سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

شرم چه نایاب است

چکیده :همین روزها و درست مصادف با این توهمات وزیر کشور آمار و اخبار تلخ و عجیبی هم منتشر شده که از قضا در حوزه کاری وی قرار می‌گیرد و نشان میدهد زمانی که افراد دولتی به لفاظی های بی معنا و پوک می گذرانند در عرصه عمل چه رخ می دهد که نشان دهد میان توهم و دروغ و واقعیت و صدق چه فاصله عمیقی وجود دارد....


کلمه – گروه اجتماعی: در شرایطی که با اعلام رسمی بانک مرکزی، خط فقر به ۱۱ میلیون تومان رسیده و به گفته نماینده سراب باید فکر اساسی برای زندگی بخش بزرگی از مردم کرد و سبد حمایتی به آنان داده شود،
وزیر کشور در سخنانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران مدل حاکمیت و حکمرانی جدیدی را به دنیا عرضه کرده که با اقبال خوبی نیز روبه‌رو شده، گفته است:
این الگوی بی‌نظیری است که در هیچ جای دنیا نظیر و شبیه آن را نمی‌توان پیدا کرد به طوری که با تکیه بر سه اصل عدالت، صداقت و صلاحیت جمهوری اسلامی ایران امروز بیرق مبارزه با استکبار و استبداد را در دنیا برافراشته است.

همین روزها و درست مصادف با این توهمات وزیر کشور آمار و اخبار تلخ و عجیبی هم منتشر شده که از قضا در حوزه کاری وی قرار می‌گیرد و نشان میدهد زمانی که افراد دولتی به لفاظی های بی معنا و پوک می گذرانند در عرصه عمل چه رخ می دهد که نشان دهد میان توهم و دروغ و واقعیت و صدق چه فاصله عمیقی وجود دارد.
از جمله نتایج این الگوی بی نظیر مورد ادعای وزیر کشور نظامی درخواست گواهی بیش از ۱۰۰۰ پزشک در تابستان همین امسال برای مهاجرت است.

همچنین با تکیه بر سه اصل عدالت، صداقت و صلاحیت در نظام ولایی، امسال آمار اختلاس و رشوه ۳۰۰ درصد رشد کرده چنانکه به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا : اختلاس در شش ماهه نخست امسال از جهت پرونده‌ای ۶۱درصد، از جهت تعداد متهم ۹۴ درصد و از نظر ارزش ریالی ۳۳۳ درصد نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته افزایش داشته و رشا و ارتشا نیز ۳۵۷ درصد نسبت به پارسال از نظر ارزش ریالی افزایش داشته است.

توجه دارید که الگوی بی نظیر مورد ادعای وزیر چه آمار شگفت انگیزی در حکمرانی و سلامت اجتماعی به جای گذاشته است که اگر نیمی از آن در کشوری دیگر رخ میداد مسئولانش از شرم به نقاط دیگر می گریختند. و البته شرم کالایی است که دیری است دراین ملک نایاب است و نتیجه آن بیرق برافراشته برای مبارزه با استکبار و استبداد، فارغ از خزعبلات این وزیر و در عرصه عمل، این خبر واضح رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان است که : در شرایط اقتصادی فعلی یک زوج جوان دیگر توان خرید خانه را ندارند و یک زوج کارمند که حقوق آنها حتی به ۱۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد، اگر در سال هیچ هزینه‌ای نکنند، شاید بیشتر از ۴۰ سال طول بکشد که خانه دار شوند. خانه‌های خالی هم متعلق به افراد متمول است.



Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6031

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.