سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » خواسته‌های شما را خدمت رهبری پیگیرم و امیدوارم بی‌نتیجه نباشد...
» هاشمی رفسنجانی خطاب به خانواده زندانیان سیاسی:

خواسته‌های شما را خدمت رهبری پیگیرم و امیدوارم بی‌نتیجه نباشد

چکیده :هاشمي رفسنجاني خطاب به خانواده زندانیان سیاسی گفت: اگر بخواهم خواسته شما را به مأموران منتقل كنم مطمئن نيستم جواب مساعد بگيرم و شايد نتيجه عكس بدهد. ولي خواسته‌هاي شما را خدمت رهبري پيگيرم و اميدوارم بي‌نتيجه نباشد. مقام معظم رهبري درخصوص اعمال قانون و تسريع در رسيدگي و حقوق قانوني آنها در زندان دستورات مناسبي صادر كرده بودند كه مي‌تواند بسياري از مشكلات حاضر را رفع نمايد....


جمعی از خانواده‌های زندانیان سیاسی صبح سه‌شنبه در دیدار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیان برخی مسائل و مشکلات در روند پیگیری حقوق این زندانیان پرداختند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که سه ساعت و نیم طول کشید، حاضران، خواستار رسیدگی عادلانه به پرونده متهمان و حقوق آنها در زندان و همچنین تحقیق نهادهای مسئول به روند محاکمات انجام شده، گردیدند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار با توصیه این خانواده‌ها به صبر و امیدواری، تأکید کرد: آزادی و عدالت از مهمترین اهداف در نظام جمهوری اسلامی است و قطعاً برخی کاستی‌ها مانع از رسیدن به این اهداف والا نخواهد بود.

هاشمی رفسنجانی با استماع سخنان تک‌تک حاضران، گفت: اگر بخواهم خواسته شما را به مأموران منتقل کنم مطمئن نیستم جواب مساعد بگیرم و شاید نتیجه عکس بدهد. ولی خواسته‌های شما را خدمت رهبری پیگیرم و امیدوارم بی‌نتیجه نباشد. مقام معظم رهبری درخصوص اعمال قانون و تسریع در رسیدگی و حقوق قانونی آنها در زندان دستورات مناسبی صادر کرده بودند که می‌تواند بسیاری از مشکلات حاضر را رفع نماید.

وی ابراز امیدواری کردند که با صبر و متانت و اجرای عدالت و قانون اسلامی برخی مشکلات رفع گردد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۴ پاسخ به “خواسته‌های شما را خدمت رهبری پیگیرم و امیدوارم بی‌نتیجه نباشد”

  1. مانی افشار گفت:

    بهش گفتید که چرا نوری زاد باید اینگونه ظلمی در حقش شود؟؟ بهش گفتید که چرا نیروهای خودسر!!! اینگونه به منزل کروبی و دفتر مهندس موسوی حمله می کنند؟
    خواهش ما از شما (آیت الله هاشمی) این است که این مسائل رو هم به ایشون بگید.
    البته بعید می دانم که توجه ای شود.
    ولی توکل به خدا.

  2. ناشناس گفت:

    زیاد به خودتان زحمت ندهید آقای هاشمی رفسنجانی.

  3. ناشناس گفت:

    اون “امیدوارم بی نتیجه نباشد” اش خیلی جالبه کل حرفش رو همونجا زده!

  4. سلام گفت:

    امید همه ما به خداست و مطمئنا خدا بهترین پناه است…..الله اکبر