سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » همدستی چندباره کیهان و منافقین در دروغ‌پردازی علیه جنبش سبز...
» توپخانه دروغپردازی؛ پاس منافقین آبشار شریعتمداری

همدستی چندباره کیهان و منافقین در دروغ‌پردازی علیه جنبش سبز

چکیده :وقتی کیهان شریعتمداری سایت منافقین را مورد اعتماد خود می‌داند و برای تخریب سبزها از ‍ آن به عنوان منبع خبر استفاده می کند معنایی جز این نمی‌تواند داشته باشد که از نگاه کیهانیان، نه تنها حقیقت و صداقت مهم نیست، بلکه خیانت هم معنای خود را از دست داده است. برای همین است که متحدان صدام حسین در جنگ علیه ایران، منبع مورد اعتماد کیهان می‌شوند تا منتقدان صادق و دلسوز حاکمیت آماج تخریب‌های جفاکارانه قرار گیرند....


روزنامه کیهان روز گذشته برای چندمین بار به همصدایی با دروغ‌پراکنی‌های فرقه رجوی علیه جنبش سبز پرداخت و با انتشار یک خبر سراسر کذب به نقل از یکی از سایتهای وابسته به مجاهدین خلق، نشان داد که یک همصدایی آشکار و همدستی پنهانی بین  مخالفان داخلی و خارجی مردم وجود دارد.

در خبر روزنامه شریعتمداری و سایت  نزدیک به مسعود رجوی ادعا شده که اردشیر امیر ارجمند، مشاور میرحسین موسوی، با برخی مقامات آمریکایی ملاقات‌های پنهانی داشته است. سایت فرعی نزدیک به منافقین، در این خبر کذب نوشته «در این دیدار ها !!، امیرارجمند خود را بعنوان سخنگوی جنبش سبز مردم ایران معرفی کرده و ضمن مخالفت با تحریم، از حرکت اصلاح طلبانه در چهارچوب نظام دفاع نموده است.»

روزنامه کیهان هم دروغ‌پردازی منافقین را به نحو مطلوب خود تغییر داده و به این منظور، بخش دوم عبارت بالا را که  سایت نزدیک به مجاهدین خلق وبه عنوان کنایه  آورده بود یعنی مخالفت جنبش سبز با تحریم خارجی و نیز تاکید اصلاح طلبان بر حرکت در چارچوب قانون، در کیهان حذف کرده و به جای آن، برای آنکه در دروغ‌پردازی از سایت منافقین هم جلو زده باشد، آورده است: «بخش قابل توجهی از دولتمردان آمریکا، جنبش سبز با تعبیر اصلاح طلبانه را پایان یافته تلقی می کنند و از این رو، امیرارجمند و دیگر رهبران خیالی سبز را بی اعتبار و بدون پشتوانه سیاسی و اجتماعی می دانند.»

در  چند سال اخیر رسانه های وابسته به  منافقین و نیز رسانه های وابسته به ارگان خشونت و استبداد در کشور همواره  دروغ پردازی های یکدیگر علیه جنبش سبز و شخصیت های آن را  بازتاب داده اند.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که از اولین ماههای پس از پیروزی سید محمد خاتمی در انتخابات سال ۷۶، ائتلافی غیررسمی اما مشهود بین دو جریان شکل گرفت: اپوزیسیون خشونت‌طلب و فرقه‌ای که نماد آن مسعود رجوی است، و جریانات خشونت‌طلب و متحجر که حسین شریعتمداری یکی از  سربازان آن است.

این ائتلاف سیاسی شگفت و شگرف، که در دوره‌ی اصلاحات تلاش خود را بر حوزه‌هایی همچون تخریب شخصیت های انقلاب  و تاکید بر اصلاح ناپذیری نظام جمهوری اسلامی و لزوم سرنگونی آن متمرکر کرده بود، اکنون و در دوره‌ی حاکمیت شبه کودتایی نیز توان تخریب‌گری سیاسی، مدنیت‌ستیزی رفتاری و ایجاد جریان موازی را که از شاخصه‌های عملکردی مجاهدین خلق در دو دهه‌ی اخیر بوده است، در خدمت حاکمیت اقتدارگرا قرار داده و در نتیجه نه تنها هرجا حاکمیت نیاز به بهانه‌ای برای سرکوب داشته از این طریق کسب کرده، بلکه در مواردی به ریل‌گذاری برای مسیر حرکت سیاسی- رسانه‌ای حکومت نیز پرداخته است.

وقتی کیهان شریعتمداری سایت منافقین را مورد اعتماد خود می‌داند و برای تخریب سبزها  از ‍ آن به  عنوان منبع خبر  استفاده می کند معنایی جز این نمی‌تواند داشته باشد که از نگاه کیهانیان، نه تنها حقیقت و صداقت مهم نیست، بلکه خیانت هم معنای خود را از دست داده است. برای همین است که متحدان صدام حسین در جنگ علیه ایران، منبع مورد اعتماد کیهان می‌شوند تا منتقدان صادق و دلسوز حاکمیت آماج تخریب‌های جفاکارانه قرار گیرند.

این در حالی است که  در بیانیه‌های میرحسین، یادداشت‌ها و تحلیل‌های رسانه های سبز و  نیز مصاحبه‌های متعدد اردشیر امیر ارجمند مخالفت جنبش سبز با تحریم و نیز تاکید سبزها بر استقلال و نفی همزمان سلطه‌ی خارجی و داخلی، حقیقتی است که بسیاری بیشتر از یک بار و دو بار در مواضع مطرح شده از سوی میرحسین و کروبی و نزدیکان و منتسبان آنها اعلام شده است. همچنین بارها تاکید شده است که هیچ مذاکره ای  از سوی مردم  و جنبش سبز خارج از منظر و  دید مردم  با هیچ فرد و گروهی صورت نخواهد گرفت.

به گزارش کلمه در ماههای  اخیر اردشیر امیر ارجمند با توجه به اینکه از معدود یاران میرحسین است که با توجه به حضور در خارج از کشور و مسئولیتی که میرحسین موسوی برای کمک به آگاهی بخشی جنبش سبز  به  این استاد دانشگاه سپرده است ، از امکان اظهارنظر آزادتر و فضای مساعدتری برای سخن گفتن با مردم برخوردار است و به  همین سبب به  شدت مورد هجمه عوامل رسانه‌ای صاحبان قدرت مطلقه در ایران و  دشمنان مردم در خارج از کشور قرار گرفته است.

جالب اینجاست که دکتر امیر ارجمند، تا پیش از اینکه همراه موسوی در راه سبز امید شود، نه فقط به اتهامات اخیر متهم نمی‌شد، بلکه حتی روزنامه ارگان دولت احمدی‌نژاد هم به تجلیل از شخصیت علمی و دانشگاهی او پرداخته بود. مطالعه‌ی این گزارش کافی است تا نشان دهد که بهای مخالفت با دیکتاتوری در این دیار تا چه حد سنگین است و چگونه افراد در دوران حکومت قدرت‌طلبان مردم‌ستیز، به صرف انتقاد و مخالفت، از چنان جایگاه بالایی به آماج اینچنین حملاتی جابه‌جا می‌شوند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲۳ پاسخ به “همدستی چندباره کیهان و منافقین در دروغ‌پردازی علیه جنبش سبز”

  1. ناشناس گفت:

    پیوند شان مبارک !!!!!!!!!!

  2. ناشناس گفت:

    چیز عجیبی نیست!چون ماهیت هر دو گروه یکسان است برای همین مدام دل می دهند و قلوه می گیرند!

  3. جنبش سبز مشهد گفت:

    حسین بازجو
    مسعود خان
    پیوندتان مبارک!!!!!!!!!!!!
    به پای هم پیر شین
    فقط من نمیدونم ثمره این پیوند میمون چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. قلم فرانسه گفت:

    من به یک نتیجه اخلاقی رسیدم ! اراجیف شریعتمداری ارزش یک نظر نگاه کردن هم ندارد .

    چند روز پیش سید محمد خاتمی را سهامدار بانک سامان قلمداد کرد و دیروز ! عینا از آفتاب نقل می شود !

    آفتاب:” روزنامه کیهان نوشت: … تاکید می‌کنیم آن بخش از خبر ویژه کیهان که در آن به سهامدار بودن آقای سیدمحمد خاتمی در بانک سامان اشاره شده بود اشتباه بوده و از این روی خطای یاد شده را قابل پوزش می‌دانیم.”

    می توان فارسی را پاس داشت ! نگوئید شعبان بی مخ , بگوئید حسین شریعتمداری ! عکسش هم صادق است . قلم فرانسه

  5. جنبش سبز مشهد گفت:

    سلام دوستان
    واسه این که این کذاب شریعتمدار(که به قول مهاجرانی فکر میکنه داره دور مدار شریعت میچرخه)
    رو بهتر بشناسید
    بهتون توصیه میکنم کتاب الکترونیکی “دروغ های کیهان” رو مطالعه کنید

  6. محمد مصدق گفت:

    شباهت عجیبی دارند …. و مجاهدین خلق و اسرائیل

  7. ناشناس گفت:

    مناشه امیر و شریتمداری کیهان دو روی یک سکه زنگ زده ولی با یک سیاست و قلم که بیشتر مواقع مسیرشان یکی میشود …

  8. ترانه سبز گفت:

    هر دوتاشون رو باید به یه گاری بست.

  9. سبز سبز گفت:

    با سلام
    همه می توانند ببینند در خبری که اخیراً روزنامه منفور کیهان علیه آقای عزیز و دوست داشتنی خاتمی مبنی براینکه ایشان در سهام بانک ساسان شریک هستند و بعد از ساعاتی بعد آن را تکذیب نمودند میتوان بی شرمی را به وضوح کامل دید جزء بی شرمی و ننگ چیزی دیگر نمی تواند باشد.
    چون فقط یکنفر که حیوان نیست ولی خصلت حیوانات را دارا می باشد میتواند این طور به راحتی به هم نوع خود تهمت و افترا زند و بعد به راحتی تکذیب کند.
    بعد هم نفری که ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان پول این ملت را برده به راحتی زندگی کند و آقای کیهان و حتی رهبری این مملکت جلو انتقادها نیز بگیرند و بگویند که به خاطر نظام چیزی نگویید انگار نظام ما را فقط دزدان تشکیل داده شاید که به راستی چنین باشد که باید در امنیت کامل بسر برند و موسویها و …. باید در سیاه چاله ها و یا در حبس بسر برند.

    خدایا می گوین که هستی و نظاره گر رفتار و کردار مایی پس خودی نشان بده که داریم فراموشت میکنیم
    بار الها خودی نشان بده که این ناکسان و نا اهلان آبروی اشرف مخلوقاتی که بخاطر افریدن آنها به خود بالیدی لگد مال کردند
    خدا جون من یکی که دیگر صبر ندارم و دلتنگم و دلتنگی من از این باب است که تا کی باید به نام دین ضربه به ریشه دین زده شود بنامهای مختلف

  10. ناشناس گفت:

    تا قبل از کودتای درون گروهی مجاهدین.سالم بودنند با پیروزی رجوی در کودتای درون گروهی که ا خرین نفر.مرحوم خیابانی بود که توسط دارو دسته حسین شریعتمداری.گشته شد . و بعد از ان رجوی با خیال راحت اعلام جنگ داد .که همین بهترین خدمت به جناح راست ویا همان امریکا بود که بهترین فرزندان صادق وانقلابی گشته شدنند .چون استاد رجوی و شریعتمداری .یکی بود.بیخود نیست که میگویند خائن و جاسوس هستند

  11. میکروب پرسشگر گفت:

    هر دو گروه همدست دشمنان این ملت هستند.

  12. هوادار سابق سازمان مجاهدین گفت:

    وجه اشتراک سازمان مجا هدین و اصول گرایان خشونت و تهمت و افترا و بزرگ نما ئی و استبداد است .شریعت مداری هم در همان مکتب سخن گوی رهبر با بصیرت است

  13. توتم سبز گفت:

    سایت محترم کلمه
    با سلام و احترام خواهشمند است خبر ذیل را که از سایت RFI فرانسه عینآ نقل می شود جهت آگاهی مردم شریف ایران در صورت امکان درج کنید.
    با تشکر

    مقاله ویژه –
    این مقاله در این تاریخ منتشر شده سه شنبه ۰۴ اکتبر ۲۰۱۱ – آخرین تغییرات در این تاریخ انجام شده است. سه شنبه ۰۴ اکتبر ۲۰۱۱

    روسیه برای مقابله با ایران در آبهای خزر آماده میشود
    چاه های نفت در دریای خزر
    چاه های نفت در دریای خزر
    نوشتۀ رضا تقی زاده

    پاره ای از ناظران معتقدند که ایران، پس از مشاهده تجربۀ لیبی، دیگر مایل به مذاکره جدی پیرامون برنامه اتمی خود نیست و اهداف نظامی اتمی خود را رها نخواهد کرد. به همین دلیل، خطر برخورد نظامی با ایران بصورت جدی افزایش یافته است.

    بمنظور افزایش آمادگی در مقابل احتمال هجوم نظامی تلافی جویانه ایران علیه میدانهای نفتی متعلق به شرکتهای آمریکایی در سواحل شرقی دریای خزر، کشورهای روسیه، قزاقستان، تاجیکستان و قرقیزستان، در فاصله ۹ تا ۲۶ سپتامبر گذشته، به انجام یک مانور نظامی مشترک مبادرت نمودند. مسئولان نظامی و سیاسی ایران در قبال برگزاری مانور یاد شده و هدفهای آن، تاکنون سیاست سکوت را اختیار کرده اند.

    در مانور نظامی مزبور که “مرکز-۲۰۱۱” نامیده شده، و در نوع خود بزرگترین رزمایش از زمان انجام مانور سال ۲۰۰۲ روسیه در آبهای خزر محسوب میشود، ۱۲۰۰۰ تن از نیروهای نظامی روسیه شرکت داشتند.

    در جریان انجام مانور، ابتدا حمله نظامی آمریکا علیه تاسیسات اتمی ایران، سپس حمله تلافی جویانه ایران در بخشهای شرقی خزر، علیه میدانهای نفتی منطقه، باز سازی گردید و در مرحله بعد نحوه مقابله با این هجوم فرضی تمرین شد .

    بر اساس گزارشهای انتشار یافته پیرامون مانور نظامی موسوم به “مرکز-۱۱” ، واحد های اطلاعات جاسوسی روسیه، موضوع حمله تلافی جویانه ایران در آبهای خزر را کشف و متعاقباً، “واحد های مشترک واکنش سریع” و نیروهای عملیات ویژه آسیای مرکزی برای خنثی ساختن تهدید یاد شده در دو مرحله وارد عمل شدند.

    مانور پیشین

    در روز اول ماه اوت سال ۲۰۰۲ و در واکنش به پرواز هواپیماهای جت ایران در ماه ژوئن سال ۲۰۰۰ بر فراز یک کشتی اکتشافی شرکت نفت بی پی در آبهای مورد ادعای ایران و آذربایجان، ۱۰۰ هزار تن از نیرو های نظامی روسیه بمدت دو هفته مانور بزرگی را در آبهای خزر برگزار کردند.

    اگر چه عکس العمل روسیه به این اقدام با تاخیر صورت گرفت، ولی، بنا به درخواست جمهوری آذربایجان، جت های جنگنده ترکیه (عضو ناتو) بدون فوت وقت در داخل آن جمهوری به پرواز درآمدند.

    در رزمایش گذشته روسیه در آبهای خزر که بزرگترین عملیات از این نوع پس از فروپاشی اتحاد شوروی محسوب میشد، ۶۰ ناو، ناوچه و کشتی کوچک و ۳۰ فروند هواپیمای نظامی شرکت داشتند.

    کشور قزاقستان نیز بلافاصله پس از اتمام مانور روسیه، از روز ۱۵ تا ۲۵ اوت همان سال (۲۰۰۲) رزمایش “دریای صلح” را در منطقه “منگوستاو” واقع در آبهای خزر برگزار کرد.

    در رزمایش سال ۲۰۰۲ روسیه که بعد از برگزاری اجلاس سران خزر در پایتخت ترکمنستان انجام شد، واحد های دریایی قزاقستان و آذربایجان شرکت داشتند.

    توان دریایی ایران در خزر

    ایران نیز داوطلب شده بود که چهار ناو مستقر در خلیج فارس را در این رزمایش شرکت دهد اما روسیه با این پیشنهاد مخالفت کرد. ایران در گذشته یک ناو کوچک و فرسوده به نام “شاهرخ” را در آبهای خزر در اختیار داشت که فاقد قابلیت نظامی بود و از آن بمنظور آموزش کادر نیروی دریایی استفاده بعمل میامد.

    در عین حال نیروی دریایی سپاه پاسداران در آبهای خزر دارای قایقهای کوچک و پر سرعت است که از آنها بمنظور گشت زنی استفاده میشود. برروی تعدادی از این قایقها موشکهای سطح به سطح و مسلسل های نیمه سنگین نصب شده است.

    آمریکا مایل است که از راه ایجاد پایگاههای نظامی در سواحل آذربایجان و قزاقستان، حضور نظامی خود را در آبهای خزر تثبیت کند.

    متقابلا روسیه نیز بمنظور ایجاد اطمینان خاطر نزد کشور های ساحلی و اثبات داشتن قابلیت کامل دفاع از آنها، و بی نیازی به حضور نظامی آمریکا در خزر، طی سالهای اخیر نیرو های خود را در آبهای خزر تقویت نموده است.

    در ماه آوریل سال ۲۰۰۳ روسیه و ۵ کشور قرقیزستان، تاجیکستان، ارمنستان و بلاروس پیمان امنیت جمعی ۱۰ ساله خود را به یک پیمان دفاعی منطقه‌ای تمام عیار تبدیل نمودند.

    سیاست روسیه در خزر متوجه همکاری دفاعی با سه کشور ساحلی قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان، و حفظ مناسبات کاری با ایران است. روسیه مایل است تا حد ممکن ناتو را از آبهای خزر دور نگاه دارد.

    ترکمنستان به دلیل داشتن مرز زمینی با ایران و دوری از روسیه، تاکنون از داخل شدن جدی در ترتیبات امنیتی با روسیه پرهیز کرده است.

    مانور اخیر

    بر خلاف مانور سال ۲۰۰۲ روسیه که در آن مقابله با تهدید ایران مورد اشاره مستقیم قرار نگرفته بود، طی مانور اخیر مقابله با خطر هجوم نظامی ایران بصورت آشکار مطرح شد.

    در اولین مرحله از مانور ماه جاری، ابتدا حمله از جنوب خزر (واحد های نیروی دریایی سپاه) آغاز و در مرحله بعد حدود ۷۰ هواپیمای جنگی اف-۴ و اف ۵ (ایران ) در این عملیات تهاجمی شرکت میکنند.

    تصور شرکت دادن ۷۰ فروند از هواپیماهای نظامی ایران در تدارک حمله به بخش شرقی خزر، با توجه به توان محدود نیروی هوایی ایران، تا حدود زیادی غیر عملی بنظر میرسد، و تنها توجیه ممکن را میتوان به اصل “غافلگیری” در یک هجوم غیر قابل انتظار نسبت داد.

    منطقه عملیات مانور اخیر دقیقا همان منطقه مانور سال ۲۰۰۲ روسیه و قزاقستان، یعنی چاههای نفت واقع در “منگوستاو” در آبهای ساحلی قزاقستان است که توسط شرکت آمریکایی اکسان موبایل عملیات اکتشاف و استخراج نفت در آن صورت میگیرد.
    با وجود بی اعتنایی ظاهری ایران به برگزاری مانور یاد شده، روسیه به هیچ وجه اهمیت انجام رزمایش “مرکز-۲۰۱۱” را پنهان نساخت.

    رهبری مانور یاد شده را نیکلایی ماکاروف رییس ستاد مشترک نیرو های مسلح روسیه بر عهده داشت و دیمیتری مدودف رییس جمهور روسیه نیز در ۲۶ سپتامبر و روز پایان عملیات، منطقه برگزاری مانور و واحد های شرکت کننده در آن را مورد بازدید قرار داد.

    واکنش متفاوت ایران

    اگرچه ایران موضوع برگزاری این مانور را توسط روسیه به هیچ وجه مورد اشاره مستقیم قرار نداد، اما حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی بعد از پایان مانور روسیه در آبهای خزر، از آمادگی ایران برای حضور در اقیانوس اطلس و نزدیک شدن کشتی های جنگی آن کشور به مرزهای آبی آمریکا خبر داد! برخورد مقامات آمریکایی با این اظهارات سیاری نیز “جدی ” نبود.

    همزمان با این تحولات، جرارد آراد سفیر فرانسه در سازمان ملل که در تمامی گفتگو های ۱+۵ با ایران شرکت داشته، اعلام خطر کرد که در صورت ادامه برنامه های اتمی ایران بسوی اهداف غیر نظامی، خطر برخورد نظامی با آن بسیار جدی خواهد بود. او همچنین تاکید کرد : “پاره ای کشورها قرار گرفتن ایران در آستانۀ تبدیل شدن به یک نیروی نظامی اتمی را تحمل نخواهند کرد.”

    طی اظهار نظر دیگری در این رابطه، پیتر هیوز، سفیر سابق بریتانیا در کره شمالی، طی توقف در کره جنوبی اظهار داشت: “شاید چنانچه قذافی برنامه اتمی خود را واگذار نکرده بود، مورد حمله ناتو قرار نمیگرفت.”

    با توجه به این جمع بندی، پاره ای از ناظران معتقد اند که ایران بخصوص پس از مشاهده تجربه قذافی در لیبی، آماده مذاکره جدی پیرامون برنامه اتمی خود نیست، و اهداف نظامی آنرا به هیچ وجه رها نخواهد کرد. از این لحاظ، خطر برخورد نظامی با ایران بصورت جدی افزایش یافته است.

    روسیه نیز به عنوان یک کشور صاحب منافع جدی در مجاورت با ایران، به سهم خود و از راه برگزاری یک مانور نظامی بزرگ در آبهای خزر، مصمم به بهبود سطح آمادگی برای برخورد با شرایط غیر قابل پیشبینی ناشی از یک رویارویی نظامی در منطقه شده است.

  14. پیمان گفت:

    با درود
    دوستان سایت کلمه از توهین‌های رایج این حکومت لطفا دوری بفرمایند. اسم رسمی این گروه مجاهدین خلق است که متاسفانه به انحراف رفت و چیزی شد که نباید می‌شد. اما واژه منافق بیشتر برازنده کسانی است که به ملت ایران در باغ سبز نشان دادند و گفتند نفت را سر سفره می‌اورند با مفسدان می‌جنگند و همه دزدان را تارومار می کنند و به مردم آزادی اجتماعی می‌دهند و عکس آنرا کامل انجام دادند.

  15. ایرانی گفت:

    سلام دوستان.مدتی است که مورد بی مهری عزیزان سایت کلمه قرار دارم ونظراتم چاپ نمیشود.ولی بهر حال من نظراتم را میگویم خواه چاپ شود خواه نه.>>؟؟دوستان لطفا در اینگونه مسال احساساتی نشوید .البته همه ما از دوستداران جنبش همیشه سبز ایران هستیم اما دلیل نمیشود که چشمانمان را روی واقعیتها ببندیم .در همین نوشته بالا یک جمله خود نمایی میکند که باید بیشتر دقت شود.توجه بفرمایید: «در این دیدار ها !!، امیرارجمند خود را بعنوان سخنگوی جنبش سبز مردم ایران معرفی کرده و ضمن مخالفت با تحریم، از حرکت اصلاح طلبانه در چهارچوب نظام دفاع نموده است.»…خب اینکه خبر راست یا دروغ است بماند اما اینکه امیر ارجمند بارها در بیانیه ها ومصاحبه هایش از غرب خواسته تا ایران را تحریم نکنند یک واقعیت است .البته به این بهانه که فشار بالای مردم ایران است واله وبله و…اما واقیت چیز دیگری است .ایشان هم برای حفظ همین نظام سر ودست میشکنند و دلسوز آنند.آقایان بخدا این وسط ما باختیم .همه چیز را باختیم .تنها وتنها با حرکت خومان خواهیم توانست جلوی این دلقک بازیها را بگیریم .لازم نیست خودمان را به کشتن بدهیم .همین قبوض آب وبرق وگازوتلفن واقساط بانکی را ندهیم کمر دولت راشکسته ایم .اما اگر همین گونه پیش برویم بارها گفته ام منتظر یک کره شمالی دیگر باشید.آنوقت ما مصداق بارز همین مثل معروفیم که :خلایق هرچه لایق

  16. بیزار از دروغ گفت:

    به یاد یکی از شعارهای مردم که ۲ سال قبل در چنین روزهائی در مترو تهران سر داده شد افتادم “بسیجی ، اسرائیل پیوندتان مبارک”

  17. ناشناس گفت:

    از دوستانی که مقایسه کردند حاج حسین آقای مارو با صهیونیستها خیلی بی انصافند اونا حداقل به یه چیزایی معتقدند مثل غصب.قتل و غارت
    این برادر ما به هیچ چیز اعتقاد نداره حتی من شنیدم که خدا رو هم قبول ندارند اگه داشتند این همه تهمت و دروغ وافترا به مومنان و صالحان راه خدا نمیزدند

  18. هر ایرانی، یک رسانه سبز گفت:

    سازمان مجاهدین اصولا گروه نفوذی همین طیف در دل کشورهای دیگر است. این سازمان؛ هر جا مدیران ارشد به ترور نیاز داشتند، آن را و هر جا به همراهی با بیداران ایرانی می‌توان آنها را تر دامن فرض کرد؛ باز هم .. آخر بین اسرائیل، کیهان و مجاهدین خلق، چه دشمنی وجود دارد؟ آنها متحدانه نفت ایران را به چپاول برده و مردم را فریب می‌دهند. چون نبرد کماندویی، حواس مردم به سویی پرت می‌شود و آنجا که می‌خواهند؛ آن کار دیگر می‌کنند.
    به قول شهید مطهری: {کیهان و اسرائیل} مانند دو تیغه قیچی عمل می‌کنند. حرکتی در ظاهر متضاد و هدفی کاملا مشترک.

  19. حسین گفت:

    آفرین به این موضع گیری شما، جنبش مردمی سبز هیچ گونه ارتباطی با منافقین ندارد به دلیل اینکه رهبران جنبش و حامیان آنها از نزدیکان و یاران بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) هستند و روش و منش آن بزرگوار را سر لوحه کارشان قرار داده اند. یا حق

  20. امیر گفت:

    من بعنوان یک بسیجی ورزمنده واقعا از خدا می خواهم خدا ریشه ی این برادر حسین (بازجو) رو قطع کنه که برای موندن سر کار چکار که نمی کنه و چه خزعبلاتی که نمی گه . البته دعام نمی گیره چون نماینده ولی فقیه.

  21. اکبر مظفری گفت:

    نه مهملات شریعتمداری ونه خزعبلات رجوی ارزش انعکاس رسانه ای ندارند. تیراژ روزی نامه شریعتمداری به حدود ۵۰۰۰۰ در روز رسیده که آنهم به زور مدیران دولتی و پایگاه بسیج در ادارات و شرکتهای دولتی مسافری هوایی است. رجوی هم که در انظار ایرانیان کاملا بی اعتبار گشته است. بی جهت به این دو بها ندهید.

  22. روبی گفت:

    به خبری که همکنون به دست من رسید توجه فرمایید…
    طبق آمار حاصل شده از شاهدان عینی و مردمی و گزارشات بدست آمده از سازمان های بین المللی هوادار محیط زیست،
    روزنامه کیهان خود کفاترین و بی ضرر ترین نشریه موجود در جهان است چراکه ۹۹.۹% از روزنامه های منتشر شده این نشریه شب هنگام از دکه های روزنامه فروشی جمع شده و دوباره در چرخه بازیافت قرار می گیرد ؛لذا از لحاظ هدر ندادن منابع طبیعی در رتبه اول جهان قرار می گیرد (چون هیچ عقل سالمی چرندیات اون به اصطلاح یارو م.ش که نمی خوام اسمشو ببرم رو نمی تونه تحمل کنه چه برسه بابتش پولم بده).

  23. ناشناس گفت:

    من خوندم اون کتاب رو و تا قبل اون فکر میکردم کیهان دروغ میگه اما بعدش فهمیدم که چقدر راستگوهه و دست ضد انقلاب هارو چه خوب رو میکنهههههههههههه