سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

خبر برکناری فرهاد رهبر تکذیب شد

چکیده : در حالی که اخباری در خصوص برکناری فرهاد رهبر و انتصاب محمد رحیمیان امروز در برخی رسانه ها منتشر شد، اما با پیگیریهای خبرنگار مهر از یکی منابع بسیار نزدیک به فرهاد رهبر و مسئولان دانشگاه تهران، مشخص شد که وی برکنار نشده است....


سایت  روزنو کزارش داده بود: با عزل فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران در شامگاه دوشنبه، محمد رحیمیان از سوی وزیر علوم به ریاست این دانشگاه منصوب شد.

 در همین حال یک مقام مسئول خبر داد: بر خلاف آنچه که امروز در برخی سایتها در خصوص برکناری فرهاد رهبر – رئیس دانشگاه تهران اعلام شد، وی همچنان به کار خود در این دانشگاه ادامه می دهد و برکنار نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که اخباری در خصوص برکناری فرهاد رهبر و انتصاب محمد رحیمیان امروز در برخی رسانه ها منتشر شد، اما با پیگیریهای خبرنگار مهر از یکی منابع بسیار نزدیک به فرهاد رهبر و مسئولان دانشگاه تهران، مشخص شد که وی  برکنار نشده است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.