سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » یک نماینده حامی دولت، مخالفان هدفمند کردن یارانه‌ها را به مجازات تهدید کرد!...

یک نماینده حامی دولت، مخالفان هدفمند کردن یارانه‌ها را به مجازات تهدید کرد!

چکیده :وقتي دستگاه‌هاي امنيتي مطلع شدند كه جريان فتنه قصد اخلال در روند اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها را دارد راه‌هاي مقابله را دنبال خواهند كرد. اين مسئله مربوط به امنيت ملي كشور است و مجلس نيز در آن كوتاه نخواهد آمد و براي اخلالگران مجازات مناسبي در نظر گرفته خواهد شد....


یک عضو کمیسیون امنیت ملی با تهدید مخالفان هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مربوط به امنیت ملی کشور است و مجلس نیز در آن کوتاه نخواهد آمد و برای اخلالگران مجازات مناسبی در نظر گرفته خواهد شد.

محمد کرمی‌راد در گفت‌و‌گو با فارس ادعا کرد: جریان فتنه و کسانی که با دولت اصولگرا مخالفند، قصد دارند تا مانع اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها شوند.

وی با تاکید بر اینکه ضرر و زیان عدم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به مردم می‌رسد، افزود: عده‌ای می‌خواهند تا به هر نحوی ناکار‌آمدی دولت را رقم زنند و با اقداماتی از قبیل سیاه‌نمایی و جوسازی به هدف خود برسند و در این کار عظیم ملی و ضروری کارشکنی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: معاون وزیر رفاه با قاطعیت گفت که این قانون اجرا خواهد شد.

وی با عنوان اینکه جنگ روانی ایجاد شده توسط جریان فتنه در مقطعی کارساز خواهد بود، تاکید کرد: وقتی مردم شاهد روند صحیح و سالم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها شدند به عملکرد دولت که قصد خدمت‌رسانی به مردم را دارد، صحه خواهند گذاشت و سیاه‌نمایی‌ها خنثی خواهد شد.

نماینده کرمانشاه با اشاره به اینکه اراده جدی دولت مبنی بر اجرای این قانون در هر شرایطی است، گفت: علاوه بر اینکه طرح هدفمند کردن یارانه‌ها به قانون تبدیل شده است دولت نیز اجازه نخواهد داد اخلالگران در اجرای روند اجرای این قانون به اهداف خود برسند.

وی افزود: دولت، مجلس و دستگاه قضا باید مراقب و حساس باشند؛ این قانون نقطه عطفی برای ورود به طرح تحول اقتصادی است و طرح تحول اقتصادی بیانگر حرکت جامعه به سمت پویایی و تعالی است.

کرمی‌راد با عنوان اینکه وقتی دستگاه‌های امنیتی مطلع شدند که جریان فتنه قصد اخلال در روند اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها را دارد راه‌های مقابله را دنبال خواهند کرد، اظهار داشت: این مسئله مربوط به امنیت ملی کشور است و مجلس نیز در آن کوتاه نخواهد آمد و برای اخلالگران مجازات مناسبی در نظر گرفته خواهد شد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲ پاسخ به “یک نماینده حامی دولت، مخالفان هدفمند کردن یارانه‌ها را به مجازات تهدید کرد!”

  1. ناشناس گفت:

    ببینیم و تعریف کنیم. ولی چشم ما که آب نمیخوره !!!!

  2. سبز گفت:

    آقای مجلس!

    من که به رییس دولت فعلی رای داده بودم تو این پنج سال هیچ کاری ندیدم که به نفع مملکت از آب در اومده باشه. خاک بر سر من که به این رای داده بودم.