سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » سردار فضلی: راهیان نوربرای مقابله با هجمه ‏های جنگ نرم دشمن است...

سردار فضلی: راهیان نوربرای مقابله با هجمه ‏های جنگ نرم دشمن است

چکیده :این در حالی است که تاکنون ده ها تن از دانش آموزان در سفرهای راهیان نور کشته و زخمی شده اند. ...


پس از آنکه رحیم مشایی از دست اندرکاران کاروان های راهیان نور تقدیر کرد، سازمان بسیج مستضعفین از آموزش و پرورش نیز اعزام کاروان‏های راهیان نور را مورد قدردانی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، سردار علی فضلی در رزمایش گردان‏های بیت‏المقدس سمنان و در حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، از رویکردهای وزیر آموزش و پرورش در اعزام دانش‏آموزان به اردوهای راهیان نور قدردانی کرد.

این در حالی است که تاکنون ده ها تن از دانش آموزان در سفرهای راهیان نور کشته و زخمی شده اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: آموزش و پرورش در اعزام ‏موزان به اردوهای راهیان نور اقدامات خوبی انجام داده است.

فضلی با اشاره به اعزام مطلوب دانش‏آموزان دوم متوسطه استان سمنان به این اردوها تصریح کرد: اردوهای مناطق عملیاتی جنوب کشور موجب مقابله با هجمه ‏های جنگ نرم دشمن می ‏شود.

رزمایش ۱۰ هزار نفری «الی‌ بیت‌المقدس» ویژه گردان‌های واکنش سریع ‌بیت‌المقدس استان سمنان با دستیابی به اهداف از پیش تعیین ‌شده به پایان رسید.

این رزمایش‌ به مدت دو روز در پنج نقطه از استان سمنان به صورت هم‌زمان برگزار شد.

در مجموع، ۲۷ گردان بیت‏المقدس، ۱۰ گردان امام حسین(ع) و هشت گردان الزهرا(س) از بسیجیان استان سمنان در روزهای ۹ و ۱۰ آذر ماه فراخوان شده و در اردوگاه‌های پیش‌بینی شده به تمرین عملی پرداختند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۴ پاسخ به “سردار فضلی: راهیان نوربرای مقابله با هجمه ‏های جنگ نرم دشمن است”

  1. من گفت:

    آخه فضلی جان! من نمی دونم شما دنیارو چطور می بینی اما بردن یکسری دانش آموز و نشان دادن خاک و خل و مدیحه سرایی وسط بیابون به خدا بار فرهنگی نداره. این دانش آموزها تو دلشون بهتون می خندن. اگر میان اولا مجبورن ثانیا میان که دور هم باشن. ولله راههای خیلی قشنگتر و فرهنگی تر برای انتقال فرهنگ جبهه وجود داره. اگر شما فکر کردی اینجوری می تونی یک بدل از ارتش ۲۰ میلیونی امام  بسازی کاملا در اشتباهی.

  2. i گفت:

    راهی دولتی ج.ا. برای زنده به گور کردن دختر های ملت ایران است

  3. مهمان گفت:

    آره دیگه، تمام سربازان احتمالی جنگ نرم آینده رو یک جا می کشیم تا هم خیال اونا راحت بشه هم خیال ما!

  4. عباس آقا گفت:

    ای سردار بی لشکر، مسئول اینهمه تصادماتی که طی آن جوانان راهی “نور” راهی بهشت می شوند، کیست؟ توهستی؟ خوب است همین بلا سر فرزندان و نوادگان توهم بیاید وخانواده شما داغدار شود؟ ای فضلی تصورش را کرده ای؟ یا مرگ برای همسایه خوب است؟؟؟