سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » تکذیب خبر کیهان درباره بنزین لیتری ۷۰۰ تومان...

تکذیب خبر کیهان درباره بنزین لیتری ۷۰۰ تومان

چکیده :روابط عمومی وزارت امور اقتصادی ودارایی خبر اعلام شده روزنامه كیهان به نقل از وزیر اقتصاد مبنی بر تعیین قیمت 700 تومانی بنزین را همزمان با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها تكذیب...


پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نوشت: روابط عمومی وزارت امور اقتصادی ودارایی خبر اعلام شده روزنامه کیهان به نقل از وزیر اقتصاد مبنی بر تعیین قیمت ۷۰۰ تومانی بنزین را همزمان با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها تکذیب کرد.

بنابراین اعلام خبر تعیین قیمت بنزین ۷۰۰تومانی ازسوی خبرنگار کیهان ناشی از برداشت ناصحیح از سخنان وزیر اقتصاد بوده است که صحت نداشته و تکذیب می شود.

کیهان امروز نوشته بود: دکتر حسینی که همزمان با دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت به مازندران، به تنکابن رفته بود، با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان قیمت بنزین را با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ۷۰۰تومان اعلام کرد و افزود: منابع کشور متعلق به مردم است و دولت وظیفه دارد آنها را در راه درست و اصولی هزینه کند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “تکذیب خبر کیهان درباره بنزین لیتری ۷۰۰ تومان”

  1. عبید سن خوزانی گفت:

    کیهان تکذیب کرد، بنزین لیتری ۷۰۰ تومان؟ کورخواندید لیتری ۱۷۰۰ تومان، این خبر تکدیب می شود، یک اشتباه تابپی بود