سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » نماینده بجنورد: سایت خاتمی را فیلتر می‌کنند، چون از محبوبیت او نگران‌اند...

نماینده بجنورد: سایت خاتمی را فیلتر می‌کنند، چون از محبوبیت او نگران‌اند

چکیده :بعد از انتخابات عده ای سعی کردند از فضای منفی ایجاد شده علیه اصلاح طلبان برای در قدرت ماندن خود استفاده کنند. عده ای فرصت طلب همواره تلاش دارند تا با اتهام زنی های بی پایه و اساس و وابسته نشان دادن آقای خاتمی به بیگانگان چهره ایشان را در جامعه مخدوش کنند اما این اعمال نتیجه ای معکوس داشته و محبوبیت خاتمی را در بین مردم و سیاسیون دوچندان کرده...


یک عضو فراکسیون خط امام (ره)مجلس معتقد است عده ای که نگران حضور موثر خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری آینده هستند تلاش دارند تا با ایجاد محدودیت و وابسته نشان دادن او به بیگانگان چهره وی را در جامعه مخدوش کنند.

محمد مهدی شهریاری در گفتگو با پارلمان نیوز، با اشاره به اتهامات بی پایه و اساسی که اخیرا برخی تندروها در محافل خود نسبت به سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان روا داشته اند و همچنین در خصوص فیلتر شدن سایت شخصی ایشان گفت: این نوع برخوردها حتی با مخالفان نیز شایسته نیست، چه برسد به اینکه آقای خاتمی نه تنها مخالف محسوب نمی شود بلکه جز, مسئولین درجه اول نظام بوده و محبوبیت بسیار زیادی نیز در بین مردم دارد.

نماینده اصلاح طلب مردم بجنورد با بیان اینکه بعد از انتخابات عده ای سعی کردند از فضای منفی ایجاد شده علیه اصلاح طلبان برای در قدرت ماندن خود استفاده کنند گفت: عده ای فرصت طلب همواره تلاش دارند تا با اتهام زنی های بی پایه و اساس و وابسته نشان دادن آقای خاتمی به بیگانگان چهره ایشان را در جامعه مخدوش کنند اما این اعمال نتیجه ای معکوس داشته و محبوبیت خاتمی را در بین مردم و سیاسیون دوچندان کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: مواضع ایشان همیشه در چارچوب سیاست های نظام و برای احقاق حقوق مردم بوده است و هرکجا که احساس می کردند به حقوق مردم تعرضی صورت گرفته است ساکت ننشسته و از آن دفاع می کردند.

شهریاری تصریح کرد: دیدگاه ها و مواضع آقای خاتمی در رابطه با اداره امور کشور و تعامل در اداره امور کشور در روابط بین الملل برای برخی از اشخاص که در آن زمان محدود شدند، ناخوشایند بوده و اکنون که به قدرت رسیده اند، با انگ زدن و فحش دادن و اهانت کردن می خواهند قدرت نمایی و یکه تازی کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که اقدام به فیلترینگ سایت شخصی آقای خاتمی کردند نگران آینده هستند گفت: آنان به خوبی از محبوبیت آقای خاتمی در جامعه آگاه هستند و از این می ترسند که چهره هایی مثل ایشان که قطعا در انتخابات های آینده نقش موثری خواهند داشت مورد اقبال مردم قرار گیرند.

شهریاری تاکید کرد:این اقدامات و اینگونه برخورد ها با چهره هایی که مورد تایید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و هستند در شان و جایگاه مسئولین و دستگاه های اجرایی ما نیست.

وی با بیان اینکه طبق قانون اساسی کشور بیان مواضع در چارچوب شرع و عرف آزاد است، خاطر نشان کرد: مسئولین درجه یک نظام باید با این اعمال که قطعا از سوی عده ای خودسر صورت می‌گیرد، برخورد کنند و اجازه ندهند که کسانی به خاطر اهداف شخصی خود موجبات خدشه دار شدن چهره نظام در مجامع حقوق بشر و سوءاستفاده بیگانگان از حربه هایی مثل نبود آزادی بیان در ایران را فراهم کنند.

شهریاری در پایان اظهار داشت: امیدواریم فضایی در کشور به وجود آید تا از این بن‌بست‌های که برخی برای آن به وجود آوردند، رها شود و مسیر توسعه و پیشرفت خود را با تعامل همه نیروهای کشور طی کند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲ پاسخ به “نماینده بجنورد: سایت خاتمی را فیلتر می‌کنند، چون از محبوبیت او نگران‌اند”

  1. علی گفت:

    آقا جان این سید اولا پیامبر با دو دوره ریاست جمهوری بهاش اینطور رفتار میکنن همه می دونن که چه خدمتی به مردم ایران و آبروی ایران و برای سر بلندی ایران چه زحماتی کشید شبانه روز کار کرد وای به حال شماها آقای شهریاری من میخواهم یک داستان جالب از زمان های دور برایتان نقل کنم و آن اینکه شاگردان یک مکتب خیلی از دست معلم مکتب ناراحت بودن بدلیل اینکه خیلی به بچه ها ظلم میکرد با ترکه بچه ها رو میزد یک روز معلم به سر کلاس درس نیامد شاکرد ها با هم گفتن بابا بیائید یک فکری بکنیم یکی گفت بیائید معلم را سر به نیست بکنیم دیگری در جواب گفت بابا جان فردا یک نفر از این بدتر را میفرستن دیگری چیزه دیگری گفت هر کسی نظر خودش را داد یکی از شاگردها که خیلی هم از دست همین معلم مکتب کتک و همچنین فلک هم میشد گفت بابا جان بیایید از بیخ این الف با را جم کنیم همگی براش هورا کشیدن حالا شما هم یک فکری این چنینی باید بکنید بابا جون در پایان ابراز امیدواری کردی خندم گرفت

  2. رهگذر گفت:

    درورد بر شرف کسانی که وجدان بیدارشان ترسی از موقیعت لرزانشان ندارد