سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » کیهان: اصغر فرهادی، هتاک است و ژست اپوزیسیون می‌گیرد...

کیهان: اصغر فرهادی، هتاک است و ژست اپوزیسیون می‌گیرد

چکیده :کیهان به نقل از يک منبع موثق نوشت که اين فيلم متعلق به فيلمسازی است كه در موضع‌گيری‌های اخير خود با محافل جريان برانداز همنوايی می‌كند. كارگردان مذكور در تلاش است تا با ژست اپوزيسيون و بيان سخنان ساختارشكنانه، حمايت جشنواره‌های غربی و رسانه‌های ضد ايرانی را نيز جلب نمايد....


روزنامه کیهان در شماره امروز خود با حمله به اصغر فرهادی وی را هتاک خواند و از لغو مجوز فیلم جدید وی یعنی “جدایی نادر از سیمین” خبر داد.

کیهان نوشت: یک فیلم در حال ساخت، توسط اداره کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو مجوز شد.

روزنامه کیهان به نقل از یک منبع موثق نوشت که این فیلم متعلق به فیلمسازی است که در موضع‌گیری‌های اخیر خود با محافل جریان برانداز همنوایی می‌کند.

این روزنامه در ادامه نوشته است؛ کارگردان مذکور که با امکانات صدا و سیما خودنمایی کرده و پیش از این از سوی دولت نیز مورد پشتیبانی و حمایت ویژه! قرار گرفته بود، به تازگی در تلاش است تا با ژست اپوزیسیون و بیان سخنان ساختارشکنانه، حمایت جشنواره‌های غربی و رسانه‌های ضد ایرانی را نیز جلب نماید.

اصغر فرهادی کارگردان فیلم “درباره الی” هفته گذشته جایزه بهتری فیلم در جشن”خانه سینما” را دریافت کرد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۳ پاسخ به “کیهان: اصغر فرهادی، هتاک است و ژست اپوزیسیون می‌گیرد”

  1. محسن گفت:

    زنده باد

  2. ناشناس گفت:

    درود بر اصغر فرهادی که مورد غضب شیطان! ببخشید کیهان قرار گرفته است.

  3. كامران گفت:

    باید از کیهان تشکرکرد که ندانسته بهترین ها را معرفی میکند