سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » حمله به محمد نوریزاد در نمایشگاه مطبوعات/ حسین زمان: نوریزاد همچنان مصمم و محکم است...

حمله به محمد نوریزاد در نمایشگاه مطبوعات/ حسین زمان: نوریزاد همچنان مصمم و محکم است

چکیده :حسین زمان در صفحه فیس بوک خود نوشت: لحظاتی پیش، پس از باخبر شدن از ضرب و شتم دوست و برادر عزیزم آقای نوریزاد در نمایشگاه مطبوعات تماس تلفنی داشتم و خوشبختانه ایشان سلامت بودند و همچنان مصمم و محکم....


حسین زمان در صفحه فیس بوک خود نوشت: لحظاتی پیش، پس از باخبر شدن از ضرب و شتم دوست و برادر عزیزم آقای نوریزاد در نمایشگاه مطبوعات تماس تلفنی داشتم و خوشبختانه ایشان سلامت بودند و همچنان مصمم و محکم.

به گزارش کلمه این هنرمند مردمی و متعهد در ادامه ی پست خود آورده است: بنا به گفته ایشان که قطعا جزئیات آن را خودشان بیان خواهند کرد عده‌ای در داخل نمایشگاه با ایشان به بحث و مجادله می‌پردازند که با خونسردی و متانت آقای نوریزاد مواجه می‌شوند و این متانت و خونسردی ایشان را بر نمی‌تابد و پس از فحاشی و ناسزا گویی به ایشان حمل ور می‌شوند که عده‌ای از جوانان حاضر مانع از صدمه آقای نوریزاد شده و ایشان را از محل دور می‌کنند.

در ادامه ی این متن آمده است: تعریف آقای نوریزاد از این افراد برایم جالب بود ایشان می‌گفت: دلم برای این جوانان می‌سوزد چرا که پر از شور و شعف می‌باشند ولی متاسفانه تعقل را از ایشان گرفته‌اند. خداوند این مرد بزرگ را برای ما حفظ نماید.

به گزارش ندای سبز آزادی، محمد نوریزاد که برای بازدید از نمایشگاه مطبوعات رفته بود، پس از اینکه تعدادی از جوانان حاضر در آن محل از او سوالاتی کردند، با حمله و هتاکی آنان رو به رو شد.

این جوانان که در بحث با نوری زاد بر سر موضوعات روز به تفاهم نمی رسند، پس از فحاشی و ناسزا گویی به او حمله ور می شوند و به قول یکی از شاهدان لگدی به وی نثار می کنند.

بر اساس این گزارش با مداخله تعدادی از حاضران، آسیبی به نوری زاد نرسیده و او محل نمایشگاه را ترک کرده است.

محمد نوری زاد که طی سه سال گذشته بارها بازداشت و زندانی شده است، در نامه های انتقادی خود به رهبری به نقاط ضعف حکومت می پردازد.

وی همچنین با ساخت ویدئو کلیپ هایی از مداخله لباس شخصی ها در امور سیاسی کشور بشدت انتقاد کرده است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۱۶ پاسخ به “حمله به محمد نوریزاد در نمایشگاه مطبوعات/ حسین زمان: نوریزاد همچنان مصمم و محکم است”

  1. Hassan Norani گفت:

    درود بر نوری‌زاد !
    مصمّم و محکم برای آزادی زندانیان سیایی!
    بیش به سوی رفراندوم!

  2. مادر سبز گفت:

    اینها از بالا ترین تا پائینترینشون فاقد عقل هستند وگرنه مملکت را به این وضع فجیع نمی رساندند

    • 1391ava گفت:

      اینا موجودات قابل ترحمی هستن. به عکساشون نگاه کنید، وقاحت و بلاهت است. روز مردم هم خواهد رسید. روزی که یک یک این اوباش و ارذل به دست مردم بیافتن. انشالله.

    • 1391ava گفت:

      اینا موجودات قابل ترحمی هستن. به عکساشون نگاه کنید، وقاحت و بلاهت است. روز مردم هم خواهد رسید. روزی که یک یک این اوباش و ارذل به دست مردم بیافتن. انشالله.

  3. Javid گفت:

    راهکارشونه!چون منطقی پشت دیدگاه هاشون نیست ،کم میارن عربده میکشند و چماق علم میکنند،عیب نداره ما که

    میدونیم کجاشون میسوزه!

  4. Javid گفت:

    راهکارشونه!چون منطقی پشت دیدگاه هاشون نیست ،کم میارن عربده میکشند و چماق علم میکنند،عیب نداره ما که

    میدونیم کجاشون میسوزه!

  5. عبدالله گفت:

    تعز من تشاء …
    خداوند به هر که بخواهد عزت می بخشد

  6. عبدالله گفت:

    تعز من تشاء …
    خداوند به هر که بخواهد عزت می بخشد

  7. صادق گفت:

    همون که نوریزاد گفته: “پر از شور و شعف می‌باشند ولی متاسفانه تعقل را از ایشان گرفته‌اند.”

    فرهنگ اینها اینگونه است که هر وقت به نتیجه ای نرسیدند به ضرب و شتم بپردازند

  8. صادق گفت:

    همون که نوریزاد گفته: “پر از شور و شعف می‌باشند ولی متاسفانه تعقل را از ایشان گرفته‌اند.”

    فرهنگ اینها اینگونه است که هر وقت به نتیجه ای نرسیدند به ضرب و شتم بپردازند

  9. az diar fars گفت:

    اگر به تصاویر مربوط به دیدار آقای نوری زاد از نمایشگاه مطبوعات در تهران که در سایت تابناک به نمایش گذاشته شده نگاه کنید به راحتی متوجه می شوید افرادی معلوم الحال را می بینید که حتی شعور اندیشیدن رو هم ندارند و از گماشتگان و لباس شخصی های رهبری [ البته در سایزی کوچک تر هستند ] افرادی که با یک ساندیس میشه به راحتی خریدشون ! 

  10. قلم فرانسه گفت:

    استاد قلم جناب محمد نوریزاد

    گستاخی کرده و خواهم گفت نتیجه آن نامه ها همین می شود  ! آخر برادر من آسمان که به زمین نمی آید فقط دویست وپنجاه گرم از خروار ها چاپلوسی برادران خندان لاریجانی را کسب می کردی و قند در دل “حضرت آقا” آب می نمودی !

    همین دی روز ” حضرت آقا ”  فرمودند سران سه قوه . . .  هنوز کلام به آخر نرسیده بود برادران لاریجانی  نامه دادند که ما همچو بره ئی بی آزار گوش به فرمان شما هستیم تازه اینکه یک برادر هم داریم که معرف حضور است و در دروغ گوئی دست ما را از پشت بسته ! اگر ایشان را هم بر مسند قوه مجریه بنشانید نه تنها برای چهار سال آینده که برای چهل سال پیش رو خیالتان راحت باشد ضمنا یک برادر دیگر هم داریم طبیب است و اجازه بفرمائید به عنوان “حکیم ولایت” در بیت معظم تاب بخورد و هر شش ساعت مثل آنتی بیوتیک فشار مبارک را بسنجد.

    البته این نوشتار برداشت از نامه برادران لاریجانی است حال آنکه برداشت از نامه های حضرتعالی دغدغه برای آزادی است !

    فکرش را بکن یک بازجوی بی خرد به برکت همین گوش به فرمان بودن مدیر مسئول روزی نامه کیهان می شود و آنوقت شما بخاطر مقاومت در اندیشه سیلی می خوری !

    حالا فقط دویست و پنجاه گرم / ببخشید چی فرمودید ؟! ها یادم نبود شما ” شرف ” و ” ادب ” خویش به یا مفت نمی فروشید ! حقیقتا یادم نبود ! قلم فرانسه

  11. حمیدرضا گفت:

    واقعا هم آدم دلش برای بعضی از این شعبونا میسوزه که قدرت تعقل شون رو از دست دادن

  12. Yar گفت:

    مسلم است که در چنین نمایشگاهی یک سوم اشخاص چماق به دستهای رهبر ستمگر هستند. حتی بعید نیست این فیلم را به ستمگر بزرگ نشان بدهند و بگویند ببین هرکجا اینها آفتابی شوند مردم میزنند توی دهان اینها. اما چرا ما یک نکته مهم را دقت نمیکنیم. اگر امروز آقای نوریزاد عزیز در خیابانی قدم بزند آیا مردم عادی و هوادار موسوی دور او را میگیرند یا این چماق به دستها؟ معلوم است که اولی . پس یاد بگیریم نطفه طغیان علیه ظالم یکیش میتواند حضور اشخاص مشهور در میدانها و خیابانها باشد. البته خود مردم هم برای این نطفه کافی هستند.کافی است پنج نفر در کنار مغازه ای فریاد بزند مرگ بر گرانی.

  13. sasan گفت:

    وقتی خامنه ای بخواهد اینچنین شعبان بی مخ هایش  به حرکت در می آیند  هرگز اشتباه نکنید این یک حرکت خود جوش مردمی نبوده بلکه اینان مزدوران آقا بودند که امده بودند که از ایشان هتک حرمت کنند و موجب ارعاب             اقای نوری زاد شوند

  14. Akbar Akbari گفت:

    من اگر جای آقای نوریزاد بودم، حتما در وبسایت شخصی خود از این برادران عرزشی تشکر می کردم. هیچ چیز بهتر از این حملات وحشیانه و جملات سخیف و آرزوی “مرگ” نمی توانست صحت مجموعه “شعبان بی مخ” ها را که ایشان زحمت تهیه ان را کشیده اند اثبات کند. به ایشان بابت این موافقیت تبریک میگویم :)