سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » باهنر: حضرت آقا از رییس جمهور شانس نیاورد/دوستان کج خلق بر نخست وزیر موسوی تاکید کر...

باهنر: حضرت آقا از رییس جمهور شانس نیاورد/دوستان کج خلق بر نخست وزیر موسوی تاکید کردند

چکیده :محمدرضا باهنر بدون اشاره به دخالت های فراقانونی رهبری می گوید: حضرت آقا در زمان رهبری‌شان از روسای جمهور شانس نیاوردند و ان‌شاءالله چهارمین رییس جمهور خوب باشد، نمی‌خواهم با صدر اسلام مقایسه کنم که چهارمین آن خوب بود. ...


کلمه- گروه خبر: محمدرضا باهنر بدون اشاره به دخالت های فراقانونی رهبری می گوید: حضرت آقا در زمان رهبری‌شان از روسای جمهور شانس نیاوردند و ان‌شاءالله چهارمین رییس جمهور خوب باشد، نمی‌خواهم با صدر اسلام مقایسه کنم که چهارمین آن خوب بود.

هر چند رهبری گفته است که هیچ کاندیدایی را در نظر ندارد، اما باهنر گفته است انتخاب اول مقام معظم رهبری برای نخست‌وزیری کشور دکتر ولایتی بود اما برخی دوستان کج‌خلق بودند و تاکید داشتند که آقای موسوی باشد.

این ادعا در حالی عنوان می شود که میرحسین موسوی، مورد حمایت و تایید امام خمینی بوده است. در سال ۱۳۶۰ آیت الله خامنه‌ای، رئیس جمهور وقت ابتدا علی‌اکبر ولایتی را به عنوان نخست‌وزیر به مجلس معرفی کرد، اما مجلس به وی رأی اعتماد نداد و رییس جمهور میرحسین موسوی را به عنوان نخست‌وزیر به مجلس معرفی کرد. همچنین در دوره بعد نیز به رغم مخالفت آیت الله خامنه ای، با تاکید و تایید امام خمینی، میرحسین موسوی بار دیگر به عنوان نخست وزیر از مجلس رای اعتماد گرفت.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید در دولت از ژنرال‌ها یعنی افراد مدیر استفاده کرد و آقای ولایتی ان‌شاءالله از قوی‌ترین و متعهد‌ترین ژنرال‌ها استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمدرضا باهنر در جمع حقوقدانان حامی علی‌اکبر ولایتی اظهار کرد: من از بن دندان به این جمع‌بندی رسیده‌ام که ضریب حضور مردم در انتخابات با امنیت ملی رابطه مستقیم دارد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: من شهادت می‌دهم که آقای احمدی نژاد که ان‌شاءالله خدا سلامتش بدارد و عاقبتش را به خیر کند، قصد نداشت شرایط اقتصادی کشور چنین شود، من از دولت اول حضرت آقا در مجلس بودم و شهادت می‌دهم که دولت آقای هاشمی دولت پرکاری بود اما دولت احمدی نژاد پرکارترین دولت بود و همچنین دلسوز ترین هم قلمداد می‌شد اما باید دید چرا چنین اتفاقاتی افتاد؟

وی در ادامه با بیان این ادعا که بعد از انتخابات ۸۴ به دیدار آقای احمدی نژاد رفتم و به او گفتم که از ظرفیت‌های نیروهای اصولگرا استفاده کن اما آقای احمدی نژاد به من گفت من ژنرال نمی‌خواهم بلکه سرباز می‌خواهم گفت: حال اگر در دولت احمدی نژاد سربازی به ستوانی می‌رسید مرخص می‌شد و اگر به سرگردی می‌رسید که فاجعه بود.

باهنر در ادامه اظهار کرد: من معتقدم که باید از ژنرال‌ها استفاده کرد و دولت را نمی‌توان بدون ژنرال اداره کرد، البته منظور من از ژنرال بچه‌های سپاه و ارتش نیست بلکه منظورم انسان‌های مدیر است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۹ پاسخ به “باهنر: حضرت آقا از رییس جمهور شانس نیاورد/دوستان کج خلق بر نخست وزیر موسوی تاکید کردند”

  1. صادق گفت:

    ماهم از رهبری شانس نیاوردیم
    همینطور از نماینده مجلس

  2. صادق گفت:

    آقای باهنر که می گوید :((انتخاب اول مقام معظم رهبری برای نخست‌وزیری کشور دکتر ولایتی بود اما برخی دوستان کج‌خلق بودند و تاکید داشتند که آقای موسوی باشد))
    نمی داند که امام صریحا در مقابل نظر خامنه ای ایستاد و ازنخست وزیر محبوب خود میرحسین دفاع کرد. ایشان مرحوم امام را از دوستان کج خلق می داند؟ واقعا تاسفبار است.به علاوه آقای باهنر باید بداند آقای خامنه ای نیز پادو و سرباز می خواهد نه ژنرال حتی اگر ولایتی باشد.او سال ۸۴ احمدی نژاد را با این تصور غافلانه برگزید که او سرباز سرسپرده اش خواهد شد امادیدیم که… .

  3. ایرانی گفت:

    دولت احمدی نژاد پرکلرترین دولت بود در زمینه ی نابود کردن این مملکت

  4. رضا گفت:

    یکی از دوستان کج خلق هم که بیشتر از همه بر نخست‌وزیری موسوی تاکید داشت، آقای خمینی بود.

  5. مسعود گفت:

    آگر اینها آقای خمینی را قبول داشتند :حاج احمد آقارا به طرز مشکوکی ………………مرحوم نمی کردند.

  6. علی گفت:

    مشکل مملکت خود همین حضرت آقاست. هزار تا رئیس جمهور هم بیاد و بره تا وقتی ایشون با این طرز تفکر و روش مملکت داری اونجا نشسته هیچ چیز که عوض نمیشه هیچ، هر روز هم اوضاع بدتر میشه

  7. ازاد گفت:

    چرا ،امسال شانس اورد، که شما انصراف دادید ورییس جمهور نشدید، این خودش جای بسی خوش وقتی و خوش شانسیه

  8. محمد امین گفت:

    ۱) حالا بیا و خامنه ای را با صدر اسلام مقایسه کن!! اینگونه سخن گفتن جز در حد سکرات محفل منقل ارزشی ندارد! تازه اگر بخواهیم صدر اسلام را به میان بکشیم، برا حضرت امام(ره) اندک وجه شبه ، قابل تصور است! اگر وجه شباهتی قابل تصور باشد که بعید است! این اندک نیز از باب مسامحه است! اساسا انسانهای فاقد عصمت را با معصومین نمیتوان مقایسه کرد! ۲) بنا بر سلولهای بنیادی، اگر بخواهیم صدر اسلام را شبیه سازی کنیم، خامنه ای بیشترین شباهت به معاویه دارد! او به هیچ اصول انسانی ، اسلامی و اخلاقی پایبند نیست! او فقط به دوام قدرت به هر قیمت می اندیشد کما اینکه امویان اینگونه بودند ! اگر میزان رای ملت است – که به حق اینچنین است – خامنه ای قریب به شانزده سال است که نا مشروع و نا مقبول حکومت می کند! سال هفتاد و شش مردم با انتخاب سید محمد خاتمی ، یک نه بزرگ به او گفتند اما او خود را به تجاهل زد! مردم به خوبی میدانستند نظر او به کیست و علی رغم ان با او مخالفت کردند! او از آن زمان تا کنون خود را بر مردم تحمیل کرده است! نظر مردم در سال ۸۸ نیزتا کیدی بود بر خواست پیشین در سال۷۶!! کاهیدن قدرت خامنه ای بصورت مسالمت آمیز! اما مردم اکنون به کمتر از رفتن او راضی نیستند! مردم در یافته اند ، خامنه ای سدی است نامشروع در مقابل خواست آنان که از زمان مشروطه تا کنون برای آن هزینه ی فروان داده اند! از نگاه مردم خامنه ای در سلسله مراتب استبداد سیاه قرار دارد که اکنون به اوج خود رسیده است! ۳) باهنر – که جیره خواری بیش نیست – بداند که خامنه ای مشکل اصلیش با روسای جمهور نبوده و نیست که مشکل اصلیش با حاکمیت رای مردم است! مردم هر کسی را که حس کنند، میتواند حداقل نمایندگی را از انان بکند، پشت سرش قرار میگیرند و از همین زاویه است که خامنه ای، با او مشکل پیدا میکند! حتی احمدی نژاد که نماینده ی تام الا ختیار خودش بود با او مشکل پیدا کرد چرا که احمدی نژاد اندکی نا چیز دریافت که بدون مردم توفیقی حاصل نمیشود! باهنر مطمئن باشند که خامنه ای با رئیس جمهور بعدی نیز مشکل پیدا خواهند کرد ! چرا که به تحقیق مشکل اصلی خود اوست! او سدی است در مقابل اراده ی بحق مردم!

  9. khosrow گفت:

    ظاهراً علی‌ خامنهٔ‌ای از مردم هم شآنس نیاورده است که مردم را سرکوب می‌کند . اینکه مردم به علی‌ خامنهٔ‌ای پشت کرده اند حتما مردم خوبی‌ نیستند ؟ اینکه روحانیت اصیل هم او را همراهی نمیکند و یاران قدیمی‌ او از او جدا شده اند و او را دیگر همراهی نمیکنند از آنها هم شآنس نیاوردند است. ظاهراً برای علی‌ خامنهٔ‌ای چاره نیست به جز اینکه اراذل و اوباش را دور خودش جمع کند، و عده‌‌ای چاپلوس که فقط به دنبال اهداف خودشان هستند همچون احمدی نژاد با اطرافیانش