سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » ابراز نگرانی یک نماینده حامی دولت از آشفته شدن اوضاع پس از هدفمند شدن یارانه‌ها...

ابراز نگرانی یک نماینده حامی دولت از آشفته شدن اوضاع پس از هدفمند شدن یارانه‌ها

چکیده :توطئه‌گران غربي و مزدوران داخلي آنها در صدد هستند همزمان با اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها موضوع تحريم ها را نيز پيش كشيده و اوضاع اقتصادي را آشفته جلوه دهند و از هم اكنون نيز جنگ رسانه‌اي خود را آغاز كرده‌اند. در فضايي شبيه بحث آزاد سازي قيمت بنزين هستيم زيرا در آن هنگام دشمنان سعي كردند با جنگ رواني فضاي داخلي را تحت تأثير قرار دهند....


یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با ابراز نگرانی از آشفتگی اوضاع پس از اجرای طرح هدفمند شدن یارانه‌ها، ادعا کرد: مطابق اخبار موثق، توطئه‌گران غربی و مزدوران داخلی آنها در صدد هستند همزمان با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها موضوع تحریم ها را نیز پیش کشیده و اوضاع اقتصادی را آشفته جلوه دهند.

فاطمه آلیا در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تحریم‌های اعمالی از سوی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: ۴ قطعنامه از سوی شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران صادر شده که آخرین آنها نیز قطعنامه ۱۹۲۹ بود و غربی‌ها سعی کردند تمام توان خود را در آن به کار گیرند. بعد از قطعنامه به اصطلاح قانونی شورای امنیت، آمریکا به همراه کشورهای غربی و استرالیا دست به اقداماتی غیر قانونی با هدف به راه‌اندازی جنگ روانی در ایران زده و فکر می‌کنند این تحریم ها بر روی ملت اثر می‌گذارد و مردم را مجبور به فشار بر دولت می‌کند چون آنها این دولت را دارای اراده قوی در اجرای امور می‌دانند، دولتی که به دنبال عدالت گستری و بیدارسازی مردم دنیا و به چالش کشیدن آمریکا است.

آلیا اهداف دیگر غرب از اعمال تحریم علیه ایران را برشمرد و افزود: آنها می‌خواهند با تأثیرگذاری بر فرآیند اقتصادی و زندگی روزمره مردم نظام را ناکارآمد جلوه دهند که عمده دلیل آن نیز وحشت از اسلام است چون مستکبران می‌بینند نظامی مقتدر و نافذ چه در سطح منطقه و چه عرصه جهانی بر اساس مبانی دین اسلام شکل گرفته و توانسته در عمق استراتژیک آنها نیز نفوذ کند به همین دلیل درصدد مقابله با آن هستند.

وی بزرگ‌نمایی تحریم‌ها از سوی برخی افراد در درون کشور را تقبیح و خاطرنشان‌کرد: این روشی که سران فتنه و برخی از رقبای ناموفق رییس‌جمهور در رقابت‌های انتخاباتی در پیش گرفته‌اند رسم ناکامان نیست چراکه می‌خواهند به دلیل عدم موفقیت در انتخابات نظام را زیر سؤال برده و سیاه‌نمایی کنند و چشم‌های‌ خود را بر عظمت و بزرگی ملت ببندند و به خاطر شکستشان دست به هر نوع موضع‌گیری بزنند غافل از اینکه مواضع دشمنان بر اساس موضع گیری آنها است زیرا غربی‌ها احساس می‌کنند در داخل نظام دودستگی و تفرقه وجود دارد.

آلیا به طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: مطابق اخبار موثق توطئه‌گران غربی و مزدوران داخلی آنها در صدد هستند همزمان با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها موضوع تحریم ها را نیز پیش کشیده و اوضاع اقتصادی را آشفته جلوه دهند و از هم اکنون نیز جنگ رسانه‌ای خود را آغاز کرده‌اند.

آلیا تدابیر اندیشیده شده در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را برشمرد و گفت: در فضایی شبیه بحث آزاد سازی قیمت بنزین هستیم زیرا در آن هنگام دشمنان سعی کردند با جنگ روانی فضای داخلی را تحت تأثیر قرار دهند اما دولت به خوبی مسائل را تدبیر کرده و مردم نیز برکات ناشی از مدیریت سوخت را مشاهده کردند و هم اکنون نیز دولت مصمم است با اجرای گام به گام طرح هدفمندی یارانه‌ها و اخذ مشورت اقتصاد دانان آثار اجرای طرح بر روی زندگی مردم به خصوص اقشار کم درآمد را بررسی کرده تا از آسیب جدی به آنها جلوگیری کند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.