سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » آخرین اخبار از وضعیت ۸ زندانی سیاسی، مدنی و صنفی...

آخرین اخبار از وضعیت ۸ زندانی سیاسی، مدنی و صنفی

چکیده :حکم ۴۰ سال حبس در تبعید محمد مرادی، شهروند اهل پیرانشهر توسط دیوان عالی کشور نقض و پرونده به شعبه اول دادگاه انقلاب مهاباد جهت رسیدگی مجدد ارجاع داده شد. این شهروند از بابت اتهام محاربه از طریق عضویت در یکی از احزاب مخالف نظام به ۴۰ سال حبس محکوم شده...


مژگان کشاورز، فعال مدنی از زندان قرچک ورامین به مرخصی ۵ روزه اعزام شد. خانم کشاورز دوران محکومیت ۵ سال و شش ماهه خود را در این زندان سپری می‌کرد.

ادریس محمدی زندانی سیاسی از زندان سنندج به مرخصی اعزام شد. او در دیماه ۹۹ جهت تحمل دوران محکومیت ۴۰ ماهه خود راهی این زندان شد.

حکم ۴۰ سال حبس در تبعید محمد مرادی، شهروند اهل پیرانشهر توسط دیوان عالی کشور نقض و پرونده به شعبه اول دادگاه انقلاب مهاباد جهت رسیدگی مجدد ارجاع داده شد. این شهروند از بابت اتهام محاربه از طریق عضویت در یکی از احزاب مخالف نظام به ۴۰ سال حبس محکوم شده است

رحمان اسدی شهروند اهل اشنویه با تودیع قرار وثیقه از بازداشتگاه اداره اطلاعات ارومیه آزاد شد. این شهروند اوایل مردادماه، توسط نیروهای امنیتی در اشنویه بازداشت شد.

جمعی از شهروندان به همراه خانواده ‎عزیز قاسم زاده، ‎فعال صنفی فرهنگیان ‎گیلان، در اعتراض به تداوم بازداشت وی در مقابل دادگستری شهرستان رودسر تجمع کرده و خواستار آزادی این معلم شدند.

ابوذر نصرالهی وکیل آرش کیخسروی از نگارش نامه‌ای توسط وکلای بازداشتی مصطفی نیلی و آرش کیخسروی و همچنین مهدی محمودیان فعال مدنی خطاب به قوه‌قضاییه خبر داد و عنوان کرد،” در پی تماسی که موکل بنده از زندان داشتند؛ اعلام کردند نامه‌ای را تحت عنوان گزارش نقض قانون به هیأت نظارت مرکزی حسن اجرای قانون احترام به آزادی‌های مشروع و حقوق شهروندی آماده کردند و از طریق مسوولین زندان قصد ارسال آن را داشته‌اند که به ایشان اعلام کردند؛ می‌بایست درباره‌ی تحویل این نامه از مقامات ذی‌ربط کسب تکلیف نمایند.”



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.