سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » احمد جنتی: معترضان به تقلب اعدام نشدند تا توبه کنند!...
» دبیر شورای نگهبانی از اقتدارگرایان در مقام قاضی

احمد جنتی: معترضان به تقلب اعدام نشدند تا توبه کنند!

چکیده :باید برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری برنامه ریزی کرد زیرا عده ای به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری هستند.انتخابات خبرگان رهبری بسیار کلیدی و حساس است چرا که به رهبری ارتباط دارد بنابراین در این راستا نیازمند هوشیاری و بصیرت هستیم تا مسئولیت سنگین شورای نگهبان را به نحو مطلوبی اجرا کنیم....


کلمه – گروه خبر: دبیر شورای نگهبان گفت: افرادی که مسئله تقلب در انتخابات را مطرح کرده ‌بودند با مشخص شدن انتخابات سالم مجرم شناخته شدند و این در حالی است که با آنها مسامحه شد و حکم اعدام لحاظ نشد تا بتوانند توبه کنند.

به گزارش مهر، احمد جنتی، ظهر یکشنبه در همایش مسئولان نظارتی شورای نگهبان که در دانشگاه شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر باید برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری برنامه ریزی کرد زیرا عده ای به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری هستند.

معمولا آنچه به عنوان برنامه ریزی از سوی دبیر شورای نگهبانی از اقتدارگرایان مطرح می شود، شناسایی و رد صلاحیت رقبای سیاسی این چریان سیاسی در انتخابات مختلف است.

وی ادامه داد: انتخابات خبرگان رهبری بسیار کلیدی و حساس است چرا که به رهبری و ستون انقلاب ارتباط دارد بنابراین در این راستا نیازمند هوشیاری و بصیرت هستیم تا مسئولیت سنگین شورای نگهبان را به نحو مطلوبی اجرا کنیم.

جنتی که هنوز به شکایت مصطفی تاج زاده، معاون سیاسی وقت وزارت کشور از او در جریان انتخابات مجلس ششم بخاطر دستکاری شورای نگهبان در نتایج آن انتخابات رسیدگی نشده است با ادعای اینکه تاکنون در برگزاری انتخابات در کشور به خوبی کار شده است، افزود: افرادی که مسئله تقلب در انتخابات را مطرح کرده ‌بودند با مشخص شدن انتخابات سالم مجرم شناخته شدند و این در حالی است که با آنها مسامحه شد و حکم اعدام لحاظ نشد تا بتوانند توبه کنند.

اشاره بالاترین مقام ناظر بر انتخابات در کشور، به معترضان نتایج انتخابات سال 88 است که با توجه به شواهدی اعتقاد داشتند نتیجه اعلام شده در آن انتخابات حاصل یک تقلب سازماندهی شده بود که همه آنها از همفکران و متعلقان به جریان سیاسی شورای نگهبان و دبیر آن، احمد جنتی بودند. طبعا به دلیل نبودن شرایط سالم سیاسی و تقوای لازم نزد مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات به شکایت معترضان رسیدگی لازم نشد و اینک دبیر شورای تحدید انتخابات در مقام قضائی قرار گرفته و بی واهمه حاکمیت قانون و رسیدگی قضائی به ادعاهایش مدعی حکم اعدام برای معترضان می شود.

 نگرانی از انتخابات مجلس خبرگان

دبیر شورای نگهبانی از اقتدارگرایان در ادامه این سخنرانی که معطوف به هراس این جریان سیاسی از انتخابات مجلس خبرگان بود، ادامه داد: تنها نهادی که درباره رهبری می‌تواند تصمیم بگیرد خبرگان است و این مجلس خبرگان رهبری می تواند رهبر را عزل و قدرت وی را محدود کند.

وی بدون اشاره به کارهایی که تاکنون مجلس خبرگان در راستای وظایف نظارتی اش به جز مدح و ثنای رهبری انجام داده، افزود: افتخار ما در دنیا این است که آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در کشور هستند و اگر ایشان بر جهاد تأکید می‌کنند خود جزو مجاهدین هستند و با دقت خود فتنه‌های کشور را خاموش می‌کنند.

وی با اشاره به اعتراض ها به تقلب در سال 88 عنوان کرد: ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 از سوی برخی از اشخاصی که انتظار نمی‌رفت بیان شد و بعد از اینکه طوفان‌ و آشوب در کشور خوابید مشخص شد نظارت شورای نگهبان صحیح بوده است!

دبیر شورای نگهبانی از اقتدارگرایان مدعی شد: انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با دوره دهم تفاوتی نداشت و بی تردید شورای نگهبان به جز قانون به چیز دیگری پایبند نبوده ونیست.

وی با اعلام اینکه سنگر شورای نگهبان نفوذناپذیر است، اظهار کرد: در حال حاضر 300 تا 400 هزار نفر ناظر شورای نگهبان در سراسر کشور فعالیت می‌کنند تا اگر دوباره فتنه به راه افتاد این شورا با بصیرت و هوشیاری آن را خنثی سازد.

جنتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسئله فرهنگ عنوان کرد: یک مسلمان نمی‌تواند در این رابطه بی تفاوت باشد زیرا فرهنگ اسلامی به انسان می‌گوید که در مقابل حتی نفس کشیدن مسئول است و همه چیز حساب دارد و در این راستا امیدوارم فرمایشات رهبر معظم انقلاب به تحقق برسد و افرادی که دارای ابتکار و فکر و اندیشه هستند به تکاپو افتاده و در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.

وی ادامه داد: اساس اسلام مسئله فرهنگ است و در جریان فرهنگی عده‌ای همچون روحانیون، طلاب، ائمه جمعه و اساتید دانشگاهی در صف مقدم قرار دارند و باید موضوع فرهنگ را از مدارس نهادینه کنیم.

فرهنگ از بین رفته است

امام جمعه موقت تهران بدون اشاره به هزینه های فراوانی که از بیت المال در اختیار نهادهای متعدد مدعی فرهنگ همسو با تفکرات سیاسی و معرفتی وی صورت گرفته، مدعی شد: درحال حاضر فرهنگ از بین رفته است و نقطه فعالیت نظام اسلامی باید مسائل فرهنگی باشد چرا که عده‌ای هم اکنون در دنیا خونریزی می‌کنند و بی گناهان را می‌کشند و با قتل و غارت بشر را از هستی ساقط کرده‌اند که در واقع مشکل فرهنگی سبب این اتفاق شده است و نمونه بارز آن را می‌توان در اتفاقات کشورهای سوریه و افغانستان مشاهده کرد.

دبیر شورای نگهبان در اظهار نظری تازه افزود: به تازگی خبری مبنی براینکه یونیسف بر روی روحیه و عقاید کودکان کار می‌کند شنیده‌ام و در این راستا مسئولان فرهنگی باید هوشیار باشند چون مردم ما سختی بسیاری کشیده‌اند و فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.



Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6031

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.