سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » انتقال حسن اسدی زیدآبادی به بند ۳۵۰ زندان اوین...

انتقال حسن اسدی زیدآبادی به بند ۳۵۰ زندان اوین

چکیده :حسن اسدی زیدآبادی که دبیر کمیته حقوق بشر سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) است، روز یکشنبه به بند 350 منتقل شد. وی پیش از انتقال به بند 350 زندان اوین، 55 روز حبس در بند 240 زندانی...


حسن اسدی زیدآبادی پس از ۵۵ روز حبس در بند ۲۴۰، روز یکشنبه به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد.

به گزارش ادوارنیوز، حسن اسدی زیدآبادی که دبیر کمیته حقوق بشر سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) است، روز یکشنبه به بند ۳۵۰ منتقل شد. وی پیش از انتقال به بند ۳۵۰ زندان اوین، ۵۵ روز حبس در بند ۲۴۰ زندانی بود.

حسن اسدی‌زیدآبادی پیش از این در ۱۲ آبان ماه سال ۸۸ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از مدتی با قید ضمانت از زندان آزاد شده بود، اما در تاریخ ۳۱ مرداد مجددا بازداشت شد و هم اکنون در بند امنیتی ۳۵۰ زندان اوین نگهداری می‌شود.

در متن حکم صادر شده برای این فعال سیاسی دانشجویی، پنج سال حبس تعزیری برای ۴ مورد اتهام وی و یک میلیون ریال جریمه نقدی به جهت توهین به ریاست جمهوری، درج شده است.

همچنین جلسه رسیدگی به پرونده جدید دبیر کمیته حقوق بشر سازمان ادوار ۱۷ آبان ماه در شعبه ۲۸ دادگاه به ریاست قاضی مقیسه خواهد بود.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.