سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » اعضای فراکسیون اقلیت مجلس با خانواده زندانیان سیاسی دیدار می‌کنند...

اعضای فراکسیون اقلیت مجلس با خانواده زندانیان سیاسی دیدار می‌کنند

چکیده :در گذشته از سوی فراكسيون اقليت پيگيري‌هايي براي حل موضوع زندانيان از طريق روساي قواي مقننه و قضائيه صورت گرفته بود كه به دليل به نتيجه نرسيدن اين پيگيري‌ها، اعضاي شوراي مركزي ابراز تاسف...


سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) مجلس با اشاره به درخواست تعدادی از خانواده‌های زندانیان سیاسی برای دیدار با نمایندگان عضو این فراکسیون، از ابراز تأسف اعضای شورای مرکزی فراکسیون اقلیت از بی‌نتیجه بودن پیگیری‌های برای حل موضوع زندانیان خبر داد و خاطرنشان کرد که این فراکسیون در جلسات آتی با برخی از خانواده‌های زندانیان که درخواست ملاقات کرده‌اند، دیدار خواهد داشت.

داریوش قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه انتخابات اعضای شورای مرکزی به دلیل عدم انتخاب روسای کمیته‌ها به تعویق افتاده بود، اظهار کرد: اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون با ترکیب جدید اعضای شورای مرکزی برگزار شد. در این جلسه سخنگو، کارپرداز و دبیران فراکسیون خط امام(ره) انتخاب شدند و بر اساس آن، ترابی به عنوان کارپرداز، نصیری و سازدار به عنوان دبیران ، قنبری به عنوان سخنگو و هاشمیان به عنوان رییس شورای مرکزی فراکسیون اقلیت انتخاب شدند.

وی افزود: آقایان تابش، هاشمیان، خباز،علیخانی ،کریمی (نماینده کرمان)، قنبری، ترابی، انصاری، کواکبیان، نصیری، مقیمی، سازدار و اولیا به عنوان ترکیب جدید اعضای شورای مرکزی فراکسیون اقلیت انتخاب شدند و تابش، که در جلسه مجمع عمومی به عنوان دبیرکل انتخاب شده بود، در این سمت ابقا شد.

قنبری خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته نیز به مباحث مهمی از جمله بحث بی‌ثباتی در بازار ارز و طلا پرداخته شد و به دلیل اینکه این موضوعات امنیت روانی و امنیت اقتصادی مردم را دچار خدشه می‌کند، عنوان شد که دولت باید بازار را به گونه‌ای تنظیم کند تا شاهد این حجم زیاد بی‌نظمی در بازار ارز و طلا آن هم در یک هفته نباشیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه به بحث قتل پزشکان نیز پرداخته شد، ‌گفت: در این خصوص با توجه به جنبه‌های امنیتی و روانی قضیه ابراز نگرانی شد.

سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) افزود: موضوع دیگر نیز بحث درخواست دیدار تعدادی از خانواده‌های زندانیان با فراکسیون اقلیت بود. در این زمینه نیز در گذشته پیگیری‌هایی برای حل موضوع زندانیان از طریق روسای قوای مقننه و قضائیه صورت گرفته بود که به دلیل به نتیجه نرسیدن این پیگیری‌ها، اعضای شورای مرکزی ابراز تاسف کردند؛ اما به احتمال زیاد در جلسات آتی با تعدادی از خانواده‌های این زندانیان، که درخواست ملاقات کردند، دیدار خواهیم داشت.

سخنگوی فراکسیون اقلیت گفت: در این جلسه رییس کمیته‌های فراکسیون اقلیت نیز انتخاب شدند که عبارتند از انصاری رییس کمیته سیاسی، کواکبیان رییس کمیته اطلاع‌رسانی، نصیری رییس کمیته فرهنگی و اجتماعی، مقیمی رییس کمیته زیربنایی، سازدار رییس کمیته طرح و برنامه و اولیا رییس کمیته اقتصادی.

قنبری خاطر نشان کرد: اعضای شورای مرکزی فراکسیون اقلیت متشکل از ۱۳ نفر هستند که ۱۲ نفر به صورت انتخابی مشخص می‌شوند، یعنی شش نفر مستقیما توسط مجمع عمومی و شش نفر هم به عنوان رییس کمیته‌ها انتخاب می‌شوند و یک نفر هم به عنوان دبیرکل که مجموعا ۱۳ نفر می‌شود.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.