سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » نامه زهرا رهنورد به بهاره هدایت ،فعال دانشجویی...

نامه زهرا رهنورد به بهاره هدایت ،فعال دانشجویی

چکیده : وقتی صدایت را از پشت سیم های بی انتهای تلفن و زیر چشم کنجکاو زندانبانان شنیدم باور کردم که تمام قهرمانان زن در سراسر جهان در وجود تو زندگی می کنند .ایام می گذرد ، چشم سیاه دیکتاتوری مثل شبی که در هجوم روز قرار می گیرد از عرصه گیتی پاک خواهد شد . اما بهاره عزیز جنبش زنان ایران که با حضور سرشار از تکاپوی تو به جنبش دانشجویی پیوسته بود همچنان حضور فعال تو را می بیند و حس می کند. جنبش دانشجویان ،جنبش زنان ،جنبش کارگران ،جنبش معلمان همان جریان اقیانوس بی کران ملت است...


کلمه:زهرا رهنورد ،استاد دانشگاه و نویسنده پس از دیدار با خانواده بهار هدایت ، عضو شورای مرکزی تجکیم وحدت ،فعال جنبش زنان و جنبش دانشجویی که با حکم سنگین نه سال و نیم حبس تعریزی از سوی دادگاه انقلاب روبرو شده است ، نامه ای کوتاه خطاب به وی نوشته است.

به گزارش کلمه ،متن نامه زهرا رهنورد خطاب به بهاره هدایت به این شرح است :

در خانه بهاره ، بهاره هدایت ، الگوی برتر دانشجوی عدالت طلب ، دختری که می توانست در کنار همسر و خانواده اش در نهایت آرامش در گردونه مخوف ” کاراما و سامارا ” روز شدن ، صبح شدن ، شب شدن و باز تکرار این شبانه روز کسالت آور را در فضای سرشار از بی عدالتی به سر آورد و سر در چاه بی وقفه ایام تاریخ ظلم و شبانه روز تکراری به خود بیندیشد ….

اما بهاره ی عزیز

وقتی صدایت را از پشت سیم های بی انتهای تلفن و زیر چشم کنجکاو زندانبانان شنیدم باور کردم که تمام قهرمانان زن در سراسر جهان در وجود تو زندگی می کنند .

ایام می گذرد ، چشم سیاه دیکتاتوری مثل شبی که در هجوم روز قرار می گیرد از عرصه گیتی پاک خواهد شد . اما بهاره عزیز جنبش زنان ایران که با حضور سرشار از تکاپوی تو به جنبش دانشجویی پیوسته بود همچنان حضور فعال تو را می بیند و حس می کند. جنبش دانشجویان ،جنبش زنان ،جنبش کارگران ،جنبش معلمان همان جریان اقیانوس بی کران ملت است .

بهاره مهربان

دلخوش دار و پایدار باش همچون گذشته که زنان ایران بر خود می بالند که با الگویی چون تو ،در تولد سحرگاه آزادی و پایان شب سیاه ظلم و قدرت طلبی و شکنجه گری و زندانی کشی پیشتاز بوده اند .



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲ پاسخ به “نامه زهرا رهنورد به بهاره هدایت ،فعال دانشجویی”

  1. علیرضا گفت:

    ای کاش راه کم هزینه تری برای ازادی بود

  2. احمد گفت:

    سلام بربهاره آزادی که نگاهش به بهاریست که تابش خورشید برگستره این سرزمین اهورایی جلوه کند.تاایران جلوگاه آزادگان گردد