سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

محمد جواد مظفر به مرخصی آمد

چکیده :این نویسنده و فعال سیاسی در پی درگذشت مادر همسرش برای مراسم ختم وی به مرخصی چند روزه آمد. مظفر یکی از دوازده زندانی سیاسی است که در اعتراض به شهادت هاله سحابی و هدی صابر اعتصاب کرده اند....


با درخواست مرخصی چند روزه ی محمد جواد مظفر موافقت شد.

به گزارش خبرنگار کلمه، این نویسنده و فعال سیاسی در پی درگذشت مادر همسرش برای مراسم ختم وی به مرخصی چند روزه آمد.

مظفر یکی از دوازده زندانی سیاسی است که در اعتراض به شهادت هاله سحابی و هدی صابر اعتصاب کرده اند.

وی که در حوادث دی ماه ۱۳۸۸ دستگیر و شصت و دو روز در سلول انفرادی بند ۲۴۰ اوین زندانی بود، به یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.

بیستم فروردین محمدجواد مظفر نایب رئیس انجمن دفاع از حقوق زندانیان و عضو شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات برای گذراندن دوران محکومیت خود به زندان اوین بازگشت.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲ پاسخ به “محمد جواد مظفر به مرخصی آمد”

  1. مهدی گفت:

    شما فریادتان به هواست که گمنام ها را از یاد نبریم؟ پس چرا اسم کیارش کامرانی – ارسلان ابدی و رجبعلی (بابک) داشاب را ننوشتید؟ شما را به خدا بیایید خودمان به خودمان بد نکنیم…

  2. ناشناس گفت:

    جناب آقای مظفر سلام
    شما را از نزدیک می‌شناسم و به شما ارادت دارم. می‌دانم مبارزی شجاع هستید. ضمن عرض تسلیت امیدورام در این فرصت بتوانید همفکران ترس‌خورده‌ی خود را مجاب کنید که در دفاع از اعتصاب زندانیان سیاسی برنامه‌های متعدد و شتاب‌دهنده‌ای تدارک ببیند و چرخ جنبش سبز را به حرکت شتاب‌گیر بیاندازند و دست کم تا آزادی میرحسن و شیخ شجاع و سایر زنداینان سیاسی کار را ادامه دهند.

    بعد از جریان به اصطلاح انحرافی و شکست استبدادطلبان برای ایجاد انشعاب در این جریان، حقانیت جنبش سبز حتی در چشم استبداد طلبان هزار برابر شده است. چرا که جنبش سبز در ابتداء علیه دولت همین جریان انحرافی آغاز شد و استبداد طلبان بیش از هر زمان دیگری به خاطر حمایت از جریان انحرافی در موضع ضعیف هستند و اورباش و ارذال دیگر در وضعیت یکی دو سال پیش نیستند.

    اکنون چرایی دستگیری فعالان جبش سبز و در حصر بودن میرحسین بیشترین هزینه‌ را به استبدادطلبان تحمیل می‌کند و توزان قوا با سرعت به نفع آزادی ‌طلبان دگرگون خواهد شد، البته، این تحرکت محتوم نیست و بستگی به معرفت، مهارت، و رهبری آزادی طلبان در برابر استبداد طلبان خواهد داشت.

    برای شما آرزوی موفقیت دارم. قربانت.