سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » درخواست قائم مقام حزب اعتماد ملی از مجید آذرپی برای پایان اعتصاب غذا...

درخواست قائم مقام حزب اعتماد ملی از مجید آذرپی برای پایان اعتصاب غذا

چکیده :حجت الاسلام رسول منتجب نیا در پیامی به مجید آذرپی نوشته است: آقای آذرپی جامعه ما به نسل تو نیاز دارد چرا که همین نسل است که آینده وطن و هویت ملی را رقم می زند. پس به نمایندگی از اعضای حزب اعتماد ملی درخواست می نماید، اعتصاب غذای خود را بشکنید چرا که، ایران و جوانان حزب اعتماد ملی به فداکارانی که حاضر می شوند از جان خود به خاطر اهداف والاتر بگذرند، نیاز دارد....


حجت الاسلام رسول منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی در پیامی به مجید آذرپی از وی خواسته است به اعتصاب غذای خود پایان دهد.

منتجب نیا در این پیام خاطرنشان کرده است: آقای آذرپی جامعه ما به نسل تو نیاز دارد چرا که همین نسل است که آینده وطن و هویت ملی را رقم می زند. پس به نمایندگی از اعضای حزب اعتماد ملی درخواست می نماید، اعتصاب غذای خود را بشکنید چرا که، ایران و جوانان حزب اعتماد ملی به فداکارانی که حاضر می شوند از جان خود به خاطر اهداف والاتر بگذرند، نیاز دارد.

به گزارش کلمه، مجید آذرپی و علی شریعتی دو زندانی سیاسی محبوس در بند ۸ زندان اوین، ۱۲ آبان در نامه ای به رییس جمهور با اشاره به ظلم هایی که در دستگاه های قضایی بر فرزندان این مملکت می رود اعلام کردند که در اعتراض به ناعدالتی تا رسیدن به خواسته های قانونی شان دست به اعتصاب غذای نامحدود خواهند زد.

مجید آذرپی، عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی و حسن روحانی و عضو حزب اعتماد ملی تهران است که ۲۶ خرداد ۹۴ توسط نیروهای امنیتی سپاه بازداشت شد.

علی شریعتی، فعال جنبش سبز، اولین بازداشتی وزارت اطلاعات در دولت حسن روحانی است که پس از ۵ ماه انفرادی در بند امنیتی ۲۰۹ زندان اوین، به بند ۸ زندان اوین منتقل شده و پس از مدتی در دادگاه بدوی از سوی قاضی صلواتی به ۱۲ سال و ۹ ماه حبس محکوم شد.

متن نامه حجت الاسلام رسول منتجب نیا به این شرح است:

جناب آقای مجید آذرپی
عضو شاخه جوانان حزب اعتماد ملی استان تهران

باسلام و آرزوی سلامتی شما

ایران اسلامی همواره فداکاری های مردان و زنان خود را که در راستای اعتلای اهداف متعالی مردم این سرزمین صورت گرفته است به یاد خواهند داشت و تا ابد ذره ذره خاک این مرز و بوم به حقانیت آنها شهادت خواهد داد، چرا که تاریخ همواره زنده است.

مجید عزیز صدای اعتصاب غذای کنونی تو به گوش آنانی که گوش شنوا داشته باشند، رسیده است و آنانی که نخواهند بشوند حتی با از خودگذشتگی تو و امثال تو نیز، صدای عدالت خواهی ات را نخواهند، شنید. حیات شما و امثال شما برای آن که همواره جامعه مان دیدبان های هوشیاری در جهت اصلاح کژی ها و کاستی ها داشته باشد، لازم است. چرا که به تاسی از سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ی آحاد جامعه است.

آقای آذرپی جامعه ما به نسل تو نیاز دارد چرا که همین نسل است که آینده وطن و هویت ملی را رقم می زند. پس به نمایندگی از اعضای حزب اعتماد ملی درخواست می نماید، اعتصاب غذای خود را بشکنید چرا که، ایران و جوانان حزب اعتماد ملی به فداکارانی که حاضر می شوند از جان خود به خاطر اهداف والاتر بگذرند، نیاز دارد.

دوستدار شما
رسول منتجب نیا
قائم مقام حزب اعتماد ملی



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.