سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » خانواده زندانیان سیاسی: حمله به آقایان کروبی و دستغیب، اوج جهالت و بی‌تدبیری مسئو...
» بیانیه جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی در حمایت از حجت الاسلام کروبی و آیت الله دستغیب

خانواده زندانیان سیاسی: حمله به آقایان کروبی و دستغیب، اوج جهالت و بی‌تدبیری مسئولان بود

چکیده :متأسفانه در عزیزترین شب های این ماه یعنی لیالی قدر و نیز روز تاریخی قدس، هتک حرمت بزرگان دین و رهبران جنبش سبز و هجوم ددمنشانه جمعی مسلمان نمای از خدا بی خبر به بیوت آنان و حمله به خانه خدا، مسجد قبای شیراز، اوج جهالت و بی تدبیری مسئولان و دنائت و خشونت طلبی قلیلی اقتدارگرا را به جامعه آگاه ایرانی و مردم فهیم کشورمان...


جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن برخوردهای صورت گرفته با حجه الاسلام والمسلمین کروبی و آیه الله دستغیب، ابراز امیدواری کردند که «روزی که اقتدارگرایانی که ادعای اکثریت بودن دارند و رفتارهایشان تنها شبیه به اقلیتی عصبانی و افسارگسیخته است، به خواست مردم تمکین نموده با تن دادن به انتخابات آزاد میزان محبوب القلوب بودنشان را در میان مردم بسنجند.»

به گزارش کلمه، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«العزّه لله و لرسوله و للمؤمنین»

ماه رمضان امسال در تاریخ کشور اسلامی ما بلکه در تاریخ جهان اسلام ماندگار شد وکاش ای ماندگاری براثر تجلی خیرات و برکات ویژه این مه بود ه متأثر از کج رفتاری های ناشی از کج فهمی و تحجرو عناد!

ماه رمضان امسال با تضییق بیشتر حقوق زندانیان سیاسی و خانواده های مظلومشان آغاز شد و با بی حرمتی ها به ساحت این عزیزان ادامه یافت و متأسفانه در عزیزترین شب های این ماه یعنی لیالی قدر و نیز روز تاریخی قدس، هتک حرمت بزرگان دین و رهبران جنبش سبز و هجوم ددمنشانه جمعی مسلمان نمای از خدا بی خبر به بیوت آنان و حمله به خانه خدا، مسجد قبای شیراز، اوج جهالت و بی تدبیری مسئولان و دنائت و خشونت طلبی قلیلی اقتدارگرا را به جامعه آگاه ایرانی و مردم فهیم کشورمان نمایاند.

هرچند در ابتدا رسانه های حامی دولت همه اقدامات وحشیانه صورت گرفته را به نحوی تأیید و توجیه می کردند اما آگاهی تدریجی مردم و ابراز انزجارشان از حوادث واقعه، علیرغم سانسور شدید خبری، موجب شد که در نهایت هیچ ارگان رسمی مسئولیت این تاجمات سازمان یافته و حمایت شده را به عهده نگیرد بلکه به شکل مضحکی با فرار به جلو آن را به هواداران جنبش سبز نسبت دهند!

ما خانواده های زندانیان سیاسی که طی بیش از یک سال با شعبده ها و ترفندهای تبلیغاتی کودتاگران نظامی خوبی آشنا شده ایم، ضمن محکوم کردن این تهاجمات غیر انسانی در بهترین شب های ماه مبارک رمضان، نهایت تأثر و تأسف خود را از توهین به ساحت علم و دین با هتک حرمت آقایان حجه الاسلام والمسلمین کروبی یار همیشگی ما و عزیزان دربندمان و آیه الله دستغیب و خانواده های مکرم و یاران و همراهانشان اعلام می داریم. همچنین اظهارات سخیف و گستاخانه نوخاستگان بی اخلاق و بی نزاکت که حرمت روزه و رمضان را نیز نگاه نداشته نسبت و به یار وفادار آقای کروبی و بانوی انقلابی و خدمتگزار، سرکار خانم فاطمه کروبی اسائه ادب نمودند، به شدت محکوم می کنیم.

بی شک عزّت بندگان مخلص خدا به دست خود اوست و بدخواهان بی مقدار هرگز نخواهند توانست منزلت انسان های وارسته را با اقداماتی متناسب شأن خود متزلزل کنند.

به امید روزی که اقتدارگرایانی که ادعای اکثریت بودن دارند و رفتارهایشان تنها شبیه به اقلیتی عصبانی و افسارگسیخته است، به خواست مردم تمکین نموده با تن دادن به انتخابات آزاد میزان محبوب القلوب بودنشان را در میان مردم بسنجند.

جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی، سه شنبه ۱۶ شهریورماه ۸۹



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.