سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » شکایت وزارت اطلاعات از خبرگزاری فارس...

شکایت وزارت اطلاعات از خبرگزاری فارس

چکیده :در پی انتشار نقل قولی از وزیر اطلاعات درباره موضع وی در قبال اظهارات اخیر رئیس دولت، روابط عمومی وزارت اطلاعات از شکایت این وزارتخانه از خبرگزاری فارس خبر داد....


در پی انتشار نقل قولی از وزیر اطلاعات درباره موضع وی در قبال اظهارات اخیر رئیس دولت، روابط عمومی وزارت اطلاعات از شکایت این وزارتخانه از خبرگزاری فارس خبر داد.

روابط عمومی وزارت اطلاعات در نمابری به رسانه ها اعلام کرد:به دنبال انتشار خبر خلاف واقع و کذب خبرگزاری فارس در روز چهارشنبه مورخ ۳/۳/۹۱ تحت عنوان “وزیر اطلاعات: فعلا راجع به اظهارات رییس‌جمهور سکوت می‌کنم” وزارت اطلاعات ضمن اعتراض شدید به فضاسازی خارج از عرف و خلاف اخلاق حرفه‌ای، تخلف انجام شده خبرگزاری مزبور و انتساب خبر فوق به آقای مصلحی را به دادستان عمومی و انقلاب استان تهران منعکس و اعلام شکایت کرده است.

براساس خبری که خبرگزاری فارس منتشر کرده، حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤال خبرگزاری فارس مبنی بر سخنان رئیس دولت پیرامون “غافلگیر شدن نیروهای اطلاعاتی در باره گران شدن ناگهانی ارز و دلار” گفته بود: “طبیعت کارهای اطلاعاتی سکوت است؛ اجازه دهید فعلا راجع به این مسئله صحبت نکنم.”

اما خبرگزاری فارس این سکوت را با عنوان “فعلا راجع به اظهارات رییس‌جمهور سکوت می‌کنم” منتشر کرده است.

احمدی نژاد در سفر خود به خراسان رضوی درروز پنجشنبه ۲۱ اردیبشهت‌ماه ۱۳۹۱ عملکرد وزارت اطلاعات در مورد بازار سکه و ارز را مورد انتقاد قرار داد و گفت: ما عناصر اطلاعاتی هوشمند فراوانی داریم، اما آن‌ها به عنوان مقدمه ‌توطئه، با طرح موضوعات دروغین و کاذب، ذهن و اندیشه عناصر اطلاعاتی ما را به حوزه‌های غیرواقعی معطوف کردند تا بتوانند توطئه خود را اجرا کنند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۷ پاسخ به “شکایت وزارت اطلاعات از خبرگزاری فارس”

  1. ناشناس گفت:

    شکنجه ها و دروغ ها و سرکوب ها و بی قا نونی های وزارت اطلا عات انها هم خلاف واقع است . ایا رئیسش و وزیرش را نباید محا کمه کرد .انها را کی باید پاسخگو باشد خدا می داند

  2. مملکته؟ گفت:

    آهای وزارت اطلاعات شماها که مثل ما فقیر بیچاره ها نیستید که رفته اید و به قوه قضاییه دخیل بسته اید. فکر می کنید از این امزاده معجزه ای خواهید دید. خودتان که همه وسایل را دارید، بازجو، بازپرس، مامور شکنجه، مامور اقرار گرفتن، مامور اجرای حکم و….. خبرگزاری فارس را دراز کنید به حسابش برسید قول میدهم از این کارها دیگر نکنند، شاید به همت شما ماهم از شر این خبرگزاری که بین ما به “فالس نیوز” و “فارت نیوز” معروف شده است نجات یافتیم. مملکته؟ راستی دیکشنری دارید یا بدم خدمتتون؟

  3. ناشناس گفت:

    شبکه تلوزیونی رسا از کار افتاده کی کار خودش را شروع می کنه موردیم انقدر بدون سیکنال را دی دیم به خدا فایده ندار باید یک شبکه باشه نمیشه توره خدا یک فکری بکنید بیش از ۶۰ درصد مردم ماهواره دارن سایت های سبز همه فیلتر هست شبکه رسا خیلی خوب از این مهم تر کاری وجود نداره باید یک شبکه باشه تولیدات سبز زیاد هست و بیشمار توره خدا کاری کنید .

  4. آحسین آ گفت:

    دوست عزیز از اظهار علاقه شما نسبت به تلویزیون رسا به سهم خودم بسیار ممنونم اما گرداندن این گونه رسانه ها علاوه بر نیروی انسانی داوطلب بالاخره به مقداری وجوهات هم نیاز دارد. این که نمی شود عده ای رسانه راه بیندازند و وقت و انرژی و پول خود مایه بگذارند و ما بنشینم تماشا کنیم و به به بگویم. بدون خجالت از شما “ناشناس” می پرسم به سهم خودتان تا کنون برای راه اندازی تلویزیون رسا یا جرس یا همین کلمه چقدر مایه گذاشته اید. بالاخره اینجور کار باید باکمک مادی و معنوی ما علاقمندان روی پای خود بیایستد وگرنه اگر درکناری بایستیم و بگویم لنگش کن که نمی شود. ببخشید ها فضولی کردم اما دلم واقعا سوخته است.

  5. محمد امین گفت:

    آقای وزیر اطلاعات :خبرگزاری فارس دروغها وتهمتهای زیادی در خصوص مخالفین سیاسی اش منتشر کرد که هیچ نبود با وی برخورد نماید واین برخورد شما با فارس به خاطر حیثیتتان است والا شما فکر نکنم اهل برخورد با هم جناحی های خود بودید.

  6. یامین گفت:

    ای کاش حاکمیت کمی به برخورد با دروغ پردازیهای رسانه های تریبون دار می پرداخت واین قدر جناح منتقد را به باد تهمت نمی گرفتند

  7. ناشناس گفت:

    اگر محا کمه ای و داد گاهی راستین در کشور بود اول تکلیف این رهبر را که کشور را نابود کرد و از روی لجبازی و خود شیفتگی اصلا ح طلبان را کشت و سر کوب کرد و قا نون اساسی را زیر پا گذاشت وده سال عوام فریفت و ملیارد ها خسارت از بالای انرژی هسته ای حتی بیشتر از جنگ بر روی دست مردم گذاشت و امروز کشور ما عقب افتاده و توسعه نیا فتگی با این همه درامد نفت در همه جا بخصوص در روستا ها و حاشیه شهر های بزرگ و کوچک هر انسان اگاه را می ازارد و دل انسان را به درد می اورد و اخر هم مخا لفان را میکروب خواند باید محکمه شود