سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » ویدیو/ لحظه ثبت پیمان سبز و عهدی که با یکدیگر بستیم...
» علیه فراموشی

ویدیو/ لحظه ثبت پیمان سبز و عهدی که با یکدیگر بستیم

چکیده :آن عهدی سر شار از مهربانی که هر لحظه تازه اش کرده و سبزش نگه داشته ایم. از روزهای پیش از انتخابات دهم. از آن مناظره بیاد ماندنی میرحسین با اهریمن دروغ ،شب تلخ اعلام فریبکارانه نتایج ، روزهای پس از کودتا. همگی باهم از کوچه ها و خیابانها و میدانهای شهرهایمان آزادی را سرودیم مجسم کردیم و نشانش دادیم و اینگونه است که ازآبیاری نهال پاکش خسته نخواهیم شد. ابالفضل علمدار عزیزان در حصرمان را نگه دار...


کلمه: ما را عهدیست با یکدیگر و با همراهان به ظلم در بند کشیده شده مان. تا ساختن ساختن ویرانه ها، تا شکوه آزادی تا ایرانی آباد.

آن عهدی سر شار از مهربانی که هر لحظه تازه اش کرده و سبزش نگه داشته ایم. از روزهای پیش از انتخابات دهم. از آن مناظره بیاد ماندنی میرحسین با اهریمن دروغ ، شب تلخ اعلام فریبکارانه نتایج، روزهای پس از کودتا. همگی باهم از کوچه ها و خیابانها و میدانهای شهرهایمان آزادی را سرودیم مجسم کردیم و نشانش دادیم و اینگونه است که از آبیاری نهال پاکش خسته نخواهیم شد. چه با مشتهای بسته و فریادمان در کف خیابان ها والله و اکبر گو بر پشت بامها و داغدار عزیزان در خون نشسته بر سر مزارهایشان، هروله کنان از زندانی به زندانی دیگر برای یافتن اسیرانمان و چه صبورانه در خانه ها، در جمع ها در شبکه های اجتماعی، و حضور سبزمان بر سر صندوق های رای چه وقتی مصرانه خواستار آزادی یاران محصور و محبوسمانیم.

این فیلم ثبت لحظه جاویدان رویش پیمان سبزماست در ۲۵ خرداد. و چنین لحظه ها یی در دل همه ما جاریند تا ابد. تا یک روز خوب که میاد.

اباالفضل علمدار عزیزان در حصرمان را نگه دار…


برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.