سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » ویدیو/ میرحسین موسوی: می توان بر ایمان و اراده مردم برای تغییر حساب کرد...
» علیه فراموشی؛

ویدیو/ میرحسین موسوی: می توان بر ایمان و اراده مردم برای تغییر حساب کرد

چکیده :آن روز که از غروب صحرای عرفات و رزمندگانی که با رمز یا حسین می رزمند و جامعه ای که قرار است تغییر کند گفته بود. آن روز لحظاتی از انقلاب را با غروب صحرای عرفات و معصومیت و صداقت آن لحظات مقایسه کرد و امید برای اینده ای بهتر و پیروزی را یکی از مهمترین سرمایه های بشری دانست. ...


کلمه: یک روز بر پیکر بی جان پدر از صبر گفت و روزی دیگر در کنار دختران از امید، روزها و نداهایی که از حصر می آمد. از پشت میله های سیاه شده ی چیده شده در ابتدای کوچه. اما پیر نقاش نه در حصر و زندان که خیلی پیش از آن از امید و صبر برای جامعه ای بهتر گفته بود.

آن روز که از غروب صحرای عرفات و رزمندگانی که با رمز یا حسین می رزمند و جامعه ای که قرار است تغییر کند گفته بود. آن روز لحظاتی از انقلاب را با غروب صحرای عرفات و معصومیت و صداقت آن لحظات مقایسه کرد و امید برای اینده ای بهتر و پیروزی را یکی از مهمترین سرمایه های بشری دانست.

میرحسین آن روز می گفت: احساس می کنم می توان بر ایمان و اراده ی مردم برای تغییر و تحول حساب کرد.

و امروز پس از سه سال حصر، در حالی که معتقد است صبر در روزهای سخت از عنایات الهی است همچنان مشق صبر و امید می کند و هنوز معتقد است که می توان بر ایمان و اراده مردم حساب کرد. مردمی که فراموش نکردند و نخواهند کرد مردی را که بر تعهد خود صادقانه ایستاد.



برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.