سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » بیمارستان ورزقان، از وعده‌های اولین سفر استانی احمدی‌نژاد، هنوز افتتاح نشده/ مجر...

بیمارستان ورزقان، از وعده‌های اولین سفر استانی احمدی‌نژاد، هنوز افتتاح نشده/ مجروحان زلزله آواره‌اند

چکیده :شهرستان ورزقان، کانون زلزله دیروز، بیمارستان ندارد و به همین علت حدود هزار تن از مجروحان این زلزله پس از ساعت ها معطلی به شهرهای اطراف منتقل شده اند. این در حالی است که ساخت این بیمارستان، از وعده های استانی احمدی نژاد در اولین دور سفرهای استانی بود ......


پرده اول
۵ شهریور ۱۳۸۶

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی در حال تأسیس این شهر شد. الیاس گل محمدی گفت: انتظار می رود با جذب ۱۱ میلیارد ریال اعتبار اختصاصی از محل سفر رئیس جمهوری به این بیمارستان، ساخت آن از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار شود. وی با اشاره به طرحهای مصوب سفر استانی رئیس جمهور برای منطقه افزود: در این سفر ۶۴ طرح برای شهرستان ورزقان به تصویب رسید که کارخانه مس کاتد ورزقان، بیمارستان ۳۲ تختخوابی، مطالعه جاده خواجه- ورزقان، ورزقان- خاروانا- نوردوز، سد آغ بلاغ و مجتمع اداری ورزقان از جمله آن طرحهاست.
منبع: روزنامه قدس

پرده دوم
۲۰ خرداد ۱۳۹۱

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۸۱ درصد از مصوبات و توافقات سفرهای استانی هیات دولت به این استان اجرایی شده است. محمدرضا اشرف نیا مصوبات سه دوره سفرهای استانی هیات دولت به آذربایجان شرقی را ۶۳۱ مورد اعلام و اظهارکرد: تاکنون از این تعداد ۵۱۴ مورد به مرحله اجرا رسیده است. وی دلیل اجرایی نشدن مصوبات فوق را حجم سنگین عملیاتی و بزرگ بودن طرح ها عنوان کرد و گفت: تعدادی از این طرح ها از جمله بزرگراه بستان آباد- سراب و برخی از سدهای مصوب، دارای فازهای مختلف مطالعاتی و اجرایی می باشند که اجرایی شدن آنها به زمان نیاز دارد.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

پرده سوم
۲۱ مرداد ۱۳۹۱

الله وردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بیشتر روستاهای این شهرستان در دو زلزله بعد از ظهر امروز آسیب زیادی دیده‌اند و امدادگران نتوانسته اند خود را به مناطق زلزله زده شهرستان ورزقان برسانند، گفت: امدادرسانی به مجروحان زلزله شهرستان ورزقان به کندی در حال انجام است، متاسفانه بیشتر روستاهای شهرستان ورزقان آسیب دیده است. منازل و خانه های روستایی در این شهرستان به شدت آسیب دیده است، مردم این شهرستان شدیدا به هلی کوپتر و آمبولانس برای انتقال مجروحان نیاز دارند، با توجه به اینکه این شهرستان بیمارستانی ندارد باید هر چه سریعتر تجهیزاتی برای انتقال این مجروحان به تبریز فراهم شود تا مجروحان به سرعت تحت درمان قرار بگیرند. (منبع: مهر)

محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز: از اعزام جمعی از مجروحان زلزله روز گذشته اهر، هریس و ورزقان به شهرهای اردبیل، ارومیه و تبریز خبر داد و گفت که قرار است یک بیمارستان صحرایی در منطقه برای مداوای سریعتر مصدومان برپا شود. (منبع: ایسنا)

غلامرضا معصومی رئیس اورژانس کشور از انتقال ۹۶۱ مجروح زلزله آذربایجان شرقی در شهرهای ورزقان، اهر و روستاهای اطراف این مناطق به بیمارستانهای استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۵ نفر در بیمارستانها فوت کرده اند. یک تیم جراحی ۸ نفره متشکل از ۸ متخصص ارتوپدی و بیهوشی نیز در حال خدمت رسانی به مصدومان این حادثه هستند. (منبع: مهر)

یک زن زلزله‌زده در بیمارستان صحرایی زایمان کرده و هم‌‌اکنون حال نوزاد و مادر خوب است. صبح امروز زنی باردار ۲۵ ساله در بیمارستان صحرایی ورزقان زایمان کرد و در حال حاضر نوزاد پسر در سلامت کامل به سر می‌برد. (منبع: ایسنا)

الله‌وردی دهقانی٬ نماینده ورزقان در مجلس: متاسفانه فرماندار این شهرستان “پروازی” هستند و اصلا در ورزقان حضور ندارند. به همین دلیل هم در حالیکه ساعت وقوع زلزله ۱۶.۵۳ دقیقه بود، ایشان حدود دو الی دو و نیم ساعت بعد از وقوع زلزله به محل فرمانداری رسیده اند و پس از آن تازه مراحل هماهنگی با مقامات استانداری آغاز شده است. اولین نیروهای امدادی حدود هفت ساعت پس از وقوع زلزله از استانداری به شهرستان ورزقان اعزام شدند… (منبع: عصر ایران)



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۵ پاسخ به “بیمارستان ورزقان، از وعده‌های اولین سفر استانی احمدی‌نژاد، هنوز افتتاح نشده/ مجروحان زلزله آواره‌اند”

  1. محمد گفت:

    حداقل ازسال۱۳۱۳تاکنون دانشگاه تهران مهند س زلزله شناس تربیت میکند.ازسال۱۳۴۴دراصفهان فولاد تولید میشود.سهم این انسانهای شریف که عمدتا تولیدکنندگان مملکت بوده اندوقربانی شده اندچه بوده است .شرممان باد…

  2. ناشناس گفت:

    جای تاسفه…..به هموطنان نازنین آذری زبانم تسلیت عرض میکنم…شریک غم شما هستیم

  3. ایرانی گفت:

    پس این شبکه ملعون ۲۰:۳۰ کجاست که دروغ رئیس جمهور را فاش کند. شاید وظیفه این رسانه این باشد که حفظ نظام از واجبات است. و این متملقین و چاپلوسان برای حفظ نظام همدیگر را با وجود هزار دروغ و حیله تحمل می کنند.

  4. reza گفت:

    من پیمانکار این بیمارستان هستم. این بیمارستان به همراه بیمارستانهای چاراویماق تبریز، آبیک و ایجرود زنجان چندین سال است که همین وضعیت رو داره. پیمانکاران ملیاردها تومان طلبکارند و پروژه ها متوقف. هر بار سفر استانی یا بازدید وزیر منجر به این میشه که مثل گداها مشتی پول بدون برنامه ریزی و بدون توجه به ناچیز بودن اون به پروژه تزریق میشه و پروژه تا پول بعدی تعطیل میشه. در آخرین نمونه و ۲ ماه پیش معاون رییس جمهور بیمارستان آبیک رو بازدید کرده و گفته من ۸۰۰ ملیون تومن پرداخت می کنم و الان ۲ ماهه که وقتی به مجری مراجعه می کنیم اظهار بی اطلاعی می کنه. همه اینها وقتی شروع شد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی منحل شد.

  5. رضا گفت:

    مسجد و منبر و بسیج و امامزاده که دارد کافی است