سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » تماس تلفنی “سید هادی خامنه‌ای” با یک روزنامه نگاردربند در روز خبرنگار...

تماس تلفنی “سید هادی خامنه‌ای” با یک روزنامه نگاردربند در روز خبرنگار

چکیده :حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای برای دقایقی تلفنی با مسعود باستانی صحبت کرد و از خداوند آزادی او و همه زندانیان سیاسی را...


کلمه: حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار با خانواده مسعود باستانی روزنامه نگار دربند دیدار و از خداوند برای آنان آرزوی صبر و توفیق روز افزون کرد.

به گزارش خبرنگار کلمه،  در این دیدار مهسا امرآبادی، همسر این روزنامه نگار با توضیح شرایط و وضعیت مسعود باستانی در زندان رجایی شهر، از عدم اعطای مرخصی استعلاجی و قانونی به همسرش برای درمان مشکلات فک و دندان و برخی تبعیض ها گلایه کرد.

مدیر مسئول روزنامه توقیف شده حیات نو در این دیدار با گرامیداشت روز خبرنگار ضمن انتقاد از برخورد با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران دربند هرچه سریع تر آزاد شوند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای برای دقایقی تلفنی با مسعود باستانی صحبت کرد و از خداوند آزادی او و همه زندانیان سیاسی را خواست.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.