سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » تداوم حبس حسن اسدی در بند ۲۴۰ بعد از گذشت بیش از پنجاه روز از بازداشت وی...

تداوم حبس حسن اسدی در بند ۲۴۰ بعد از گذشت بیش از پنجاه روز از بازداشت وی

چکیده :حسن اسدی زیدآبادی در کنار مجرمین مالی و بدون در اختیار داشتن فرصت هواخوری در بازداشت به سر می برد. خانواده این فعال حقوق بشر و عضو شورای مرکزی سازمان ادوار تحکیم وحدت انتظار رسیدگی وضعیت وی را از مقامات قضایی و امنیتی دارند چرا که درخواست ها و پی گیری های مداوم خانواده وی تا کنون هیچ نتیجه ای در برنداشته...


در حالی بیش از ۵۰ روز از بازداشت حسن اسدی زیدآبادی می گذرد که وی در کنار مجرمین مالی و بدون در اختیار داشتن فرصت هواخوری در بازداشت به سر می برد.

به گزارش ادوارنیوز، حبس اسدی زیدآبادی در حالی ادامه یافته است که پرونده جدید مسئول کمیته حقوق بشر سازمان ادوار تحکیم وحدت به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارسال شده و روز ۱۷ آبان برای رسیدگی به آن تعیین گردیده است.

وی همچنین در خصوص پرونده گذشته خود در ۱۷ مرداد ماه سال جاری در شعبه ۲۸ دادگاه به ریاست قاضی مقیسه به ۵ سال حبس محکوم شده بود که این پرونده در جریان رسیدگی در مرحله تجدید نظر می باشد.

خانواده این فعال حقوق بشر و عضو شورای مرکزی سازمان ادوار تحکیم وحدت انتظار رسیدگی وضعیت وی را از مقامات قضایی و امنیتی دارند چرا که درخواست ها و پی گیری های مداوم خانواده وی تا کنون هیچ نتیجه ای در برنداشته است.

لازم به ذکر است که ملاقاتهای بند ۲۴۰ یک هفته در میان است و این موضوع خود رنج و مشقت هایی را برای خانواده این فعال سیاسی به ویژه پدر ، مادر و همسر وی به وجود آورده است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “تداوم حبس حسن اسدی در بند ۲۴۰ بعد از گذشت بیش از پنجاه روز از بازداشت وی”

  1. سعید گفت:

    من در کمپین خانواده ام را آزاد کنید آقایان و برادران عزیزم تاجزاده و نوری زاد و آرام نژاد (با آن صدای روحانی) را عضو خانواده ام انتخاب کرده ام. یادشان را گرامی میدارم. برادران غیور من! به شما افتخار میکنم و راهتان را ادامه میدهم.