سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » درخواست از شریعتی و آذرپی برای پایان اعتصاب غذا: برچیدن بساط ظلم تنها با صبر و تدبی...
» خانواده‌های زندانیان سیاسی: از کینه اقتدارگرایان به فرزندان صدیق ایران آگاهیم

درخواست از شریعتی و آذرپی برای پایان اعتصاب غذا: برچیدن بساط ظلم تنها با صبر و تدبیر و امید میسر است

چکیده :جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی در نامه ای به علی شریعتی و مجید آذرپی در سیزدهمین روز اعتصاب غذایشان با تاکید بر اینکه اثرات مرگ بار اعتصاب غذا بر جسم و جان شما عزیزان مرهم درد ستمی که به جان شما و خانواده ارجمندتان و همه ما فکنده اند نبوده و نمی تواند راهگشا باشد، نوشته اند: از شما تقاضا داریم با شکستن اعتصاب غذایتان موجب آرامش و اطمینان خانواده ها به ویژه مادران عزیز و دردمندتان شوید....


جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی در نامه ای به علی شریعتی و مجید آذرپی در سیزدهمین روز اعتصاب غذایشان با تاکید بر اینکه اثرات مرگ بار اعتصاب غذا بر جسم و جان شما عزیزان مرهم درد ستمی که به جان شما و خانواده ارجمندتان و همه ما فکنده اند نبوده و نمی تواند راهگشا باشد، نوشته اند: از شما تقاضا داریم با شکستن اعتصاب غذایتان موجب آرامش و اطمینان خانواده ها به ویژه مادران عزیز و دردمندتان شوید.

به گزارش کلمه، در این نامه تصریح شده است: همه ما از کینه و نفرت اقتدارگرایان تکفیری نسبت به فرزندان خادم و صدیق ایران آگاهیم و نیک می دانیم که برچیدن بساط ظلم و ستم و کینه ورزی شان تنها با صبر و تدبیر و امید میسر است.

مجید آذرپی و علی شریعتی دو زندانی سیاسی محبوس در بند ۸ زندان اوین، ۱۲ آبان در نامه ای به رییس جمهور با اشاره به ظلم هایی که در دستگاه های قضایی بر فرزندان این مملکت می رود اعلام کردند که در اعتراض به ناعدالتی تا رسیدن به خواسته های قانونی شان دست به اعتصاب غذای نامحدود خواهند زد.

مجید آذرپی، عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی و حسن روحانی و عضو حزب اعتماد ملی تهران است که ۲۶ خرداد ۹۴ توسط نیروهای امنیتی سپاه بازداشت شد.

علی شریعتی، فعال جنبش سبز، اولین بازداشتی وزارت اطلاعات در دولت حسن روحانی است که پس از ۵ ماه انفرادی در بند امنیتی ۲۰۹ زندان اوین، به بند ۸ زندان اوین منتقل شده و پس از مدتی در دادگاه بدوی از سوی قاضی صلواتی به ۱۲ سال و ۹ ماه حبس محکوم شد.

متن نامه خانواده های زندانیان سیاسی به این دو زندانی سبز حامی دولت که در اختیار کلمه قرار گرفته، را با هم می خوانیم:

به نام خدای عدالت و آزادی

فرزندانمان علی شریعتی و مجید آذرپی عزیز

با سلام

بازداشت ظالمانه و رفتار غیرقانونی با شما عزیزان که عرصه را چنان برایتان تنگ کرده که به اعتصاب غذا وادار شده اید، موجب تأثر و تأسف ماست اما افسوس که چاره ای جز صبوری و البته روشنگری مستمر برای مردم نداریم تا مدعیان دروغین عدالت را رسوا کنیم. همه ما از کینه و نفرت اقتدارگرایان تکفیری نسبت به فرزندان خادم و صدیق ایران آگاهیم و نیک می دانیم که برچیدن بساط ظلم و ستم و کینه ورزی شان تنها با صبر و تدبیر و امید میسر است و اقدامات قانونی که مهمترین و تأثیرگذارترینشان حضور پای صندوق های رأی است. هرچند حمایت شما از رئیس دولت تدبیر و امید موجب کینه توزی مخالفان ایشان و ایجاد سختی و تنگنا برای شما و دیگر عزیزان شده است اما به یاری حق و همت مردم آگاه و بردبارمان تهی ساختن خانه ملت از تکفیری ها می تواند تدبیرهایی امیدبخش تر به ارمغان آرد.

فرزندانمان!

اثرات مرگ بار اعتصاب غذا بر جسم و جان شما عزیزان مرهم درد ستمی که به جان شما و خانواده ارجمندتان و همه ما فکنده اند نبوده و نمی تواند راهگشا باشد. از این رو صمیمانه از شما تقاضا داریم با شکستن اعتصاب غذایتان موجب آرامش و اطمینان خانواده ها به ویژه مادران عزیز و دردمندتان شوید.

صدای اعتراضتان به ستمی که بر شما می رود شنیده شد و امید که با توجه به خواسته هایتان به زودی مشکلات شما و همه زندانیان سیاسی مرتفع گردد.

جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی
۲۴ آبان ماه ۱۳۹۴

نامه مجید آذرپی و علی شریعتی به رئیس‌جمهور: جلوی تندروها و احکام ناعادلانه شان را بگیرید
مادر علی شریعتی: پسرم دفعه قبل ده روز اعتصاب غذا کرد تا بگذارند وکالتنامه را امضا کند!
مادر مجید آذرپی در دهمین روز اعتصاب غذا: جان جوان‌های ما برایشان ارزشی ندارد
نامه مادر دو زندانی سیاسی به صادق لاریجانی: ما را از تشویش و نگرانی خارج کنید
درخواست سیدمصطفی تاجزاده از شریعتی و آذرپی برای شکستن اعتصاب غذا
درخواست قائم مقام حزب اعتماد ملی از مجید آذرپی برای پایان اعتصاب غذا



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.