سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » آخرین اخبار از وضعیت ۹ زندانی سیاسی، مدنی و صنفی...

آخرین اخبار از وضعیت ۹ زندانی سیاسی، مدنی و صنفی

چکیده :دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی محمودیان فعال مدنی و آرش کیخسروی و مصطفی نیلی وکلای دادگستری، روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه، در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد. آرش کیخسروی و مصطفی نیلی در زندان اوین در بازداشت به سر می برند و مهدی محمودیان دوران ۴ سال محکومیتش از بابت پرونده پیشین خود را در این زندان سپری...


کانون مدافعان حقوق بشر با انتشار بیانیه‌ای خطاب به مسئولین قضائی و روسای زندان‌ها نسبت به نقض گسترده حقوق زندانیان سیاسی در بند اعتراض کرد. در این بیانیه با اشاره به وضعیت خالد پیرزاده، نصرالله لشنی، سهیلا حجاب و محمد نجفی زندانیان سیاسی در بند، نسبت به نقض آشکار حقوق بشر آنها هشدار داده است

علی طیبی، شهروند اهل بهبهان و یکی از شرکت کنندگان در اعتراضات تیرماه خوزستان امروز شنبه ۱۰ مهرماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

میکائیل منبری، شهروند بازداشتی ساکن سنندج، روز شنبه ۱۰ مهرماه، با تودیع قرار وثیقه از زندان سنندج آزاد شد. آقای منبری در تاریخ ۲۵ خردادماه، توسط نیروهای امنیتی در سنندج بازداشت شده بود.

دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی محمودیان فعال مدنی و آرش کیخسروی و مصطفی نیلی وکلای دادگستری، روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه، در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد. آرش کیخسروی و مصطفی نیلی در زندان اوین در بازداشت به سر می برند و مهدی محمودیان دوران ۴ سال محکومیتش از بابت پرونده پیشین خود را در این زندان سپری می‌کند.

محبوبه رضایی، زندانی سیاسی طی هفته‌های اخیر از زندان بوشهر به زندان عادل آباد شیراز تبعید شده است.

فرهاد محمدی، وکیل دادگستری، از زندان سنندج به مرخصی اعزام شد. او دوران محکومیت ۱۰ ماهه خود را به اتهام اقدام‌علیه امنیت ملی در زندان سنندج سپری می‌کند.

‏پس از افشاگرى آتنا دائمی در مورد شرایط زندان لاکان رشت بازرسی هایى از تهران و رشت از این زندان صورت گرفت و منجر به تغییر رییس زندان شد.

صلاح حسین‌پناه، فعال محیط زیست توسط نیروهای امنیتی در بانه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.