانی دولت به کرج لغو شد / تصاویر بزرگ احمدی نژاد کنار اتوبان ماند...

سفر استانی دولت به کرج لغو شد / تصاویر بزرگ احمدی نژاد کنار اتوبان ماند

چکیده :با آنکه سفر استانی دولت به استان البرز لغو شده، بیلبوردهای حاوی تصاویر بزرگ احمدی نژاد همچنان در کنار اتوبان تهران - کرج به چشم می‌خورد و برخی گزارشها حاکی از استفاده بودجه دولتی برای نصیب این تصاویر بزرگ و بی‌استفاده...


با آنکه سفر استانی دولت به استان البرز لغو شده، بیلبوردهای حاوی تصاویر بزرگ احمدی نژاد همچنان در کنار اتوبان تهران – کرج به چشم می‌خورد و برخی گزارشها حاکی از استفاده بودجه دولتی برای نصیب این تصاویر بزرگ و بی‌استفاده است

خبرآنلاین در این باره نوشت: از شنبه هفته گذشته خودروهایی که بزرگراه تهران – کرج را به مقصد کرج طی می‌کردند شاهد بیلبوردها بزرگ عکس رییس جمهور با پیام خیر مقدم برای رئیس جمهور هستند.

البته نکته قابل توجه، درج نامه دستگاههای دولتی در زیر بیلبوردها، بنرها و پوسترهایی است که این روزها در سطح شهرستانهای استان البرز به چشم می‌خورد از قبیل اداره مخابرات، استانداری، فرمانداری، شهرداری و…. همچنین پوسترهای رئیس جمهور از دو روز گذشته در بین تاکسی‌های شهر پخش شده و اغلب رانندگان آن را پشت شیشه عقب خودروی خود نصب کرده بودند.

نکته قابل توجه دیگر آنکه در برخی از این بیلبوردها و پوسترها، زمان و مکان حضور احمدی‌نژاد و سخنرانی وی برای مردم درج شده بود که با لغو این سفر، عملا این اقلام تبلیغاتی بدون استفاده خواهند ماند.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی آنچنان گسترده صورت گرفته است که حتی در اطراف یک میدان یا چهارراه، دو یا سه مورد نصب شده است و سازمان‌ها و ادارات دولتی نیز پارچه نوشته‌ها و بنرهایی بر ورودی ساختمان‌های خود نصب کرده‌اند. این در حالی است که دولت در ابتدای سفرهای استانی خود، اعلام کرده بود که به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، دستگاههای دولتی نباید بودجه خود را صرف تهیه و نصب بیلبورد خیر مقدم نمایند.

استاندار البرز با عذرخواهی از تمامی مراکز و اداراتی که در این ایام فعالیت کردند، درباره لغو این سفر به مهر گفته است: با توجه به اینکه استان البرز استانی تازه تاسیس است و برای این سفر نیازمند برنامه‌ریزی های بیشتری بودیم زمان سفر به تاخیر انداخته شد.

با توجه به گفته‌های استاندار، لغو سفر در راستای برنامه‌ریزی بهتر و نیازسنجی‌های تکمیلی استان انجام گرفته است؛ امری که به نظر می‌رسد باید پیش از آغاز تبلیغات پر هزینه مد نظر مسوولان این استان قرار می‌گرفت.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۸ پاسخ به “سفر استانی دولت به کرج لغو شد / تصاویر بزرگ احمدی نژاد کنار اتوبان ماند”

  1. امیر گفت:

    به همه این هزینه ها ، هزینه پیام های کوتاه ارسال شده به تمام ساکنین استان البرز به منظور دعوت برای حضور و همچنین اعلام خبر لغو آن (!! ) را اضافه نمایید .

  2. آزادمرد گفت:

    معلوم شد که چقدر فتنه گران و حامیان آنها وقتی که آقای رییس جمهور سفر استانی دارند و مردم با عشق به استقبال ایشان میروند از حضور گسترده مردم می سوزند
    الحمدلله

    • سبز گفت:

      تو مو میبینی و ما پیچش مو

      ما از این همه هزینه اضافی که میشه خرج کارهای واجب تر بشه میسوزیم .کجا رئیس جمهورهای قبلی از این اسراف کاری ها داشتن؟؟ کجا از بیت المال برای این کارهای مسخره استفاده میکردن؟؟ این آدم که اداعای ساده زیستی داره پس این کارها چیه؟؟ نمیتونه دو کلام بگه این کارها رو نکنید ؟؟ نه ، چون خودشیفته است

      در ضمن درباره استقبال باشکوه حرف نزنید که خندمون میگیره. بالاخره مردم که بلانسبت نفهم نیستن میدونن این جمعیت ها رو از کجا میارید.

  3. پارسا گفت:

    این نشان بارز ازسفرهای بی برنامه و بی نتیجه استانی احمدی نژاداست.

  4. ناشناس گفت:

    جناب آزاد مرد واقعا کاش آزاد فکر بودید!
    اما اینگار بد جوره گرفتار سیاست های دروغین هستید!
    آقا ایشان از ترسشان جرات نکردند که بیایند اینجا !!!!!

  5. فروغ گفت:

    بستگی داره منظورت ازعشق چی باشه ساندیس یا مرخصی اداری اجباری به کارمندا.اتفاقا توسفرش به اراکم مجبور بودیم یک هفته قدم به قدم پوسترای کوچیک وبزرگش و تحمل کنیم.اینا بیت المال نیست پول حرامه؟

  6. مهدي گفت:

    چرا شما مردم یه ذره فکر نمیکنید یا این روزنامه نگارا!!!!!!!! بابا بیلبورد واسه خود دولته . همراه اول واسه دولته و نصف ایرانسلم واسه دولت. به نظر شما دولت به کی پول میده تا تبلیغ کنه!!!!!!! به مردم؟ بابا شماها دیگه کی هستین. خیلی خنده داره. دولت به خودش پول بده که تبلیغ کنه!!!!!!!!!!!!

  7. ناشناس گفت:

    جناب آزادمرد مطمئنی که مردم با عشق به استقبال می روند؟!!!!!! پس احتمالا از دنیا بی خبری. خبر از نامه هایی که محرمانه به ادارات و مدارس فرستاده می شه نداری. خبر نداری که برای همین سفر به کرج از ادارات از چند روز قبل لیست خواستند بالاجبار. ادارات مجبور بودند از هر قسمتی چند نفر را معرفی کنند. مدارس هم که به همین ترتیب. قبلا نمونه های بسیار دیده ایم. کمی در اینترنت جستجو می کردید و یا در اطرافیان دقت می کردید یک نمونه از نامه ها را می دیدید. که از خانواده ها رضایتنامه اجباری اخذ می شود برای بچه ها و بردن آنها به استقبال!!!!
    ضمناً صرفنظر از همه ی این بحثها، جناب آزاد مرد!!! به نظر شما زدن بیلبورد و تصاویر تبلیغاتی با هزینه های سنگین عادلانه است یا صرف همین هزینه ها برای سیر کردن شکم گرسنگان که الحمدلله به وفور در ایران وجود دارند؟؟ در دین و آیین شما کدام منصفانه تر است؟