سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » انتقال دوتن از بازداشت شدگان روز جهانی زبان مادری به زندان مرکزی تبریز...

انتقال دوتن از بازداشت شدگان روز جهانی زبان مادری به زندان مرکزی تبریز

چکیده :سالار طوری و وحید حبیب چشمه که در دوم اسفند ماه سال گذشته، روز جهانی زبان مادری، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند پس از تحمل بیست و دو روز انفرادی و بازجویی به زندان مرکزی تبریز منتقل شده اند....


پس از بیست و دو روز بازجویی سالار طوری و وحید حبیب چشمه به زندان عمومی تبریز منتقل شده اند.

به گزارش کلمه، سالار طوری و وحید حبیب چشمه که در دوم اسفند ماه سال گذشته، روز جهانی زبان مادری، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند پس از تحمل بیست و دو روز انفرادی و بازجویی به زندان مرکزی تبریز منتقل شده اند.

این دو تن در دوم اسفند ماه بعد از خروج شان از منزل و هنگامی که قصد داشتند که به محل کار خود مراجعه کنند، پس از ضرب و شتم توسط نیروهای امنیتی تبریز دستگیر و روانه بازداشتگاه شده بودند. و پس از بازداشت شان نیز مامورین امنیتی با مراجعه به محل کار این دو تن تمامی وسائل شخصی از جمله کامپیوتر های شان را ضبط کرده اند.

بر اساس این گزارش، سالار طوری و وحید حبیب چشمه طی تماس تلفنی کوتاهی که با خانواده های خود داشته اند از شرایط سخت بازجویی که با ضرب و شتم همراه بوده است خبر داده اند.

همچنین جعفر افشارنیا که وکالت پرونده این دو تن را در اختیار دارد اظهار داشته است که علی رغم اینکه هیچ دلیل و استدلالی مبنی بر متهم بودن در پرونده آنها وجود ندارد موکلینش همچنان در بازداشت موقت به سر می برند و هیچکدام از آنها هنوز تفهیم اتهام نیز نشده اند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.