سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » نماینده مرند و جلفا: زیرساخت‌ها برای هدفمندی یارانه‌ها آماده نیستند / نباید مردم ...

نماینده مرند و جلفا: زیرساخت‌ها برای هدفمندی یارانه‌ها آماده نیستند / نباید مردم را نگران کرد

چکیده :مجریان طرح تحول اقتصادی باید با تدبیر و سعه‌صدر و برنامه‌ریزی اقدامات خود را پیش ببرند، هدفمندی یارانه‌ها نباید موجب نگرانی مردم شود. / ما قصد داشتیم زمانی طرح تحول اقتصادی را اجرا كنیم كه زیرساخت‌های كشور بطور كامل آماده باشند چرا كه در حال حاضر زیرساخت‌ها بطور كامل آماده...


نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس ضمن تاکید بر اینکه مجریان طرح تحول اقتصادی باید با تدبیر و سعه‌صدر و برنامه‌ریزی اقدامات خود را پیش ببرند، افزود: هدفمندی یارانه‌ها نباید موجب نگرانی مردم شود.

سیروس سازدار نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به واریز یارانه‌های نقدی برای تمام استان‌های کشور و نزدیک شدن به اجرای طرح تحول اقتصادی اظهار داشت: هر قانونی که به تصویب می‌رسد یک سری معایب و یک سری حسن‌ها دارد و وقتی که قرار است تحولی بزرگ در کشور انجام شود قطعا یک سری مسائل هم در پی آن به وجود خواهد آمد.

وی افزود: البته ما قصد داشتیم زمانی طرح تحول اقتصادی را اجرا کنیم که زیرساخت‌های کشور بطور کامل آماده باشند چرا که در حال حاضر زیرساخت‌ها بطور کامل آماده نیستند.

نماینده مردم مرند ضمن تاکید بر اینکه مجریان طرح تحول اقتصادی باید با تدبیر و سعه صدر و برنامه‌ریزی اقدامات خود را پیش ببرند، ادامه داد: مجریان باید در هدفمندی یارانه‌ها طوری عمل کنند که مردم نگرانی از بابت اجرای این طرح نداشته باشند، چرا که ممکن است عده‌ای بخواهند از این طرح سوءاستفاده کنند.

سازدار اظهار داشت: مردم ما در طول سال‌های گذشته سابقه خود را نشان داده‌اند، لذا اگر مسائل را با صداقت با مردم در میان بگذاریم مشکلی بوجود نمی‌آید و ضرری هم متوجه کشور نمی‌شود، چه بسا که بسیاری از مشکلات هم حل شود.

وی ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق در اجرای هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: باید مسائل و مشکلات به موقع به اطلاع مردم برسد و هرجا که مردم احساس مشکل کردند مسئولین برای رفع آن تلاش کنند.

وی در پایان خواستار ارائه آمار و ارقام و اطلاعات شفاف و دقیق از سوی مسئولین به مردم شد تا مردم دچار شک و شبهه نشوند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.