سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » شکستگی دست پژمان عبدالحسین زاده به هنگام بازداشت...

شکستگی دست پژمان عبدالحسین زاده به هنگام بازداشت

چکیده :پژمان عبدالحسین زاده از زندانیان جنبش سبز است که در تاریخ هفتم خرداد ماه امسال با یورش ماموران امنیتی به محل کارش بازداشت و به بند 350 زندان اوین منتقل می شود. در زمان بازداشت که ماموران با او درگیر می شوند وی از ناحیه دست دچار شکستگی می شود....


پژمان عبدالحسین زاده از زندانیان جنبش سبز است که در تاریخ هفتم خرداد ماه امسال با یورش ماموران امنیتی به محل کارش بازداشت و به بند 350 زندان اوین منتقل می شود. در زمان بازداشت که ماموران با او درگیر می شوند وی از ناحیه دست دچار شکستگی می شود.

به گزارش جرس، پژمان عبدالحسین زاده از معترضان پس از انتخابات 88 است که در راهپیمایی 25 بهمن به درخواست رهبران جنبش سبز شرکت می کند. وی در همان روز توسط سپاه پاسداران بازداشت و پس از بازجویی اولیه در پایگاه مقداد واقع در خیابان آزادی، به بند دو الف سپاه در زندان اوین منتقل می شود.

این زندانی سیاسی، پس از سه ماه با قرار وثیقه 50 میلیون تومانی آزاد و به صورت غیابی در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه محاکمه شده و به اتهام تبلیغ علیه نظام به یکسال حبس تعزیری محکوم می شود.



Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6031

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.