سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » نهاد های نظامی و امنیتی می خواهند اصلاح طلبان وارد انتخابات شوند: البته به عنوان با...
» احضار برخی اصلاح طلبان و منتقدان برای توجیه انتخاباتی

نهاد های نظامی و امنیتی می خواهند اصلاح طلبان وارد انتخابات شوند: البته به عنوان بازنده

چکیده :اولین محور مورد تاکید مقام امنیتی مذکور، این بوده که اصلاح طلبان باید در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدا داشته باشند. آنها نسبت به تصمیم جریان اصلاح طلب برای حضور نیافتن در انتخابات هشدار داده و در عین حال گفته اند که نظام( اسم مستعار جریان حاکم) با همه اصلاح طلبان مشکل ندارد به شرطی که نامزد آنها از آنچه که آنها فتنه می نامند ابراز برائت کند....


دور جدید تلاش های حاکمیت برای مهندسی انتخابات بعدی ریاست جمهوری و وادار کردن اصلاح طلبان و منتقدان وضع موجود کشور به حضور کانالیزه در این صحنه، آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار کلمه، در چند هفته اخیر برخی چهره های اصلاح طلب و منتقد به نهادهای نظامی و امنیتی احضار شده اند تا درباره انتخابات با آنها رایزنی شود.

در این احضار ها، هدف از رایزنی توجیه اصلاح طلبان درباره شرایط انتخابات آتی ریاست جمهوری ذکر شده است.
بر اساس این گزارش، افراد احضار شده با بحث های مختلفی رو به رو شده اند، اما چند وجه مشترک در همه این رایزنی ها مورد تاکید بوده است.

اولین محور مورد تاکید مقام امنیتی مذکور، این بوده که اصلاح طلبان باید در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدا داشته باشند. آنها نسبت به تصمیم جریان اصلاح طلب برای حضور نیافتن در انتخابات هشدار داده و در عین حال گفته اند که نظام( اسم مستعار جریان حاکم) با همه اصلاح طلبان مشکل ندارد به شرطی که نامزد آنها از آنچه که آنها فتنه می نامند ابراز برائت کند.

اصلاح طلبان باید بیایند اما به این شروط

از مجموعه مباحث طرح شده درجلسات و دیدارها می توان به چند وجه مشترک درباره رویکرد نهادهای امنیتی پی برد. از جمله آنکه: هرکس بخواهد در این انتخابات شرکت کند؛ ابتدا باید فتنه را محکوم کند. همچنین پیشاپیش سلامت انتخابات و ساختارهای حاکم بر انتخابات را بپذیرد و در همین چارچوب عمل کند و نیز در ستادهای انتخاباتی مشخصا نباید از اعضای مطرح دو حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی که هنوز این دو تشکل را به رسمیت می شناسند استفاده کند.

محور دیگری که از مجموعه سیاستهای انتخاباتی نهاد های نظامی! استخراج میشود آن است که تحول خواهان، نامزدی شخصی همچون سید محمد خاتمی را باید فراموش کنند. اگر چه در تحلیل و ادعای نهادهای نظامی که برخلاف قانون اساسی کشورمان، سرنوشت انتخابات را رقم می زنند این است که صلاحیت رییس جمهور دو دوره ایران محل تردید است اما در واقع این تصمیم ناظر بر محبوبیت و برتری قاطع خاتمی در افکار عمومی (برخلاف افکار مقامات عالی نظام) است.

نکته جالب اما برخی پیشنهادات نهادهای امنیتی در مورد ورود یکی دو چهره مشخص منتسب به اصلاح طلبان برای ورود به صحنه انتخاباتی است. همچنین گزارش های رسیده به کلمه نشان می دهد این چهره ها از حمایت و تشویق این نهادها برای ورود به عرصه انتخابات نیز برخوردار شده اند

به نظر می رسد دستگاههای امنیتی نظامی کشور می خواهند اصلاح طلبان و منتقدان را به شرکت در یک انتخابات غیر آزاد و نمایشی ترغیب و بلکه وادار کنند، اما در عین حال معتقدند این جریان نباید به گونه ای وارد انتخابات شوند که حتی احتمال از دست خارج شدن کار و پیروزی آنها وجود داشته باشد. ابراز نگرانی های مکرر برخی چهره های جناح حاکم از احتمال تکرار دوم خرداد در همین باره قابل تحلیل است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲۶ پاسخ به “نهاد های نظامی و امنیتی می خواهند اصلاح طلبان وارد انتخابات شوند: البته به عنوان بازنده”

  1. Mokhter10m گفت:

    فقط و فقط با ازادی زندانیان بی گناه  و مظلوم و نمایندگان منتخب واقعی ما اقایان میر حسین و کروبی و تاج زاده و نبوی و زیدابادی و  و دکتر دانا ودیگر زندانیان در بند و البته با  نظر موافق میر حسین و شیخ شجاع است که در انتخابات اتی شرکت میکنم ..شخصا در صورتی که میر در حبس باشد حتی  با نظر خاتمی در انتخابات شرکت نخواهم کرد  

  2. Babakdadjoo گفت:

    بابا سلام
    خوب،اگر واقعا باور داریم که نیت حضرات این است،
     نباید جوگیر شویم و در دامشان بیفتیم.آنها ،اصلاح طلبان را برای باختن
    و ضربه خوردن و سکوت کردن می خواهند. می خواهند مثل همیشه، از منبر شانه های اصلاح طلبان بالا بروند و بر اریکه قدرت تکیه بزنند و بر مردم ،نه اعمال مسئولیت که، مستبدانه، اعمال حکومت کنند. حکومتی که با روح قانون اساسی موجود ،زمین تا آسمان منافات دارد. پس،آب در آسیابشان نریزیم.

  3. بختیاری گفت:

    آدم عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه !!!!!!
    خاتمی باشه یا نباشه ، خود موسوی را هم بیارن و بدون رقیب به تنهایی کاندید کن ما دیگه فقط برای رفراندمی مثل سال ۵۸ با حضورنهادهای بین المللی پای صندوق میریم . !!!!!!!!!!!
    پس اصلاح طلبها دوباره گول نخورید و فکر کنید این دفعه مردم از این اوباش خسته و به شما پناه میارن ، اکثریت نمیان رای بدن و همون اقلیتی که میان پای صندوقها به شما رای نمیدن و دوباره روز از نو روزی از نو .
    شرکت ما فقط در رفراندمی مثل سال ۵۸ با نظارت بین المللی والسلام .

  4. آق مرتضا گفت:

    اینها کدام بخش از اصلاح طلبان بدبختی هستند که حرص و آز یک صندلی قلابی، آنها را از خود بیخود کرده و برخلاف میل و اراده ملت می خواهند دراین انتخابات از پیش تعیین شده شرکت کنند؟ هیچ از خود پرسیده اید که در عرض این همه سال، گذشته را نمی گویم در همین چهارپنج سال گذشته چه قدمی در راه اصلاحات برداشته اند؟ هنگامی که میخواستند شخص مورد نظر را به رهبری انتخاب کنند، شرایط را تراشیدند و حذف کردند تا جامه برتن ایشان درست کنند. حال که نمیخواهند عده ای را از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری محروم کنند، انواع و اقسام محدودیت ها را وارد قانون می کنند. باز شما ها ادب نمی شوید و دنبال این پست و مقام های پوچ می روید؟ یعنی شما حاضرید ملت را برای این گونه پست های بی ارزش بفروشید و نام خود را در تاریخ ننگین کنید؟

  5. صادق گفت:

    مگه میشه اسم کسیو که از موسوی و کروبی اعلام برائت میکنه رو اصلاح طلب گذاشت؟
    مواضع اصلاح طلبان در انتخابات همانیست که موسوی خوئینی ها گفت.

  6. Goller گفت:

    مردم ایران حافظه تاریخی ضعیفی دارن باز هم گول خواهند خورد و با شرکت در انتخابات مشت محکمی به دهان فرهیخته ها وروشنفکران جامعه خواهند زد

  7. irani گفت:

    مساله ای که وجود دارد این است که اگر به فرض اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نکنند و کاندیدا معرفی نکنند چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ آیا این درست نیست که یک کاندیدای اصلاح طلب در صحنه حضور داشته باشد و بار دیگر جامعه را نسبت به وقایع حساس نماید؟ شرایط مردم طوری است که هیچ کس هیچ حساسیتی در رابطه با وقایع اجتماعی نشان نمی دهد؟ چرا باید مردم این قدر منفعل گردند که گرانی کمرشان را خم کند و هیچ نگویند؟ 
    تنها نتیجه ی عدم حضور کاندیدای اصلاح طلب در صحنه این خواهد بود که بار دیگر ۸ سال قدرت در دست دولتی اصولگرا خواهد بود و مملکت از این وضعیتی که دارد امنیتی تر و ضعیف تر خواهد بود در ضمن باید این تفکر را نیز از سر بیرون کرد که انقلاب یا حرکتی رادیکال قرار است مملکتمان را نجات دهد و همه به خوبی واقف هستیم که این حرکات تند قطعا به فروپاشی ایران منجر خواهد شد.
    پس فقط نتیجه ی عدم حضور کاندیدای اصلاح طلب و عدم رای دادن مردم نزدیک کردن کشورمان به نابودی و فروپاشی است. 
    در این انتخابات هم باید هوشمندانه کاندیدا معرفی کرد و هم هوشمندانه رای داد و رفتارهای احساسی و غیرمنطقی را باید کنار گذاشت. آزادی زندانیان سیاسی و رفع حصر و … قطعا نتیجه ی حضور و در صحنه بودن خواهد بود نه منفعل شدن و کنار کشیدن.

    • بختیاری گفت:

       ایرانی عزیز
      گفتی گه :{  پس فقط نتیجه ی عدم حضور کاندیدای اصلاح طلب و عدم رای دادن مردم نزدیک کردن کشورمان به نابودی و فروپاشی است.}
      خوب باید اینطور بشه تا  این نظام نابود بشه . فکر کردی در این انتصابات فرمایشی قراره رای مردم تاثیر داشته باشه چه حالا از اصلاح طلبها باشند یا نباشند!!!!!!!!!!!!!! نه عزیزم این نظام مردم را فقط برای  سیاهی لشکر شوی تلویزیونی انتصابات میخواد . بعدش مگه فروپاشی چجوری دیگه ؟؟؟؟؟
      شرکت در انتخابات با حضور اصلاح طلبها یا بدون حضور اصلاح طلبها یعنی قبول داشتن این نوع حکومت ( حکومت فردی تحت عنوان نماینده بلا عزل خدا !!!) . ما باید به مرگ بگیریم تا اینها به تب رازی بشن . باید نوع حکومت را به چالش بکشیم نه اینکه حضور یا عدم حضور یک جریان سیاسی را .
      ساده انگاری است که فکر کردی با حضور اصلاح طلبها ( حتی خود میرحسین موسوی ) انتصابات تبدیل به انتخابات میشه .
         حالا اگه شما میخواهید هوشمندانه شرکت کنید بسم الله   .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • irani گفت:

        ببینید منظور من از فروپاشی، فروپاشی نظام نیست، فروپاشی ایران است. آیا ما فروپاشی ایران را می خواهیم؟ در ضمن لازم نیست که حتما در انتخابات کاندیدا دهیم، رای دهیم و پیروز شویم. مگر در سال ۸۸ که هم کاندیدا دادیم، هم رای دادیم، پیروز شدیم؟ ولی همین نفس حضور در صحنه و عدم انفعال و رای دادن «جنبش سبز» را آفرید. دستاورد اندکی بود؟
        حالا شما یک مورد از فواید عدم حضور در انتخابات را بیان کنید؟ مگر در انتخابات مجلس که همه بر طبل توخالی تحریم کوبیدند اتفاقی افتاد؟ مگر حضور بالای ۶۰ درصدی مردم از تلویزیون اعلام نشد؟ آب از آب تکان خورد؟؟ به فرض حالا ما در این انتخابات شرکت نکنیم و حداد عادل هم شد رییس جمهور! آخرش چی؟ ۸ سال دوباره باید وضعیت نامناسب رو تحمل کنیم و هیچ کاری نتونیم بکنیم.
        اما اگر کاندیدا بدیم و رای بدیم فوقش اینه که تقلب می کنن و رای ما رو می دزدن ولی بعدش میشه دستاوردهای زیادی رو داشت. اگر شما بتونید یک دستاورد تحریم انتخابات و رای ندادن و کاندیدا معرفی نکردن رو که به نفع مردم باشه رو بفرمایید من هم شاید با شما هم نظر شوم. 

  8. Irani_mehdi گفت:

    اینها میخواهند یک شوی پرشور برگزار کنند. نهایت استفاده ابزاری را از یک اصلاح طلب بدلی ببرند و او را به دور بیندازند.

    آقای موسوی خویینی ها، حرف آخر را زده، هر اصلاح طلبی خلاف آن عمل کند، باخته است.
     

  9. Irani_mehdi گفت:

     امثال کواکبیان فکر میکنند که چون فقط نام اصلاح طلب را یدک میکشند، رای دارند. مردم اگر احساس کنند کسی خود را جدا از جنبش سبز میداند، به او رای که نخواهند داد هیچ، حاضر خواهند شد برای رای آوردن رقیبش نیز تلاش کنند.

  10. Soleimanimanucher گفت:

    بعیدمی دانم اگرکاندیدی بغیرازمیرسرافراز مهندس آقا میرحسین باشد،مردم اصولن درانتخابات شرکت بکنند. حاکمیت، انتخابات بی روح مجلس را دید که کمتر از ۲۰ % شرکت کردند

  11. Ali گفت:

    امیدوارم انقدر عاقل باشند که دوباره بازی نخورند.می خواهند حدادعادل یا یکی از خودشون رئیس جمهور کنند(به خبرگزاری فارس و صداو سیما دقت کنید)و دوباره می خواهند از اصلاح طلبها برای گرم کردن تنور انتخابات استفاده کنند و اگر بعد از انتخابات هم دوباره اعتراض کردند اینبار همشون حذف کنند.یعنی با یک تیر دو نشان.

  12. دانشجو گفت:

    هز همین حالا داریم به تمام سران اصلاحات اعلام می نمائیم که شرط حضور مردم و خود بنده در انتخابات آتی،آزادی میرحسین،مهدی کروبی،تاج زاده و همه ی زندانیان سیاسی سال ۸۸به بعد می باشد و اگر چنانچه آقای خاتمی و یا سید حسن خمینی و هرکس دیگه بدون این شرط ها ورود به انتخابات را بپذیرد،شخصا علیه اصلاحات به خیابانها خواهم آمد.
    از همین الان داریم به همه اصلاح طلبان از جمله آقای کواکبیان که دارن در شهرهای محتلف به تبلیغات میپردازند هشدار میدهیم که باید این شروط پذیرفته شوند.
    به خدای واحد اگه این شروط و انتخابات آزاد پذیرفته نشود،به خود خاتمی هم رای نخواهم داد.
    مت بخاطر اینها زندانی شدیم توخیابونا کتک خوردیم،بازجویی شدیم،تعلیقی خوردیم از دانشگاههای معتبر ایران در دوره کارشناسی ارشد احراج شدیم…. و حالا اینا حق ندارن پا روی همه چی بذارن و تو انتخابات بصورت خودسر شرکت کنند.
    زنده با جنبش سبز
    زنده باد ایران

  13. آزادی گفت:

    آزادی زندانیان سیاسی اولین قدم میباشد وبعد انتخابات آزاد باید برگزار شود و … اگر قرار باشد که فقط زندانیان سیاسی آزاد شوند صورت مسئله هنوز  پابرجاست در خوشبینانه ترین وضعیت (اصلاح طلبان در انتخابات پیروز شوند) موقعیت ما مثل دوم خرداد میشود که همه ما از آخرش خبر داریم. در صورتی باید در انتخابات شرکت کرد که امکان اصلاحات بنیادی وجود داشته باشدیعنی شورای نگهبان ،نیروه های امنیتی ،لباس شخصی ،حکم حکومتی و سپاه و …امکان و قدرت جلوگیری از این اصلاحات را نداشته باشندو نیز تمام افرادی که مسبب قتل و کشتار فرزندان این مرزوبوم هستند محاکه شوند. این ها باد کف مطالبات ملت باشد تادر صورت پیروزی نماینده ملت دوم خرداد تکرار نشود.

  14. az diar fars گفت:

    آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی ، رفع حصر از تمام محصورین ، آزادی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در سایه ی همین قانون ناقص ، جبران مافات و جلب رضایت خانواده ی جانباختگان و متضررین ۸۸ به این سو ، محاکمه ی عادلانه ی قاتلین و غداره بندانی که آزادانه در جامعه گشت می زنند و بنام حزب الهی و انصار حزب ا… و لباس شخصی و … عربده کشی می کنند و در برابر هیچ نهاد و ارگان قانونی هم پاسخگو نمی باشند ، انتخاباتی آزاد بر اساس شایسته سالاری نه انتصاباتی آزاد بر اساس رابطه سالاری ! ، برچیدن شدن احکام حکومتی ولی فقیه که کاتالیزوری در دست نظام سلطه است برای لاپوشانی ندانم کاری ها و ناسزاواری خود در اداره ی کشور ، قطع دست نظامیان از سیستم سیاسی و اقتصادی کشور و رفع نظام میلیتاریسم حاکم توسط سپاه و بسیج ، محدودیت قدرت ولی فقیه و اذنابش و محدودیت نظام تمامیت خواه حاکم ، اعتراف به اشتباهات گذشته و آزادی انتقاد از رهبری و سیستم موجود ، احترام به آزادی بیان و آزادی رسانه های دولتی و خصوصی در سایه ی قانون و تعلق صدا و سیما به مردم ایران نه طبقه ی حاکم ، اعتراف به تقلب و حمایت ناشیانه ی ولی فقیه از وابسته ی خود در انتخابات ۸۸ ، تعهد به منافع ملی و آرمان های مردم ایران و پرهیز از سیاست های یک بام و دو هوا و ماجراجویانه ای که با اقتدار ایران و منافع ملت ایران در تضاد بوده و یا به گونه ایی سبب از بین رفتن اقتدار و عزت نفس ایرانی و به مخاطره افتادن کشور می شود ، پاسخگو بودن تمامی افراد نظامی و روحانی و … در برابر قانون و مردم تا بدین وسیله ی جلوی وراجی افراد دون پایه و کم خردی چون سرداران سپاه و بسیج و مصباح و دارو دسته اش و … گرفته شود تا به واسطه ی نادانی و ایدئولوژی های پوچ و بی اساس خود کشور را در مهلکه ی سقوط و هرج و مرج نیندازند ، نماینده ی اصلاح طلبان کسی باشد که قریب به اتفاق اصلاح طلبان او را تایید و به اصلاح طلب بودنش به مردم محرز شده و دیگران به آن صحه بگذارند نه آنکه وامدار و مؤید رژیم باشد ! و دارای صاحب وجه چه در داخل و چه در خارج باشد ! ، و …… این گوشه ایی از خواست ها و پیش شرط های جنبش سبز و امیدواران به اصلاح می باشد در غیر این صورت و بر آورده نشدن این خواست ها هر گونه شرکت کردن در انتخابات و یا یاری و مساعدت در جهت گرم نمودن تنور انتخابات صوری و تشریفاتی و خیانت به آرمان مردم و شهیدان این مرز و بوم خواهد بود .

  15. Katebm110 گفت:

    اصلاح طلبان بیشتر ازاینکه به فکر معرفی اشخاص باشند ، منتظرند ببینند آیا در ساختار معیوب این حاکمیت تغییری ایجاد شده است، آیا قرار است قانون اساسی  بطور کامل اجرا نشود ؟ آیا بسیج وسپاه و نیروهای لباس شخصی ، همچنان در امر انتخابات دخالت می کنند . اگر همان آش و همان کاسه باشد دیگر شرکت در انتخابات بی معناست .

  16. hoseyn گفت:

     و این دو چهره چه کسانی هستند!؟

  17. محق گفت:

    انسان وقتی انسان است که  مختار باشد بین خدا و شیطان به شیطان رای دهد . در قرآن کریم هیچ کس را برای ایمان به خدا مجبور نکرده اند و هیچکس را نیز جبرا از شیطان پرهیز نداده اند . بگذارید بندگان خدا که قهرا بندگان شما نیستند به هر کس دلشان خواست رای دهند . اگر این بار در انتخاب اشتباه کردند بار دیگر اشتباه خود را جبران خواهند کرد . از آزادی مردم هیچ کس ضرر نخواهد کرد . حتی ضرر مستبدین هم ضرر ظاهری خواهد بود . آدم و بنی آدم باید بتواند میوه ممنوعه را بخورد تا ثابت شود که او واقعا آدم به حساب آمده است .  کتاب خدا را بنگرید , در آن از منهیات جبری هیچ خبری نیست . قرآن کتاب هدایت و ارشاد و انذار است . مردم را هدایت کنید اما با نظارت استصوابی جبر نکنید .

  18. Irani_mehdi گفت:

    اصلاح طبی بی جنبش سبز، یک اسم هم نیست.

     

  19. قاسم آقا گفت:

    چگونه شرافت شما(البته اگر داشته باشید) اجازه میدهد خون هایی را فراموش کنید که خیابانهای تهران را رنگین کردند و در انتخابات شرکت کنید. هرکس در این انتخابات نامزد شده یا رای دهد، از ما ملت نیست. این حاکمیت باید زهر قهر ملت را بچشد تا دیگر اینگونه با صاحبان اصلی این سرزمین معامله نکند. ایران از آن ماست و شما عده ای کارگزار و مستخدم استخدامی ما هستید. از قرار امر بر شما مشتبه شده است.

  20. Hamed گفت:

    ننگ وذلت بر اصلاح طلب نماهایی که در غیاب میر حسین وکروبی وبقیه ی آزادگان در بند بخواهند به آنها خیانت کنند وتنور این خائنان را گرم کنند

  21. وحید گفت:

     
    چون انتخابات آزاد آثار و علائمی دارد که اگر مردم آن‌ها را ببینند باور می‌کنند. اما بعید می‌دانم که حکومت تن به یک انتخابات آزاد بدهد. انتخابات آزاد یعنی اینکه آقای مهندس موسوی هم بتواند کاندیدا شود. چون مهندس موسوی چهار سال پیش با تمام سختگیری‌هایی که همین آقای جنتی (که خدا انشاءالله طول عمرش بدهد وجنّتیشان کند) کرد تائید شد و از آن موقع به بعد هم هیچ محکمه و دادگاهی محکومش نکرده است. اگر انتخابات آزاد باشد ایشان باید بتواند کاندیدا شود. حتی لازم نیست برای انتخابات از حصر هم بیرون آورده شود، فقط از داخل حصر منزلش اعلام کاندیداتوری کند. اگر رای آورد از خانه‌اش برود ساختمان ریاست جمهوری و اگر رای نیاورد همانجا بماند. اگر انتخابات آزاد نباشد، هر چقدر هم که ما بگوئیم آزاد است مردم باورشان نمی‌شود. اگر حکومت حرفی بزند که با عقل مردم جور در بیاید آن‌ها باورش می‌کنند، اما اگر بر خلاف عقل و بر خلاف مشاهدات روزانه اشان باشد باورنمی کنند.

    موسوی خوئینی ها

  22. گریلا گفت:

    شرکت در انتخابات  به معنای تایید وضع موجود وقبول شرایط کنونی است اچه چیزی را مردم میخواهند انتخاب کننداین حکومت از ریشه فاسد شده صحبت برای شرکت در انتخابات خیانت است نباید باز هم فریب خورد باید (تحریم انتخابات شعار مردم باشد)

  23. گریلا گفت:

    سایت محترم (کلمه) ایا شما نماینده وزارت ارشاد هستید که مطالب را سانسور میکنید تا به کی پرده پوشی این عمل شما دز سانسور کردن مطالبی که هیچ  توهین وزشتی در ان نیست خود توهین به نویسنده مطلب وصغیر شمردن دیگران و قیم قرار دادن خود به جای مزدم  است و انجام اینگونه اعمال تکرار وهمگامی با دیکتاتوری حاکم میباشد بیاییم همه با هم در جهت محو زشتی ها تلاش کنیم  به امید موفقیت