سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » نامه مادر دو زندانی سیاسی به صادق لاریجانی: ما را از تشویش و نگرانی خارج کنید...
» شهادت می‌دهیم که فرزندان ما همواره بر حرکت قانونی تاکید داشته‌اند

نامه مادر دو زندانی سیاسی به صادق لاریجانی: ما را از تشویش و نگرانی خارج کنید

چکیده :مادران علی شریعتی و مجید آذرپی، دو زندانی سیاسی در سیزدهمین روز اعتصاب غذای فرزندانشان در نامه ای به آملی لاریجانی نوشته اند: ما به عنوان دو مادر مصدع وقت جنابعالی شده ایم تا با دفاع از عدالت و انصاف و جلب توجه و محبت اسلامی تان نسبت به دو فرزند مظلوم مان ما را از تشویش و نگرانی خارج کنید. ما شهادت می دهیم که فرزندان ما همواره بر حرکت در مسیر قانون تاکید داشته اند و اگر انتقاد و اعتراضی کرده اند، در کمال حسن نیت و از سر علاقه به کشور و احساس مسئولیت نسبت به نظام و انقلاب ابراز داشته اند....


مادران علی شریعتی و مجید آذرپی، دو زندانی سیاسی در سیزدهمین روز اعتصاب غذای فرزندانشان در نامه ای به آملی لاریجانی نوشته اند: ما به عنوان دو مادر مصدع وقت جنابعالی شده ایم تا با دفاع از عدالت و انصاف و جلب توجه و محبت اسلامی تان نسبت به دو فرزند مظلوم مان ما را از تشویش و نگرانی خارج کنید.

به گزارش کلمه، مادران این دو زندانی سبز حامی دولت در بخشی از نامه ی خود شهادت داده اند که فرزندان شان همواره بر حرکت در مسیر قانون تاکید داشته اند و اگر انتقاد و اعتراضی کرده اند، در کمال حسن نیت و از سر علاقه به کشور و احساس مسئولیت نسبت به نظام و انقلاب ابراز داشته اند.

مجید آذرپی و علی شریعتی دو زندانی سیاسی محبوس در بند ۸ زندان اوین، ۱۲ آبان در نامه ای به رییس جمهور با اشاره به ظلم هایی که در دستگاه های قضایی بر فرزندان این مملکت می رود اعلام کردند که در اعتراض به ناعدالتی تا رسیدن به خواسته های قانونی شان دست به اعتصاب غذای نامحدود خواهند زد.

این دو جوان دربند در نامه ی خود با بیان اینکه انفعال برخی اعضای دولت به خصوص در حوزه دادگستری و اطلاعات بیش از هر چیزی مایه تکدر خاطر است، نوشته بودند: از شما به عنوان مجری قانون اساسی درخواست داریم که در برابر این پرونده سازیهابه انفعال خود پایان داده و اجازه ندهید که جریانات تندرو با این احکام ناعدلانه، آب به آسیاب دشمنان این مرز و بوم بریزند.

علی شریعتی، فعال جنبش سبز، اولین بازداشتی وزارت اطلاعات در دولت حسن روحانی است که پس از ۵ ماه انفرادی در بند امنیتی ۲۰۹ زندان اوین، به بند ۸ زندان اوین منتقل شده و پس از مدتی در دادگاه بدوی از سوی قاضی صلواتی به ۱۲ سال و ۹ ماه حبس محکوم شد.

مجید آذرپی، عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی و حسن روحانی و عضو حزب اعتماد ملی تهران است که ۲۶ خرداد ۹۴ توسط نیروهای امنیتی سپاه بازداشت شد.

متن نامه ی این دو زندانی سیاسی سبز که در اختیار کلمه قرار گرفته به شرح زیر است:

حضرت آیت الله صادق آملی لاریجانی

ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام

ما به عنوان دو مادر مصدع وقت جنابعالی شده ایم تا با دفاع از عدالت و انصاف و جلب توجه و محبت اسلامی تان نسبت به دو فرزند مظلوم مان ما را از تشویش و نگرانی خارج کنید.

فرزندان ما، علی شریعتی و مجید آذرپی از دو هفته پیش تاکنون در بند ۸ زندان اوین در اعتراض به نحوه رسیدگی به پرونده شان دست به اعتصاب غذا زده اند. ما به عنوان نزدیک ترین افراد به این دو فرزند دلبندمان، همواره آنها را نگران کشور و هموطنان و مدافع اصل نظام و انقلاب و در پی اصلاح کژی ها و نادرستی ها دیده ایم.

ما شهادت می دهیم که فرزندان ما همواره بر حرکت در مسیر قانون تاکید داشته اند و اگر انتقاد و اعتراضی کرده اند، در کمال حسن نیت و از سر علاقه به کشور و احساس مسئولیت نسبت به نظام و انقلاب ابراز داشته اند.

اینکه فرجام این احساسات پاک منجر به زندان و احکام بسیار سنگین و کم سابقه شود، قطعا با روح اسلام و انقلاب و برادری اسلامی و تاکید قرآنی مبنی بر “رحماء بینهم” سازگار نیست.

ما در مقام دو مادر دلنگران که جان فرزندانمان را در خظر می بینیم از جنابعالی خاضعانه درخواست رسیدگی قانونی و منصفانه و توام با حسن نیت نسبت به پرونده فرزندانمان را داریم و امیدواریم که با لطف و تدبیر جنابعالی، همچنان شاهد حضور این دو عزیز زیر چتر انقلاب در سنگر دفاع از منافع ملی و میهن اسلمی مان باشیم.

مادر علی شریعتی و مادر مجید آذرپی



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.