سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » پنجمین روز اعتصاب کارکنان مخابرات شیراز/ تجمع دوباره در مقابل استانداری...

پنجمین روز اعتصاب کارکنان مخابرات شیراز/ تجمع دوباره در مقابل استانداری

چکیده :کارکنان مرکز اطلاعات تلفن ۱۱۸ شیراز در اعتراض به تحمیل قراردادهای جدید از سوی پیمانکار برای پنجمین روز پیاپی در اعتصاب به سر می برند. صبح امروز بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان مرکز اطلاعات تلفن ۱۱۸ مخابرات شیراز برای چندمین بار در اعتراض به تعدیل نیرو، شرایط کاری نامناسب و شیوه جدید عقد قرارداد‌ها در مقابل استانداری فارس گرد هم آمدند....


کارکنان مرکز اطلاعات تلفن ۱۱۸ شیراز در اعتراض به تحمیل قراردادهای جدید از سوی پیمانکار برای پنجمین روز پیاپی در اعتصاب به سر می برند.

به گزارش کلمه، صبح امروز – یکشنبه ۱۸ تیرماه – بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان مرکز اطلاعات تلفن ۱۱۸ مخابرات شیراز برای چندمین بار در اعتراض به تعدیل نیرو، شرایط کاری نامناسب و شیوه جدید عقد قرارداد‌ها در مقابل استانداری فارس گرد هم آمدند.

اعتصاب صنفی کارکنان مرکز ۱۱۸ شیراز در حالی وارد پنجمین روز خود می‌شود که روزانه بیش از ۸۰ هزار تماس با این مرکز با بوق اشغال مواجه می‌شود.

مرکز ۱۱۸ مخابرات شیراز بیش از ۳۰۰ کارمند دارد که همه آنها در حال حاضر در اعتصاب هستد.

کلمه پیش از این گزارش داده بود که پیمانکار جدید مرکز ۱۱۸ مخابرات شیراز حضور مجدد کارمندان در این مرکز را مشروط به اخذ قراردادی جدید با آنها کرده است. در این قرارداد جدید مقدار حقوق دریافتی این کارمندان بر اساس میزان تماس های مردم با این مرکز تعیین می شود و ایلنا در این باره اعلام کرد که طبق قرارداد جدید ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان از میزان دریافتی کارمندان نسبت به قرارداد فعلی کسر خواهد شد.

علی اصغر روزگار، عضو هیات مدیره مخابرات فارس، پیش از این ضمن حمایت از این اقدام و بی توجهی به اعتراض کارمندان به خبرنگار روزنامه خبرجنوب گفته بود: این کار در راستای تعدیل هزینه های صورت گرفته است و از سوی دیگر برای انجام هر کاری باید ابتدا قرار داد بسته شود و پیمانکار جدید نیز خواستار قرارداد جدید است و این افراد بر مبنای کاری که انجام می دهند و بر اساس پاسخ گویی به مردم حقوق دریافت می کنند نه بر مبنای نشستن در این مرکز.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس نیز ضمن تائید این شیوه از قرارداد به کارگر نیوز گفته بود: وجود ذهنیت‌های متفاوت نسبت به شیوه قراردادهای جدید باعث بروز این اعتراضات شده است. پیمانکار جدید بر اساس مقررات و نظارت اداره کار موظف به عقد قرارداد با پرسنل است لذا در این نظام جدید میزان پرداخت دستمزد تغییری نکرده و تنها شیوه دریافت حقوق از روزمزدی به کارمزدی یا ساعت مزدی تغییر یافته است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.