سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » امیر ارجمند: خبرسازی ها در مورد حال آقای موسوی نگران کننده است...

امیر ارجمند: خبرسازی ها در مورد حال آقای موسوی نگران کننده است

چکیده :اردشیر امیرارجمند مشاور میرحسین موسوی می گوید مشخص نبودن مرجعی که رهبران مخالفت دولت را حصر نگه داشته، باعث نگرانی درباره نیت حکومت درباره تدارک برنامه تازه ای برای این دو می...


آقای امیرارجمند گفته است که میرحسین موسوی در زمان آزادی در سلامت کامل بود و به دلیل زندگی سالم و ساده حتی به بیمارهای شایعی که افراد ممکن است در چنین سن و سالی به آن مبتلا باشند، دچار نبوده است.

اردشیر امیرارجمند، مشاور ارشد آقای موسوی در گفت و گو با بی بی سی فارسی گزارش های مربوط به وخاومت حال آقای موسوی را رد کرده و گفته است که نزدیکان او از نیت این گونه خبرسازی ها نگران اند.

اردشیر امیرارجمند گفته که میرحسین موسوی در زمان آزادی در سلامت کامل بود و به دلیل زندگی سالم و ساده حتی به بیمارهای شایعی که افراد ممکن است در چنین سن و سالی به آن مبتلا باشند، دچار نبوده است.

مشاور ارشد آقای موسوی می گوید که مسئولیت هرگونه اتفاقی برای این رهبر مخالف دولت که در بازداشت خانگی است، متوجه حکومت ایران است.

او از حکومت ایران خواسته برای جلوگیری از انتشار شایعات و رفع نگرانی ها درباره وضعیت میرحسین موسوی و مهدی کروبی بولتن رسمی سلامت آنها به طور رسمی و منظم منتشر کند و در اختیار افکار عمومی قرار دهد.

اردشیر امیرارجمند مشاور میرحسین موسوی می گوید مشخص نبودن مرجعی که رهبران مخالفت دولت را حصر نگه داشته، باعث نگرانی درباره نیت حکومت درباره تدارک برنامه تازه ای برای این دو می شود.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۱۶ پاسخ به “امیر ارجمند: خبرسازی ها در مورد حال آقای موسوی نگران کننده است”

  1. dd گفت:

    به نظر من, اینکه ابتدا حکومت برای تعیین بازرس حقوق بشر شرط نعیین کرد و بعد اجازه ورود نداد, این بود که شاید دیدار از موسوی و کروبی می توانست یکی از اهداف احمد شهید باشد.

  2. لطفاًبا حوصله بخوانید-- سبزعملگرا گفت:

    جناب آقای اردشیر امیر ارجمند با سلام با نظر جنابعالی موافقم که نباید کار عجولانه ای کرد اما این به این معنی نیست که نباید هیچ کاری کرد ومنفعل بود رهبری جنبش از لحاظ تئوری واخلاق مداری در سطح بالاییست اما از لحاظ برنامه های اجرایی وبرنامه ریزی در عمل موفق نبوده چرا که نتوانسته فشار روانی به رِِژِیم وارد کند وجو روانی را به دست بگیرد واین موجب ریزش تدریجی نیروهای فعال از لحاظ روانی وایجاد یک جو بی تفاوتی در جوانان جنبش میگردد بر عکس طرف مقابل از هر تاکتیکی که بتواند فشار روانی ایجاد کند بهره برده وحتی برای خالی کردن مکرر انرژی فیزیکی مردم به طور بی سابقه ای برنامه پیاده روی خانوادگی با تبلیغات وجوایز انچنانی در تمامی شهرستانها برگذار میکند کاری که به ذهن شاه هم نرسید اما آیا ما از تمامی ابزارها استفاده کرده ایم واز تمامی استعدادهایمان بهره برده ایم ؟درست است که رژیم تاکتیکهای غیر اخلاقی دارد که ما اینگونه نیستیم کارکنان دولت را به زور در ۹دی به خیابانها میکشاند آنگاه در رسانه های سپاه از صدا وسیما انتقاد میکند که در به تصویر کشاندن عظمت این حماسه موفق نبوده !!شرم وحیا مانع از این میشود که در سایت بخشی به آرشیو وگنجنینه اعلامیه ها وکاریکاتورها گذاشته شود ولی آیا نمیشود با یک خلاقیت در اینگونه موارد جوانان را به سایت دیگری (ویا حتی قسمتی از همین سایت)به نام کلمه نوجوان ارجاع داد وآنرا آثار هنری نوجوانان جنبش نامید وآثار نوجوانان را به تصویر کشید بنده با فراخوان راهپیمایی وحتی الله اکبر بر پشت بام در شرایط فعلی مخالفم زیرا به دلیل جو خفقان قابل اجرا در تمامی نقاط کشور نیست آنگونه که خود شاهد بوده اید ونتیجه آن نا امیدی بیشتر جوانان ویا ایجاد خطر میشوداما آیا نمیشود فراخوان شعار نویسی بر اسکناس همراه با آموزش ریز کارهای آن با جملات مسالمت آمیز استفاده کرد (برای آزادی سید میر حسین صلوات)(مگر گناه میر حسین چه بود؟)[ ویا اعلامیه های کوچک تیتر وار که درسایت طراحی وجوانان چاپ وتوزیع کنند]واز جوانان مرتبط با اینترنت خواسته شود تا خبر ونحوه عمل آنرا به شکل حضوری چهره به چهره (face to face) به دیگر عزیزان آشنا بدهند که موجب تقویت روحیه در این جبهه وایجاد فشار روانی در جبهه مخالف شود نیروی انسانی ما بی نظیر است اما بی برنامه ——ودر آخر بدانید که به زودی بعد از جمع آوری انتن ها قطعاً نوبت به قطع اینترنت می رسد یا حد اقل سرعت آن آنچنان کم میشود که هیچ کارایی ندارد وارتباط ما با شما قطع خواهد شد آنگاه حسرت استفاده از فضای آزادی نسبی قبل از انتخابات جهت آگاهی مردم در این فرصت سوزی خواهیم خورد

  3. سبز عملگرا گفت:

    از ما پیشنهاد دادن از شما مدیریت نافرمانی مدنی

  4. سبز عملگرا گفت:

    باز هم می گویم آنکه میتواند کاری برای آزادی ایران بکند همین توده مردم هستند که حاکمیت آنهارا سرباز خود کرده وما از انجام کار فرهنگی در فضای غیر مجازی برای اینها نهایت کوتاهی را کردیم فکر میکنید اگر ۶۰ ملیون امضاء هم جمع شود اینها به روی خودشان می آورند؟ مگر اعتصاب ۱ ماهه طلا فروشان را به روی خودشان اوردند؟ مگر حضور حماسی پای صندوق رای را به خودشان آوردند ؟ اعلامیه عکس دار در سایز A5تیتر وار در سطح فهم عوام بدون عنوان مرجع صادر کننده (اکثریت عوام مخصوصاً شهرستانها ذهنیت منفی روی جنبش سبز دارند) وفرا خوان چاپ وتوزیع==================================================

  5. ناشناس گفت:

    آقای ارجمند ارتباط ما با شما دوطرفه نیست انسجام ما باید بیشتر از این باشد

  6. ناشناس گفت:

    با سلام اولاً این حرف من نیست حرف میر عزیز است که برآگاهی بخش خاموش جامعه ودور از اینترنت ها تاکید داشتند که عقلانی هم هست————- ثانیاً: مگر ما این کار را انجام داده ایم که بعد بگوییم آری انجام دادیم وبی نتیجه بود ؟!——–ثالثاً: حداقل نتیجه آن این است که هزینه حاکمیت را بالا میبرد ——–ودر اخر قبول کنیم در این جمع انسانهای زیادی هستند که نا آگاه هستند وآنقدر وجدان دارند که اگر حقایق برایشان واضح شود تغییر جبهه میدهند( مثل من بسیجی ) منتها ما ازچهار ابزار۱— زمان ۲—نیروهای مثلاً بیشمارمان ۳—آموزش این نیروها ۴— روش مناسب اعلامیه در سایزA5 استفاده نکرده ایم واین سهل انگاری کلمه مرا نا امید کرد که امیدوارم برطرف شود !

  7. رسا گفت:

    این حرف سبز عملگرا کاملا خیلی وقته اتفاق افتاده. آقای امیرارجمند خواهش می کنم برنامه عملی ارائه کنید.انگار شما هم که به خارج از کشور رفتین این شور جنبش سبز در شما از بین رفته است.

  8. محمد سبز گفت:

    تورو خدا یک کاری بکنیم دست روی دست نگذاریم تا رهبران جنبش از بین بروند و زندا نیان سیاسی در زندان یکی یکی مانند هدی صابر از پا در
    بیایند .و مردم در خود فرو روند و حرص بخورند .بیائید از تجربه انقلاب مشروطه وانقلاب ملی شدن صنعت نفت به رهبری مصدق و انقلاب ۵۷و جنبش سبز در سال ۸۸استفاده کنیم و متحد شویم دست از یاوه گوئ و تفرقه برداریم تا این متحجرین و واپسگرایان قدرت طلب را سر جایشان بنشانیم .ما توان ان را داریم .توده های نا راضی .نخبگان سیاسی دانشگاهیان روحانیون غیر دولتی و ایت الله هائی مانند دستغیب و… برای جنبش سبز ثروت خوبی است . قبل از انکه فرو بندد دست و پایت مرگ ….لا اقل که دست و پائی بزنیم .

  9. سبز سبز گفت:

    من الان همه اسکناسهایم را نوشتم خاهشا بنویسید

  10. ناشناس گفت:

    یا حسین میر حسین

  11. مانی افشار گفت:

    بلاخره متوجه نشدیم مهندس موسوی حالش خوبه یا در وضعیت بدی هستش!!!!!!!
    سایت کلمه که می نویسه میرحسین در سلامت کامل هستش! که معلوم نیست بر چه اساسی این حرف رو میزنه!!!!!
    حالا هم آقای ارجمند که اینگونه صحبت میکنند؟؟
    می گویید اگه اتفاقی برای موسوی و کروبی رخ بده، متوجه حکومت ایران است!!! ببخشید مردم بی غریت ما برای آزادی رهبران جنبش کاری نکردند، حالا متوجه حکومت است اگه اتفاقی براشون بیوفته!!!!!
    دقیقا متوجه ما مردم بی غریت هستش نه حکومت. حکومت کار خودش رو میکنه!! ما برای آزادی رهبران جنبش هیچ کاری نکردیم! فقط شعار دادیم!!!!

  12. وطن دوست گفت:

    با سبز عملگرا کاملا موافقم کمی خلاقیت بکار ببرید و از فرصتها نهایت استفاده را بکنید حتما

  13. مادر سبز گفت:

    من هم با سبز عملگرا موافقم برای همین هم منتظر کسی نمی مونم خودم شروع کردم و به دیگران هم توصیه می کنم هر شخص یک سبز عملگرا یک رسانه به امید فراگیر شدن این روش.

  14. SiNA گفت:

    سبزعملگرا !!!

  15. ناشناس گفت:

    به نظر من اول مهر تارخ خوبی برای راهپیمایی هست

  16. ناشناس گفت:

    دل ما از حصر میر حسین خون است