سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » حضور یک مقام ارشد دولتی در راس شبکه اختلاس بزرگ میلیاردی...

حضور یک مقام ارشد دولتی در راس شبکه اختلاس بزرگ میلیاردی

چکیده :یک مقام ارشد دولتی در راس این شبکه اختلاس بزرگ میلیاردی قرار دارد و علاوه بر این مقام عالی‌رتبه، مدیر یک شرکت بیمه‌ای و تعدادی از مدیران و کارکنان دولتی حضور...


کلمه: در پی اعلام کشف شبکه بزرگ فساد مالی در یکی از شرکت‌های دولتی توسط رئیس قوه قضائیه، اطلاعات جدیدی از این شبکه که به گفته آیت‌الله لاریجانی تنها یکی از اعضای این باند ۱۱ نفره به شش میلیارد تومان اختلاس اعتراف کرده، بدست آمد.

به گزارش خبرنگار «پارلمان‌نیوز»، یک مقام ارشد دولتی در راس این شبکه اختلاس بزرگ میلیاردی قرار دارد و علاوه بر این مقام عالی‌رتبه، مدیر یک شرکت بیمه‌ای و تعدادی از مدیران و کارکنان دولتی حضور دارند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی تلاش‌هایی در جریان است تا با موافقت مقامات مافوق، این مسئول کناره‌گیری کرده تا مقدمات بررسی پرونده فراهم شود.

گفته می شود این شبکه با اختلاس میلیاردها تومان منابع پولی کشور آنرا در برخی پروژه‌ها و در بین برخی افراد هزینه نموده‌اند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۳ پاسخ به “حضور یک مقام ارشد دولتی در راس شبکه اختلاس بزرگ میلیاردی”

  1. زبان سبز گفت:

    ۱. پارلمان‌نیوز: رئیس قوه قضاییه با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند بزرگ مفاسد اقتصادی در یکی از شرکت‌های دولتی گفت در چند ماه اخیر یک باند بزرگ مفاسد اقتصادی در یکی از شرکت‌های دولتی شناسایی شده که افراد این باند توانسته‌اند با جعل اسناد دولتی و قضایی، میلیاردها تومان به حقوق مردم و بیت‌المال خسارت وارد کنند.لاریجانی با قدردانی از سازمان بازرسی کل کشور و مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برای شناسایی این باند مفسد اقتصادی افزود: این پرونده در مراحل اولیه دادرسی قرار دارد و به علت اینکه پرونده در مرحله رسیدگی مقدماتی است و مراحل نهایی طی‌ نشده است، به لحاظ قانونی نام بردن از شرکت مورد اختلاس و اعلام اسامی افراد ممنوع است.

    ۲. پارلمان نیوز : با روی کار آمدن دولت دکتر احمدی‌نژاد که با شعار عدالت محوری و مبارزه با فساد بود امیدها در مقابله با مفاسد اقتصادی بیشتر شد، اما اخیرا اخباری مبنی بر فساد مالی و اختلاس به گوش می‌رسد که گویا یکی از نزدیکان جناب آقای رئیس‌جمهور نیز در این قضیه دست داشته است.بدون آنکه خدایی ناکرده قصد متهم کردن فردی را داشته باشیم، اما از جناب آقای محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور و سخنگوی محترم دولت می‌خواهیم که به این سئوالات صریح و شفاف پاسخ دهد تا اگر شائبه‌ها و حرف و حدیت‌ها غلط است سریع‌تر برطرف و اصلاح شود.جناب آقای رحیمی بسیار شایسته و البته لازم است طبق فرمایشات موکد رهبر معظم انقلاب در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی توضیح دهند که چرا از ایشان در پرونده مربوط به «ج. ع» و آقای «م» از مسئولان استانداری تهران که اکنون در بازداشت به سر می‌برد و پرونده این دو نفر که به اتهام‌هایی همچون سوء استفاده مالی و جعل امضاء در قوه قضائیه مفتوح می‌باشد نام برده شده است؟ آیا آقای معاون اول اساسا ارتباطی با این دو نفر داشته است یا خیر؟ و آیا با این افراد در موارد اتهامی همکاری داشته است یا خیر؟

    ۳.سایت الف : جناب محمد رضا رحیمی ، لابد اطلاع دارید آقایان جابر عبدالی، حمزه نویس و مسعودی در چه شرایطی هستند. از اینکه تا به حال چه گفته‌اند بنده بی اطلاعم، لکن بعنوان نماینده مردم شریف ایران انتظار دارم توضیح بفرمائید که چکهای چند میلیارد تومانی و چند صد میلیون تومانی که به حساب شما واریز شده است از چه حسابهایی و مربوط به چه افرادی است؟ لازم به توضیح است که در مذاکره‌ای که با آقای آقا محمدی داشتم. در جریان انتخابات مجلس هشتم توسط آقای «جابرعبدالی» پولهایی را بین نامزدهای مجلس توزیع کرده‌اید. آیا ممکن است نسبت به منشاء این پولها توضیح بفرمائید تا بعنوان نماینده مردم شریف ایران بتوانم موکلینم را درجریان این امر قرار دهم؟..

    ۴. جهان نیوز : رد پای یک مسوول در باند فسادبیمه ای کرج دیده می شود که البته این تخلف و سوء استفاده، از چشم تیزیبن نهادهای نظارتی در امان نبوده است. به گزارش جهان یک چهره جنجالی و مسوول که دارای اتهامات متعدد فساد مالی و سیاسی است و در حال حاضر دارای مسئولیت است، متهم به همکارای و شراکت با یک باند فساد مالی در بیمه شهرستان کرج است. در همین راستا نقش و تخلف رئیس این بیمه در شهرستان کرج بررسی و جرم وی محرز و دستگیر شده است.فعالیت این جریان فساد به این نحو بوده است که پرونده های مختومه را یکبار دیگر به جریان می انداختند و دوباره برای آنها حکم صادر کرده و پول آنرا خودشان برداشت می کردند و با همین شگرد بیش از ۷ میلیارد تومان اختلاس کردند. گفته می شود پرونده این فرد مسوول نیز در همین جریان در نهادهای نظارتی در حال رسیدگی است.این مقام مسوول دارای تخلفات سیاسی و مالی دیگری نیز می باشد که پس از رسیدگی دادگاه و صدرو حکم ،نام وی افشا می شود.پیش از این برخی رسانه ها و تعدادی از نمایندگان مجلس نسبت به تخلفات این مقام مسوول به افشاگری پرداخته بودند.

    ۵. مردمسالاری : محمد رضا رحیمی در دیوان محاسبات کشور ، یکی از مسوولان اخراج شده شرکت بیمه ایران را که با توصیه یک نهاد امنیتی اخراج شده بود، به عنوان بازرس همان شرکت بیمه تعیین کرد. در نتیجه گزارشی که به دست احمدی نژاد رسید، حاوی اطلاعات غلطی درباره این شرکت بود که باعث شد تا وی دستور برکناری مدیرعامل و تمام اعضای شرکت بیمه ایران را بدهد. در حالی که بسیاری از اتهاماتی که از سوی این بازرس وارد شده بود، مربوط به مدیرعامل سابق یا اسبق این موسسه بود. این موضوع سبب ناراحتی شدید داود دانش جعفری وزیر معزول اقتصاد و دارایی دولت نهم شد و گفته می شد که همان زمان دانش جعفری خواستار کناره گیری از این سمت شده است . اما رئیس جمهور نیز بعدا درصدد جبران اشتباه خود برآمد و برخی اعضای برکنار شده را به کار بازگرداند …

    ۶.روزنامه سرمایه: محمدرضا رحیمی در حالی این روزها به عنوان معاون اول احمدی نژاد از سوی رئیس دولت انتخاب شده که هنوز برخی از نمایندگان مجلس با پیگیری شکایت خود از این معاون دولت بر این اعتقاد هستند که تخلفات وی در فساد مالی سر به فلک کشیده و تمامی اسناد آن هم موجود است.شکایت احمد توکلی، الیاس نادران و علیرضا زاکانی سه نماینده اصولگرای مجلس از معاون اول احمدی نژاد در شرایطی تقدیم کمیسیون اصل نود شده که نادران درباره شکایتش از رحیمی و ارائه مدارکی علیه او به مراجع قانونی سخن می گفت و در واکنش به این جمله که «دولت را تضعیف نکنید»، گفت: «کسی که فساد مالی در حد شهرام جزایری دارد، نمی تواند پرچمدار مبارزه با فساد مالی باشد.»

    ۷.شهروند امروز : علی کردان، البته به غیر از محمود احمدی‌نژاد، دو حامی مهم دیگر نیز دارد که در برخی از محافل سیاسی – اقتصادی از آن سه نفر به «حلقه کرج» یاد می‌کنند. کردان، رحیمی و جهرمی سه عضو بلندپایه کابینه محمود احمدی‌نژاد هستند که مدت آشنایی آنها، به سال‌ها قبل از دولت نهم باز می‌گردد، زمانی که هر سه در کنار محمود احمدی‌نژاد از جمله کارگزاران دولت دوم هاشمی رفسنجانی بودند. محمود احمدی‌نژاد استاندار اردبیل، محمد (علینقی) جهرمی استاندار فارس، محمدرضا رحیمی استاندار کردستان و علی کردان فرماندار گنبدکاووس بود.

    ۸. جرس : رحیمی مشاور محمد یزدی رئیس قوه قضائیه و عضو شورای نگهبان شد تا به تهران باز گردد . اتهامات رحیمی در مرکز از قوه قضائیه آغاز می شود . رفت و آمد های محمد رضا رحیمی به یکی از مراکز تحت ِ نظارت محمد یزدی و فرزندش و وساطت های اوبرای محکومین و متهمین ِ و هم چنین کاندیداهای رد صلاحیت شده در شورای نگهبان، از حجم اتهام های فراوان و سنگینی حکایت می کند که روزگاری محمد رضا رحیمی باید پاسخگوی آن باشد .

    ۹. فرارو- منابع مطلع روز یکشنبه به خبرنگار فرارو گفتند که محمد رضا رحیمی به دو اتهام “تحصیل مال نامشروع” و ”تصرف غیرمجاز در اموال دولتی” از سوی شعبه ۱۰۵۷ دادگاه عمومی جزایی تهران تحت تعقیب قرار گرفته است.در پی گشوده شدن این پرونده اتهامی علیه معاون حقوقی و پارلمانی در شعبه ۱۰۵۷، چندی پیش قاضی “مولایی” ، محمد رضا رحیمی را جهت حضور در دادگاه کتبا احضار کرده اما وی وقعی بدان ننهاده است. به گزارش منابع فرارو، در صورتی که رحیمی مجددا در مهلت مقرر از حضور در دادگاه خودداری نماید، دستور جلب وی صادر خواهد شد.

    ۱۰ . آیا رحیمی کیت ، ماجرای بعدی است ؟ آیا زمان قربانی شدن محمد رضا رحیمی هم فرا رسیده است ؟

    آیا قطعات این پازل درست چیده شده اند ؟

    .

    تکمیلی مهم : یک روز پس از درج این گمانه زنی در وبلاگ زبان سبز ، امروز پارلمان نیوز خبر مهم زیر را منتشر کرد :

    پارلمان‌نیوز: در پی اعلام کشف شبکه بزرگ فساد مالی در یکی از شرکت‌های دولتی توسط رئیس قوه قضائیه، اطلاعات جدیدی از این شبکه که به گفته آیت‌الله لاریجانی تنها یکی از اعضای این باند ۱۱ نفره به شش میلیارد تومان اختلاس اعتراف کرده، بدست آمد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، یک مقام ارشد دولتی در راس این شبکه اختلاس بزرگ میلیاردی قرار دارد و علاوه بر این مقام عالی‌رتبه، مدیر یک شرکت بیمه‌ای و تعدادی از مدیران و کارکنان دولتی حضور دارند.بر اساس گزارش‌های دریافتی تلاش‌هایی در جریان است تا با موافقت مقامات مافوق، این مسئول کناره‌گیری کرده تا مقدمات بررسی پرونده فراهم شود.گفته می شود این شبکه با اختلاس میلیاردها تومان منابع پولی کشور آنرا در برخی پروژه‌ها و در بین برخی افراد هزینه نموده‌اند.

  2. امیر گفت:

    و مکرو و مکر الله و الله خیرو الماکرین

  3. جعفری گفت:

    قابل توجه طرفداران دو آتشه احمدی نژاد سردار مبارزه با فساد (هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک)