سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » لغو مرخصی زندانیان سیاسی زندان اوین...

لغو مرخصی زندانیان سیاسی زندان اوین

چکیده :به زندانیان سیاسی اعلام شده که حق استفاده از مرخصی را ندارند . حتی زندانیان سیاسی قدیمی این بند نیز که طبق قانون از مرخصی های شان استفاده می کردند دیگر حق استفاده از مرخصی را ندارند و به همه گفته شده فعلا به مرخصی فکر نکنید...


کلمه :محسن عبدی، دانشجوی دربند از جمله زندانیان سیاسی است که با مرخصی اش موافقت نمی شود. وی در روز عاشورا بازداشت شده و تقاضای مرخصی دارد اما مسولان با تقاضای قانونی او و دیگر دانشجویان زندانی موافقت نمی کنند .

به گزارش کلمه ،وی بیست و دو ساله و دانشجوی باستان شناسی دانشگاه بوعلی سینا همدان است که به دلیل شرکت در تجمع روز عاشورا از سوی مقیسه، ریاست شعبه ۲۸دادگاه انقلاب به دو سال حبس تعزیری محکوم شده است.

وی هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می برد و از آنجا که حکم قطعی برایش صادر شده از مسولان تقاضای مر خصی دارد .

به او و دیگر زندانیان سیاسی این بند و بندهای دیگر اعلام شده که حق استفاده از مرخصی را ندارند . حتی زندانیان سیاسی قدیمی این بند نیز که طبق قانون از مرخصی های شان استفاده می کردند دیگر حق استفاده از مرخصی را ندارند و به همه گفته شده فعلا به مرخصی فکر نکنید .

زندانیان این بند از مسولا ن زندان و دادستان تهران می پرسند که لغو مرخصی شان بدون توضیح و بدون دلیل موجه چه معنایی دارد ؟و چرا قانون درباره این زندانیان که بیشترشان حکم تایید شده دارند رعایت نمی شود .

این دانشجو نیز مانند بسیاری دیگر از دانشجویان زندانی به این وضعیت معترض است و برای پی گیری امور تحصیلی اش نیاز دارد که از حق قانونی مرخصی استفاده کند .



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.