سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » وضعیت جسمی نگران کننده ی بدرالسادات مفیدی در ملاقات با خانواده...

وضعیت جسمی نگران کننده ی بدرالسادات مفیدی در ملاقات با خانواده

چکیده : وضعیت جسمی این روزنامه نگار بسیار نگران کننده بود و از درد زیاد قلبی شکایت می کرد و همچنین لرزش دست و تکان های سرش محسوس بود....


کلمه: خانواده بدرالسادات مفیدی دبیر زندانی انجمن صنفی روزنامه نگاران، صبح پنجشنبه توانستند با وی به صورت کابینی ملاقات کنند.

به گفته ی اعضای خانواده، در این دیدار در حضور مامور زندان صورت گرفت، وضعیت جسمی این روزنامه نگار بسیار نگران کننده بود و از درد زیاد قلبی شکایت می کرد و همچنین لرزش دست و تکان های سرش محسوس بود.

به گزارش «تا آزادی روزنامه نگاران زندانی» مسعود آقایی،همسرخانم مفیدی گفته است که قصد دارد روز شنبه برای فراهم کردن امکان ملاقات پزشک قلب همسرش با وی به دادستانی مراجعه کند.

بدرالسادات مفیدی ،چهارشنبه شب گذشته در تماس تلفنی با خانواده اش ،بعد از یک سلام و احوالپرسی کوتاه ،مکررا اظهار داشته که ” به من گفته اند دخترانت مصاحبه نکنند” و این نکته را در طول ملاقات هم بارها خطاب به خانواده اش تکرار کرده است.

این روزنامه نگار و دبیر انجمن صنفی مطبوعات یک روز بعد از درگیری های روز عاشورا به همراه همسرش بازداشت شد و همچنان در زندان اوین به سر می برد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۳ پاسخ به “وضعیت جسمی نگران کننده ی بدرالسادات مفیدی در ملاقات با خانواده”

  1. پسر میرحسین گفت:

    ما گر ز سر بریده میترسیدیم………….. در مجلس عاشقان نمیرقصیدیم

  2. داوود گفت:

    آقایان بازجو، کارشناس، شکنجه گر یا هر نام دیگری که بر خود می گذارید: خود را به سرنوشت آرش و تهرانی دچار نکنید!…. روسیاهی به زغال خواهد ماند. هرچه زودتر به آغوش سبز ملت بازگردید و بترسید از آن روزی که دیگر پشیمانی و ندامت شما سودی برایتان نخواهد داشت!

  3. مادر جان! مادر خوبمان! مادر صبور و مهربانمان! به کوردلان شب پرست دنیا محور، بگویید که تعداد فرزندان شما به وسعت همه پسران و دختران ایران زمین است، چگونه میتوانند فریاد همه شان را خاموش سازند. آری! مادر جان از خواهرانمان (دختران محترمتان) می خواهیم که سکوت کنند و با سکوت سبزشان …. را از شکنجه شما بازدارند اما مادر عزیزمان! این حرامیان دنیازده ! حتی از سکوت ما نیز خشمگین میشوند. خشم اصلی اینها از برحق بودن ماست، از صبوری و شکیبایی شما و اسرای دربندمان است. خشم اینان از شجاعت فرهیختگان و حق پرستان است. و جهالت خواسته یا ناخواسته اینان ریشه در لقمه های حرامی دارد که این روزها در سفره هایشان بیداد میکند. مادر جان! دعای همه ملائک آسمان بدرقه رنجوری تن شریفتان