سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » برگزاری تولد مهسا امر آبادی، به بهانه گرامیداشت یاد زندانیان سیاسی...

برگزاری تولد مهسا امر آبادی، به بهانه گرامیداشت یاد زندانیان سیاسی

چکیده :خانواده زندانیان سیاسی در مراسم تولد مهسا امرآبادی دور هم جمع شدند تا ضمن تبریک به وی که هم اکنون نیز همسرش در زندان بسر میبرد، بار دیگر یادآوری کنند که خانواده زندانیان سیاسی یکدیگر رافراموش نکرده...


جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی روز تولد مهسا امر آبادی،روزنامه نگار را جشن گرفتند.

به گزارش تا آزادی روزنامه نگاران زندانی، در این جشن کوچک که در حاشیه جلسه هفتگی خانواده زندانیان سیاسی برگزار شد ، زهرا رهنورد ، الهه مجردی همسر محسن میر دامادی ، خانواده عماد الدین باقی ، روزنامه نگاری که به تازگی از زندان آزاد شده و مهدیه محمدی همسر احمد زید آبادی و دیگر همسران زندانیان سیاسی حضور داشتند .

خانواده زندانیان سیاسی در مراسم تولد مهسا امرآبادی دور هم جمع شدند تا ضمن تبریک به وی که هم اکنون نیز همسرش در زندان بسر میبرد، بار دیگر یادآوری کنند که خانواده زندانیان سیاسی یکدیگر رافراموش نکرده اند.

مهسا امر آبادی از روزنامه نگارانی است که پس از انتخابات ریاست جمهوری بازداشت و مدت دو ماه را در زندان اوین به سر برد .

مسعود باستانی همسر وی نیز مدتی پس از او و در حالی که برای پی گیری وضعیت پرونده امرآبادی به دادگاه رفته بود بازداشت و تا کنون نیز در زندان بسر می برد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲ پاسخ به “برگزاری تولد مهسا امر آبادی، به بهانه گرامیداشت یاد زندانیان سیاسی”

  1. مانی افشار گفت:

    شما که این همه خبر در سایت منتشر می کنید ، خب این خبر رو هم منتشر می کردید. تازه این خبر خب مهمتر از بعضی از خبرهایی است که شما الان منتشر کردید. فعل مثل ” قنبری: چرا در بازارهای مناطق شمالی کشور شاهد فروش سیر چینی هستیم”

    آمار طلاق در سه ماهه اول سال افزایش یافته است

    ایسنا: مدیر کل آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: علیرغم اینکه با افزایش جمعیت گروه های در معرض ازدواج روبرو بوده ایم، اما روند ازدواج ها در کشور چشمگیر نبوده است. رشیدی روز گذشته در نشست خبری به مناسبت روز جهانی «جمعیت»، با اشاره به روند افزایش جمعیت ایران در سال های دهه ۶۰ و ۷۰ ، افزود: بین سال های ۱۳۴۸ تا پیروزی انقلاب اسلامی سیاست های تنظیم خانواده و کاهش جمعیت پیگیری شده است و از این تاریخ تا سال ۶۵ سیاست های تنظیم خانواده رها شده و در این مدت افزایش چشمگیر جمعیت را شاهد بوده ایم، به عبارتی اگر این روند ادامه پیدا می کرد، طی ۲۰ سال شاهد دو برابر شدن جمعیت می بودیم. وی تصریح کرد: پس از تشکیل اداره سلامت و تنظیم جمعیت در وزارت بهداشت طی کمتر از یک دهه روند رشد جمعیت از ۳/۵ درصد به دو درصد کاهش یافت و پس از اجرای مرحله دوم کاهش جمعیت از سال ۶۵ تا دهه ۷۰ میزان موالید از دو میلیون نفر در سال به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در سال کاهش یافت. مدیر کل آمار و اطلاعات جمعیت کل کشور یادآور شد: در حال حاضر با روند رشد جمعیت مواجه هستیم ، چرا که متولدین دهه ۶۰ به سن ازدواج رسیده اند و دارای فرزند می شوند و بنابراین روند افزایش موالید نسبت به دهه ۷۰ رشد بیشتری داشته است و پیش بینی می شود این افزایش تا دهه ۹۰ ادامه داشته باشد. مدیر کل آمار و اطلاعات جمعیت کل کشور ادامه داد: در مورد آمار ازدواج نیز علیرغم این که با افزایش جمعیت در معرض ازدواج روبرو بوده ایم، اما روند ازدواج ها چشمگیر نبوده و به عکس آمار طلاق در سه ماهه اول سال ۸۹ افزایش داشته است و به هشت درصد رسیده، البته باید توجه داشت که میزان طلاق افزایش آمار طلاق نسبت به سال ۸۸ کاهش قابل توجه داشته است.

  2. ناشناس گفت:

    لطفا با دکتر رهنورد مصاحبه کنید.