سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » اخبار ضد و نقیض درباره خروج دانشگاههای خواجه‌نصیر و علامه از تهران...

اخبار ضد و نقیض درباره خروج دانشگاههای خواجه‌نصیر و علامه از تهران

چکیده :این دستور پس از تصمیم نمایندگان ویژه احمدی‌نژاد در کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران، به وزیر علوم ابلاغ شده...


در حالی که خبرگزاری فارس از دستور معاون اول احمدی نژاد برای خروج دانشگاه‌های خواجه نصیر طوسی و علامه طباطبایی از تهران خبر داده، معاون وزیر علوم و رؤسای این دو دانشگاه، این خبر را تکذیب کردند.

خبرگزاری فارس امروز گزارش داد که محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی‌نژاد دستور خروج دانشگاه‌های خواجه نصیر طوسی و علامه طباطبایی از تهران را به وزیر علوم ابلاغ کرد.

به گزارش فارس، این دستور پس از تصمیم نمایندگان ویژه احمدی‌نژاد در کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران، به وزیر علوم ابلاغ شده است.

اما چیزی از انتشار این خبر نگذشت که علی اکبر متکان معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با واکنش نسبت تندی این خبر را “دروغ محض” توصیف کرد.

رؤسای دانشگاه‌های خواجه نصیر طوسی و علامه طباطبایی نیز خروج از تهران را تکذیب کردند، اما در عین حال از پیگیری تجمیع مراکز آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه خبر دادند.

دولت احمدی‌نژاد سیاست کاهش جمعیت شهر تهران را در دستور کار خود قرار دارد. دولت دهم در یک سال گذشته برخی شرکت‌ها و نهاد‌های دولتی به همراه کارمندان خود را موظف به خروج از شهر تهران کرده است.

وب‌سایت جهان‌نیوز اخیرا گزارش کرده که بسیاری از شرکت‌ها و ادارات دولتی از تهران خارج خواهند شد.

این سایت نوشته که معاونت دانشجویی وزارت علوم به سمنان، سازمان بنادر به بندرعباس و سازمان حج و زیارت به قم منتقل می‌شوند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.